INIZIA ARABACAMPUS

2020/11/26 2020/11/26
Helburuak:
Marketin digitalak eskaintzen dizkigun tresnak erabilita, bezeroek konbertsio inbutuaren faseetan izaten dituzten jokabideak ezagutu ditzakegu, eta gure ekintzak horietara egokitu.
Ikasleei beharrezko tresnak eta ezagutzak eskainiz, hala nola Google-en Partners (ikasleen negozio-ideiak baliozkotu ahal izateko), eta KPI objektiboen, ekintza-kostuen, kalkulatutako ROIen eta bezeroen eskurapen-kostuaren ikuspegi eta estimazio argiak eskainiz, ikasleek euren negozio-ideiaren ikuspegi estrategikoagoa eta argiagoa izango dute.
Oinarrizko kontzeptuak (atal teorikoa % 25)
Nola prestatu eta martxan jarri marketin-plan bat (atal praktikoa % 75)
Jardunaldia online egingo da Zoom plataformaren bidez. Esteka saioa baino lehen bidaliko zaizue.