Gaia

XSLaren edukia

Diagnostikoa eta Esku Hartzea Hezkuntza Orientazioan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Etorkizuneko orientatzaileak eta Bigarren Hezkuntzan jardungo duten irakasleak, afektibitate eta sexu aniztasunari eta familia-aniztasunari dagokionez prestatzea eta trebatzea du helburu irakasgai honek. Ondorengo eduki-multzo bitartez garatuko da:

• Sexu aniztasuna Hezkuntza Sisteman. Hezkuntza orientazioa sexu aniztasunaren ikuspegitik, Sexu aniztasuraren Pedagogia. Genero sexu aniztasuna eta genero nortasuna, Familia aniztasuna: Familia Homoparentala. Legedia, arauak.

• Zehaztasun kontzeptualak: sexu aniztasuna, sexu joera, nortasuna, LGTBI, LGTBI fobia, Hetero-arauak,

• Bigarren Hezkuntzarako hezkuntza baliabideak eta tresnak hezitzaileak, Ariketa praktikoak

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
IBAIBARRIAGA REVUELTA, NAGOREEuskal Herriko UnibertsitateaLan Kontratudun Bitarteko IrakasleaElebidunaHezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoaknagore.ibaibarriaga@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Caracterizar y contextualizar las fases de un proceso de diagnóstico asumiendo un compromiso ético y deontológico.25.0 %
Conocer y valorar las técnicas de diagnóstico psicopedagógico, formas de aplicación e interpretación15.0 %
Saber cómo realizar y transferir un informe sobre resultados del proceso diagnóstico a los distintos destinatarios implicados20.0 %
4 Adquirir criterios para el diseño y puesta en marcha de las intervenciones más adecuadas en cada caso, evaluar y derivar cambios para mejorarlas coordinando las actuaciones con todos los agentes educativos y/o servicios.15.0 %
Analaisis de Casos y propuesta de mejora10.0 %
Análisis de test y pruebas psicométricas15.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak14.070 %
Gai bat idatziz garatzea10.00 %
Gelako praktikak8.070 %
Iturriak eta baliabideak erabiltzea15.00 %
Kasuen analisia4.070 %
Proiektuen azalpena4.070 %
Talde-lana20.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak5.0 % 10.0 %
Idatzizko azterketa25.0 % 50.0 %
Lan praktikoak20.0 % 40.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Ikasleek hezkuntza-orientatzailearen jatorri etiko eta deontologikoak ezagutzen dituzte diagnostiko-prozesua garatzeko

Ikasleek hezkuntzan diagnosiak egiteko txostenak idazten ikasten dute

Ikasleek diagnostikoak eta esku-hartzeak garatzen dituzte kasu zehatzak erabiliaz

Ikasleek hezkuntza diagnostikoa egiteko test eta proba desberdinak darabiltzate

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Lanak, emanaldiak eta ebaluazioa:



(% 40)= Bakarkakolana. Nere konpetentzien porfolioa egitea



(% 40)= Taldeko lana. Egungo egoerari buruzko ikerketa mota



(% 20)= Ikasgelako jarduerak. Prateartzea, lan praktikoak



COVID-19ren eraginenez, konfinamendua egongo balitz, ebaluazio sistema bera erabiliko litzateke. Taldeko lanaren aurkezpena BBC plataformaren bidez gauzatuko da. Jarduerak eGelan jarriko dira eskuragai eta eGelaren bidez entregatuko dira.



Idatzizko frogari dagokionez, ikasleak ikasgaiaren eGelan izango dute eskuragarri proba eta 90 minutu izango dituzte hau egin ahal izateko. Denbora igaro ondoren, egelara igoko du dokumentua horretarako sortutako zereginaren bidez.

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Ebaluazioa:

Bakarkako lana



(% 60)= Nere konpetentzien porfolioa egitea (programetako gaiak jorratuz)



(% 20)= Irakurketak (2), eta beroren iruzkinak



(% 20)= Azterketa: garatzekko galderak.



COVID-19ren eraginenez, konfinamendua egongo balitz, ebaluazio sistema bera erabiliko litzateke. Taldeko lanaren aurkezpena BBC plataformaren bidez gauzatuko da. Jarduerak eGelan jarriko dira eskuragai eta eGelaren bidez entregatuko dira. Idatzizko frogari dagokionez, ikasleak ikasgaiaren eGelan izango dute eskuragarri proba eta 90 minutu izango dituzte hau egin ahal izateko. Denbora igaro ondoren, egelara igoko du dokumentua horretarako sortutako zereginaren bidez.

Irakasgai-zerrenda









Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala









Oinarrizko bibliografia

-

Gehiago sakontzeko bibliografia





Aldizkariak

Revista Española de Orientación Psicopedagógica. http://www.uned.es/reop/

Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. http://www.uca.es/RELIEVE/

Revista o RIE: Revista de Investigación Educativa. http://www.um.es/~depmide/RIE

Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado.

http://www.uva.es/aufop/publica/revelfop.htm

Revista de Educación. http://www.ince.mec.es/revedu/revinfo.htm

Estekak

















XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak