INIZIA ARABACAMPUS

Arabako Campusean ekintzailetasuna bultzatzeko eta laguntzeko programa, UPV/EHUk sustatua  BIC ARABArekin elkarlanean

Ekitaldiak

Marketin digitala: Zer jakin behar dut eta nola aplikatu dezaket (Jardunaldia)

Noiz eta non

  • Noiztik: 2021/10/14, 09:00
  • Noiz arte: 2021/10/14, 13:00

Deskribapena

HELBURUAK:

  • Sare sozialak eta horien ezaugarriak ezagutzea, jakin dezaten horietako zein den hobekien egokitzen zaiena.
  • Ingurune digitala ulertzea, ingurune horri etekinak ateratzen ikastea eta haien ideia eta negozioei probetxua ateratzea.
  • Enpresa-profilentzako edukia sortu eta kudeatzeko tresnak ezagutzea.
  • Gai izan daitezela euren planen jarraipena egiteko eta estrategia zuzenak burutzeko.

 

EGITARAUA:

1. Sarrera

  • CINC aurkezpena
  • Marketin digitalaren hastapenak: tresnak eta funtzionaltasunak.
  • Helburuzko hartzaileak definitzeko garrantzia.
  • Estrategia eta helburuak definitzea.
  • Plan egoki bat definitzea.

2. Sare sozialak

  •  Sare sozialen hastapenak: zer diren, motak eta funtzionaltasunak.
  • Kanal desberdinen arteko desberdintasunak.
  • Zein da gehien lagun diezadakeen sare soziala, kontuan hartuta nire negozioa eta nire helburuzko hartzaileak?
  • Social Ads: sare sozialetan inbertitzea.
  • Jarraitzaileak: jarraitzaileekin dugun interakzioaren eta elkarrizketaren garrantzia.
  • Nola eta noiz publikatu behar dut?
  • Nire kanalen diseinua: deskribapena, irudi nagusia eta koberturazkoa eta feeda (Canva).

3. Webgunea negozio-kanal modura

  • Webgunea negozio-kanal nagusi modura: webgune bat izatearen beharra, errendimendu altua izateko gakoak, domeinu izen on bat aukeratzea.
  • CMS-en bidez (Content Manager System) webguneak sortzea.
  • Diseinu on baterako gakoak (responsive)
  • Erabilgarritasuna.
  • Google Ads (SEM).
  • Blog (SEO).

4. Komunikazio-plana Marketin Planaren oinarri gisa. Zer kontatu nahi diot nire komunitateari?

  • Balio-historia eta funtsezko mezuak definitzea.
  • Storytelling-a.
  • Stakeholder-en mapa.
  • Planaren definizioa.

5. Neurtu eta garaile izango zara.

  • Oinarrizko kontzeptuak.
  • Neurketa-tresnak: Hootsuite, Metricool eta Google Analytics.

6. 2021eko joerak sare sozialetan

 

Hizlaria: SomosCINC

Izena ematea

Informazio gehigarria

TOKIA:

Salón de Actos - Areto Nagusia

CENTRO DE INVESTIGACIÓN LASCARAY IKERGUNEA

Avda Miguel de Unamuno, 3

01006 Vitoria-Gasteiz