Gaia
Internet bidezko merkataritza-ikerketa.Metodologiak eta baliabide digitalak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Bietakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Este curso pretende situar el estado de la cuestión en la investigación desde el entorno de internet con referencia y aplicación de recursos de crecimiento exponencial, como los utilizados por los órganos más innovadores en investigación comercial.Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
LEON SAEZ DE YBARRA, JOSE LUIS | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebakarra | Ikus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitatea | joseluis.leon@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Crear un sistema de evaluación de contenidos comerciales en la red | 25.0 % |
Crear una encuesta en red | 25.0 % |
Búsquedas para análisis opinático | 25.0 % |
Elaboración de spreadsheets y scorecards para la investigación | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
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Magistrala | 18 | 25 | 43 |
Mintegia | 12 | 20 | 32 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Eskola magistralak | 26.25 | 35 % |
Eztabaida taldean | 4.5 | 15 % |
Irakurketak | 13.5 | 0 % |
Kasuen analisia | 15.75 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak | 15.0 | 50 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
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Ahozko azterketa | 30.0 % | 30.0 % |
Lan praktikoak | 70.0 % | 70.0 % |
Otras Evaluaciones | 30.0 % | 30.0 % |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Es necesario haber asistido al 80% de las clases presenciales (16 horas)y realizar los trabajos prácticos correspondentes.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Es necesario haber asistido al 80% de las clases presenciales (16 horas)y realizar los trabajos prácticos correspondentes.
Irakasgai-zerrenda
1. Difusión publicitaria en portales especiali2. Análisis de conjunto.
3. Plataformas de encuesta on line y soportes paralelos.
4. Marketing de búsqueda. Robots opináticos.
5. Creación de un sistema experto de preevaluación de contenidos (Campañas y portales corporativos).
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
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Briggs, R. (2001a) Measuring Advertising Success: The Value of Interactive Branding. The Measuring Success Series. Interactive Advertising Bureau.
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Gehiago sakontzeko bibliografia
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Leon, Jose Luis (2004) Eficacia vendedora en la red: Benchmarking a partir de premios de e-commerceEAWP : Documentos de trabajo en análisis económico = Economical Analysis Working Papers, ISSN 1579-1475, Vol. 3, Nº. 4, 2004
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