HEFA Fakultateko GRADUAK

Practicum

Albisteak

GIZARTE ANTROPOLOGIA, GIZARTE HEZKUNTZA ETA PEDAGOGIAKO TITULAZIOAK 2020-2021ko PRACTICUMAREN AURKEZPENAK

Lehenengo argitaratze data: 2020/06/21

GIZARTE ANTROPOLOGIA, GIZARTE HEZKUNTZA ETA PEDAGOGIAKO TITULAZIOAK

2020-2021ko PRACTICUMAREN AURKEZPENAK
(Coronavirus egoera bereziak sortutako aldaketak). Aurreikusita zeuden aurkezpen guztiak zein zentroekin egin behar ziren topaketak bertan behera geratuko dira.
Aurkezpenak martxoaren 30etik ikusgai egongo dira HEFA fakultateko Practicum web orrian).

Aurkezpena egiteko aurreikusita zegoen egunean Blackboard Collaborate(BBC)-n bidez bilera bat egingo dugu, nahi duten ikasleei azalpen laburrak emateko eta beraien galderak erantzuteko.
Hori dela eta, Filosofiaren kasuan izan ezik, ikasleek atxiki dagoen fitxeroan dute esteka bat, zehazten den egun eta ordutan gela birtualean sartu ahal izateko.