Gaia

XSLaren edukia

Ekialdeko Europa eta Eurasia XX. mendean

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Gaitasunak

IzenaPisua
Prestakuntza espezializatua eskuratzea, Historia Garaikidearen arloen ezagutzan.20.0 %
Aro Garaikideari lotutako joera historiografikoen eta ikuspegi metodologikoen gaineko ezagutza sakona erakustea.20.0 %
Ikasleak gai izatea dokumentu historikoak modu egokian irakurtzeko, laburtzeko edo transkribatzeko eta aztertzeko.20.0 %
Saiakera edo sintesi historiografikoak eta ikerlanak idaztea, komunikazio zientifikoaren berezko hizkuntza eta arauak erabilita.20.0 %
Historia Garaikidearen ezagutzak eta metodokoak menderatzea, doktoregoko ikasketetan jarraitu ahal izateko.20.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala5075125

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak50.0 % 50.0 %
Otras Evaluaciones50.0 % 50.0 %

Irakasgai-zerrenda

Metodología docente:

En las clases se alternarán las exposiciones por parte del profesor, el comentario colectivo de lecturas recomendadas y, eventualmente, breves exposiciones sobre aspectos concretos del temario por parte de los alumnos.



Bibliografía general:

-CORM, GEORGES, Le Proche-Orient éclaté, 1956-2007, París, La Découverte, 2007.

-CULLA, JOAN B., La tierra más disputada. El sionismo, Israel y el conflicto de Palestina

Madrid, Alianza Editorial, 2005.

-DJALILI, MOHAMMED-REZA; KELLNER, THIERRY, La nueva Asia Central, Barcelona, Eds. Bellaterra, 2003

-HOURANI, ALBERT, Historia de los pueblos árabes, Barcelona, Ariel, 1992.

-ROY, OLIVIER, La nueva Asia Central o la fabricación de las naciones, Madrid, Sequitur, 1998

-SELLIER, JEAN Y SELLIER, ANDRÉ, Atlas de los pueblos de Oriente, Acento Eds., 2001

-TRIPP, CHARLES, Historia de Iraq, Madrid, Cambridge University Press, 2003.

-VEIGA, FRANCISCO, El turco. Diez siglos a las puertas de Europa, Barcelona, Debate,

2006.

-VEIGA, FRANCISCO, El desequilibrio como orden- Una historia de la Posguerra Fría, 1991-2008, Madrid, Alianza Ed., 2009

Evaluación (*):



La evaluación podrá conjugar el ensayo escrito individual, la exposición oral y la participación activa en las sesiones del curso. En todo caso, la modalidad concreta de evaluación se explicará a los alumnos en la primera sesión del seminario.



Idioma: catalán y castellano



Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

Bibliografía general:

-CORM, GEORGES, Le Proche-Orient éclaté, 1956-2007, París, La Découverte, 2007.

-CULLA, JOAN B., La tierra más disputada. El sionismo, Israel y el conflicto de Palestina

Madrid, Alianza Editorial, 2005.

-DJALILI, MOHAMMED-REZA; KELLNER, THIERRY, La nueva Asia Central, Barcelona, Eds. Bellaterra, 2003

-HOURANI, ALBERT, Historia de los pueblos árabes, Barcelona, Ariel, 1992.

-ROY, OLIVIER, La nueva Asia Central o la fabricación de las naciones, Madrid, Sequitur, 1998

-SELLIER, JEAN Y SELLIER, ANDRÉ, Atlas de los pueblos de Oriente, Acento Eds., 2001

-TRIPP, CHARLES, Historia de Iraq, Madrid, Cambridge University Press, 2003.

-VEIGA, FRANCISCO, El turco. Diez siglos a las puertas de Europa, Barcelona, Debate,

2006.

-VEIGA, FRANCISCO, El desequilibrio como orden- Una historia de la Posguerra Fría, 1991-2008, Madrid, Alianza Ed., 2009

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak