Eduki publikatzailea

Ekintzaile zientzialaria, laborategitik merkatura bidaia, Ikertu eta Ekin?

Noiz eta non

2013/04 2013/04

Deskribapena

Ekintzailetza erronka bat da, are gehiago unibertsitateko ikerlarientzat. Ingurune honetan jarduera enpresarial bat planteatzerako orduan zailtasun nagusia enpresen sorkuntzarako eta kudeaketarako ezjakintasunean dago, honek beldurra eta segurtasun eza sortzen dituelarik.

Ze abantaila dakartza ekintzailetzak ikertzailearentzat?

HELBURUA:

• Ikertzaileak beraien ibilbide profesionalak aberasteko izan ditzakeen aukera osagarriak azter ditzaten bultzatu.
  • Ekintzailetzaren erronkei edo enpresetan modu aktiboan parte hartzeari buruz izan daitezkeen zalantzak argitu.
  • Enpresa mundura hurbilketa, ikerkuntzari, karrera profesionalari eta bakoitzaren lanek izan dezaketen proiekzio sozialari ekintzailetza prozesuek ekar diezaiketen onurak nabarmendu.
  • Ingurune akademikoan ikerketetako emaitzek duten balorazio enpresarialaren aurreiritziak apurtzea, abantailak, desabantailak eta horri aurre egiteko alternatibak.

NORENTZAT:

Ekintzailetza prozesuetan interesa eta motibazioa duten ikerlari, ikerketa talde, predoktorando, postdoktorandoentzat.

EGITARAUA:

• 9:30 ENTREPRENARI programaren aurkezpena. Laura Espin Entreprenari Programaren arduraduna
  • 9:40 "Ekintzaile zientzialaria, laborategitik merkatura bidaia. Ikertu eta ekin? Amalio Rey - Emotools-en Sortzaile eta Zuzendaria
    • Ikertu eta/edo ekin. Non dago oreka?
    • Motibazioak eta pizgarriak. Ikertzaileen ikuspuntutik ekitearen abantailak eta onurak
    • Ekintzailetzan ikerketa munduak dituen, beldur, eragozpen eta kezkak.
    • Ekimen ekintzaileetan parte hartzeko baldintza egokienak.
    • I+Garen emaitzak balioztatzeko ibilbidea.
  • 11:40 Kaferako atsedenaldia
  • 12:00 Unibertsitateko Spin Off enpresen esperientziak
  • 12:30 Mahai ingurua

Data: 2013ko apirilaren 16a