XSLaren edukia

Hirigintza eta Lurralde Antolakuntza

Ikastegia
Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola
Titulazioa
Ingeniaritza Zibileko Gradua
Ikasturtea
2020/21
Maila
3
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3040
Gelako p.3050

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Kudeaketa urbanistikoko erregulazio markoaren ezaguera.



Sistemaren ezaugarrien gaineko oinarrizko ezaguerak eta bere lurralde eta hiri garapenaren gaineko eraginak lortzea

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

T1: GARRAIOA: EZAUGARRIAK, MOTAK ETA FUNTZIOAK.

Sarrera.

Oinarrizko Kontzeptuak.

Garraioaren datu aipagarrienak

T2: GARRAIOA ETA LURRALDE-SISTEMA. IRISGARRITASUN KONTZEPTUA ETA ADIERAZLEAK.

Sarrera.

Irisgarritasun erlatiboa, integrala eta orokorra.

Adierazle motak eta erabilerak.

T3: HIRIEN EBOLUZIOA ETA HIRIKO GARRAIOA: BIDAIARIEN GARRAIOA.

Garraioa Motak

Erabilera orokorreko eta Etengabeko Garraioa Publikoa: Kontsezioak.

Tarifen Kalkulua.

Aldi-baterako Garraio Erregularra eta Garraio Erregular espezioalizatuak: Eskola Garraioa

Garraioa diskrezional publikoa

Hiri Garraioa

Hiri Garraioa Publikoaren Kudeaketa eta Ustiapen Sistemak

Bidaiarien Garraio Lineen Kalkuluak

T4: GARRAIO IRAUNKORRA.

Hiri barneko mugikortasuna eta aldaketa klimatikoa.

Garraio kolektiboa.

Hiri barneko bizikleta.

Oinezkoak eta bide publikoko beste eralbiltzaileak.

T5: LURRALDE ANTOLAKUNTZA

MetodologiaToggle Navigation

Lauhilekoan zehar auto-ebaluaketa ariketak proposatuko dira, ikasleek ikasketa prozesuan eginiko aurrerapena ezagutu dezaten momentu oro.

Lauhilekoan zehar froga/lan partzial liberatorio bat egingo da eta amaieran froga finala.

Frogak galdera teorikoz, teoriko- praktikoz,lanez edo /eta Ariketaz osatuko dira.

Irakaskuntza DUAL-a aplikatuko da administraritzarekin elkarlanean, zehazki DBUS-ekin eta sektoreko profezionalen ponentziekin.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluaketa prozedura bi motakoa izan daiteke:

1. Ebaluaketa mistoa, ikastaldian zehar burutuko dena.

2. Ikasketa emaitzak lortu izana islatuko duen froga final globala, lauhileko amaieran.

1: EBALUAKETA MISTOA.

Froga/lan partzial liberatorioak burutuko dira lauhilekoan zehar eta froga final bat amaieran.

Froga/lan partzial liberatorioak: 50%

Froga finala: 50%

Ebaluaketa mistoko frogak gainditzeko, froga bakoitza gainditu behar da 5,0 lortuz froga bakoitzean.

Frogetako batean eskatutako minimoak betetzen ez dituen ikasle oro, automatikoki froga final globaleko ebaluaketa sistemara pasako da.

Froga finalera ez aurkezteak ebaluazioaren deialdiari uko egitea suposatuko du eta Ez Aurkeztuta gisa agertuko da.

2: FROGA FINAL GLOBAL BIDEZKO EBALUAZIO SISTEMA..

Ebaluaketa mistoan bezala, froga final bidezko ebaluazio sistemaren helburua, ikasketa emaitzak lortu direla frogatzea da.

Froga final global bidezko ebaluazio sistema, idatziz garatu beharreko froga bat izango da, galdera teorikoz, teoriko-praktikoz edo/eta ariketaz osatua. Irakasgai mota honetan ikasketa akumulatiboa da kurtso osoan zehar eta beraz froga final honek irakasgai hau kurtsatu ondoren ikasleak jaso beharreko jakintza modu fidelean jaso behar du. Froga final bidezko ebaluazioa irakasgaiko notaren %100 izango da.

Irakasgaia gainditzeko 5,0 lortu behar da froga finalean.

Ez da gordeko zatirik ez notarik kurtso batetik bestera

Froga finalera ez aurkezteak ebaluazioaren deialdiari uko egitea suposatuko du eta Ez Aurkeztuta gisa agertuko da.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiko apunteak.
KLasean egindako ariketak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Ordenación territorial Autor: Domingo Gómez Orea. Ediciones Mundi-Prensa.

Transportes. Un enfoque integral Autor: Rafael Izquierdo. Publicaciones C.I.C.C.P.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Transportes Autores: Ángel Ibeas Portilla, J. M. Díaz y Pérez de Lastra, J. Magin Campos Cacheda, José L. Moura Berodia, José A. Sánchez Barquín, Guillermo Linares Célis. Servicio de Publicaciones ETS Caminos Santander.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • GARCIA LARRAÑAGA, ARKAITZ
  • GURRUTXAGA GURRUTXAGA, ITZIAR
  • OSES ORBEGOZO, USUE

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

08:30-09:30

08:30-09:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
  • eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

09:30-10:30

09:30-10:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
  • eAULA 5.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

08:30-09:30

09:00-10:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
  • eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

09:30-10:30

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA
  • eAULA 2.5 - GIPUZKOAKO INGENIARITZA ESKOLA