Gaia

XSLaren edukia

Berrikuntza Gorputz Hezkuntzan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
FUENTES AZPIROZ, MAITEEuskal Herriko UnibertsitateaShee IrakasleaDoktoreaElebidunaGorputz eta Kirol Hezkuntzamaite.fuentes@ehu.eus
LUIS DE COS, IZASKUNEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaGorputz Adierazpidearen Didaktikaizaskun.luis@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer y aplicar diferentes propuestas en la enseñanza de la educación física en secundaria y Bachillerato.25.0 %
Conocer y y ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación e innovación relativos a la enseñanza y aprendizaje de la actividad físico-deportiva y plantear alternativas y soluciones.25.0 %
Familiarizarse con los indicadores de calidad en Educación Física y analizar el desempeño de la docencia aplicando metodologías y técnicas básicas de investigación y evaluación educativas25.0 %
Conocer y comprender de manera crítica los principios básicos de la investigación en Educación Física.25.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak12.040 %
Gelako praktikak6.020 %
Landa praktikak45.00 %
Ordenagailuko praktikak5.017 %
Proiektuen azalpena2.07 %
Talde-lana5.017 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Debates, participación en foros0.0 % 30.0 %
Lan praktikoak0.0 % 70.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Gorputz Hezkuntzako irakaskuntza eta ikaskuntzaren arazoak identifikatzeko eta aztertzeko gai izango dira.

Teorian oinarrituz, Gorputz Hezkuntzako baliabide metodologikoak identifikatzeko eta eskuratzeko gai izango dira.

Gorputz hezkuntzaren programazioa hobetzeko intentzioarekin proposamen berritzaileak modu kritiko batean aztertzeko gai izango dira.

Gorputz Hezkuntzan proposamen didaktiko berritzaileak diseinatzeko, garatzeko eta ebaluatzeko gai izango dira.

Bere irakaskuntza praktikari buruz aztertzeko gai izango dira jarrera erreflexiboa eta autokritiko batekin.

Irakasgai-zerrenda

1. La innovación en educación física: análisis de propuestas, experiencias y recursos para innovar en las clases de ef. en educación secundaria

2. La investigación educativa en educación física: paradigmas, metodologías, diseños de investigación.

3. Criterios y elementos básicos de la evaluación de programas de educación física.

4. Análisis y evaluación de programas de innovación pedagógica.

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

A.A.V.V. (1994). Investigación Alternativa en Educación Física. Málaga: UNISPORT.

DEVIS, J. (Coord.) (2001). La Educación Física, el Deporte y la Salud en el siglo XXI. Alicante: Marfil.

TINNING, R. (1992). Educación Física: la escuela y sus profesores. Valencia: Universidad de Valencia.

MARTINEZ, L. Y GÓMEZ, R. (Coords.) (2009). La Educación Física y el Deporte Escolar. El giro reflexivo de la enseñanza. Buenos Aires: Miño y Davila.

GONZALEZ, C. Y LLEIXÁ, T. (Coords.) (2010). Educación Física. Investigación, innovación y buenas prácticas. Barcelona: GRAO.

DEVÍS, J. Y PEIRÓ, C. (Coords.) (1992). Nuevas perspectivas curriculares en Educación Física: La salud y los juegos modificados.

A.A.V.V. (2009). Experiencias con éxito de aprendizaje cooperativo. Barcelona: INDE.

VELÁZQUEZ, C. (Coord.) (2010). Aprendizaje cooperativo. Barcelona: INDE.

CASTAÑER, M. y TRIGO, E. (1995). La interdisciplinariedad en la ESO. Propuestas teórico-prácticas. Barcelona: INDE.

BARÁ, J., VALERO, M. (2010). Técnicas de aprendizaje cooperativo y aprendizaje basado en proyectos. Curso Eragin, Bilbao.

BARÁ, J., VALERO, M. (2010). Cómo diseñar un proyecto. Curso Eragin, Bilbao.

ERAGIN, (2009-2011). Programa de Formación del profesorado en metodologías activas de enseñanza. Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente. SAE-HELAZ. UPV/EHU, Universidad del País Vasco.

JOHNSON, D.W., JOHNSON, R.T., SMITH, K.A., (2004). La clase expositiva cooperativa, en (Bará y Valero, 2010).

Oakley, B., Felder, R.M,. Brent, R., Elhajj, I. (2004/9). Los cinco ingredientes del aprendizaje cooperativo, en (Bará y Valero, 2010).

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak