Gaia
Berrikuntza Gorputz Hezkuntzan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
FUENTES AZPIROZ, MAITE | Euskal Herriko Unibertsitatea | Shee Irakaslea | Doktorea | Elebiduna | Gorputz eta Kirol Hezkuntza | maite.fuentes@ehu.eus |
LUIS DE COS, IZASKUN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Gorputz Adierazpidearen Didaktika | izaskun.luis@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocer y aplicar diferentes propuestas en la enseñanza de la educación física en secundaria y Bachillerato. | 25.0 % |
Conocer y y ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación e innovación relativos a la enseñanza y aprendizaje de la actividad físico-deportiva y plantear alternativas y soluciones. | 25.0 % |
Familiarizarse con los indicadores de calidad en Educación Física y analizar el desempeño de la docencia aplicando metodologías y técnicas básicas de investigación y evaluación educativas | 25.0 % |
Conocer y comprender de manera crítica los principios básicos de la investigación en Educación Física. | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 12.0 | 40 % |
Gelako praktikak | 6.0 | 20 % |
Landa praktikak | 45.0 | 0 % |
Ordenagailuko praktikak | 5.0 | 17 % |
Proiektuen azalpena | 2.0 | 7 % |
Talde-lana | 5.0 | 17 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Debates, participación en foros | 0.0 % | 30.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 70.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Gorputz Hezkuntzako irakaskuntza eta ikaskuntzaren arazoak identifikatzeko eta aztertzeko gai izango dira.Teorian oinarrituz, Gorputz Hezkuntzako baliabide metodologikoak identifikatzeko eta eskuratzeko gai izango dira.
Gorputz hezkuntzaren programazioa hobetzeko intentzioarekin proposamen berritzaileak modu kritiko batean aztertzeko gai izango dira.
Gorputz Hezkuntzan proposamen didaktiko berritzaileak diseinatzeko, garatzeko eta ebaluatzeko gai izango dira.
Bere irakaskuntza praktikari buruz aztertzeko gai izango dira jarrera erreflexiboa eta autokritiko batekin.
Irakasgai-zerrenda
1. La innovación en educación física: análisis de propuestas, experiencias y recursos para innovar en las clases de ef. en educación secundaria2. La investigación educativa en educación física: paradigmas, metodologías, diseños de investigación.
3. Criterios y elementos básicos de la evaluación de programas de educación física.
4. Análisis y evaluación de programas de innovación pedagógica.
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
A.A.V.V. (1994). Investigación Alternativa en Educación Física. Málaga: UNISPORT.DEVIS, J. (Coord.) (2001). La Educación Física, el Deporte y la Salud en el siglo XXI. Alicante: Marfil.
TINNING, R. (1992). Educación Física: la escuela y sus profesores. Valencia: Universidad de Valencia.
MARTINEZ, L. Y GÓMEZ, R. (Coords.) (2009). La Educación Física y el Deporte Escolar. El giro reflexivo de la enseñanza. Buenos Aires: Miño y Davila.
GONZALEZ, C. Y LLEIXÁ, T. (Coords.) (2010). Educación Física. Investigación, innovación y buenas prácticas. Barcelona: GRAO.
DEVÍS, J. Y PEIRÓ, C. (Coords.) (1992). Nuevas perspectivas curriculares en Educación Física: La salud y los juegos modificados.
A.A.V.V. (2009). Experiencias con éxito de aprendizaje cooperativo. Barcelona: INDE.
VELÁZQUEZ, C. (Coord.) (2010). Aprendizaje cooperativo. Barcelona: INDE.
CASTAÑER, M. y TRIGO, E. (1995). La interdisciplinariedad en la ESO. Propuestas teórico-prácticas. Barcelona: INDE.
BARÁ, J., VALERO, M. (2010). Técnicas de aprendizaje cooperativo y aprendizaje basado en proyectos. Curso Eragin, Bilbao.
BARÁ, J., VALERO, M. (2010). Cómo diseñar un proyecto. Curso Eragin, Bilbao.
ERAGIN, (2009-2011). Programa de Formación del profesorado en metodologías activas de enseñanza. Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente. SAE-HELAZ. UPV/EHU, Universidad del País Vasco.
JOHNSON, D.W., JOHNSON, R.T., SMITH, K.A., (2004). La clase expositiva cooperativa, en (Bará y Valero, 2010).
Oakley, B., Felder, R.M,. Brent, R., Elhajj, I. (2004/9). Los cinco ingredientes del aprendizaje cooperativo, en (Bará y Valero, 2010).