Gaia
Diagnostikoa eta Esku Hartzea Hezkuntza Orientazioan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Etorkizuneko orientatzaileak eta Bigarren Hezkuntzan jardungo duten irakasleak, afektibitate eta sexu aniztasunari eta familia-aniztasunari dagokionez prestatzea eta trebatzea du helburu irakasgai honek. Ondorengo eduki-multzo bitartez garatuko da:• Sexu aniztasuna Hezkuntza Sisteman. Hezkuntza orientazioa sexu aniztasunaren ikuspegitik, Sexu aniztasuraren Pedagogia. Genero sexu aniztasuna eta genero nortasuna, Familia aniztasuna: Familia Homoparentala. Legedia, arauak.
• Zehaztasun kontzeptualak: sexu aniztasuna, sexu joera, nortasuna, LGTBI, LGTBI fobia, Hetero-arauak,
• Bigarren Hezkuntzarako hezkuntza baliabideak eta tresnak hezitzaileak, Ariketa praktikoak
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
IBAIBARRIAGA REVUELTA, NAGORE | Euskal Herriko Unibertsitatea | Lan Kontratudun Bitarteko Irakaslea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | nagore.ibaibarriaga@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Caracterizar y contextualizar las fases de un proceso de diagnóstico asumiendo un compromiso ético y deontológico. | 25.0 % |
Conocer y valorar las técnicas de diagnóstico psicopedagógico, formas de aplicación e interpretación | 15.0 % |
Saber cómo realizar y transferir un informe sobre resultados del proceso diagnóstico a los distintos destinatarios implicados | 20.0 % |
4 Adquirir criterios para el diseño y puesta en marcha de las intervenciones más adecuadas en cada caso, evaluar y derivar cambios para mejorarlas coordinando las actuaciones con todos los agentes educativos y/o servicios. | 15.0 % |
Analaisis de Casos y propuesta de mejora | 10.0 % |
Análisis de test y pruebas psicométricas | 15.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 14.0 | 70 % |
Gai bat idatziz garatzea | 10.0 | 0 % |
Gelako praktikak | 8.0 | 70 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 15.0 | 0 % |
Kasuen analisia | 4.0 | 70 % |
Proiektuen azalpena | 4.0 | 70 % |
Talde-lana | 20.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 5.0 % | 10.0 % |
Idatzizko azterketa | 25.0 % | 50.0 % |
Lan praktikoak | 20.0 % | 40.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Ikasleek hezkuntza-orientatzailearen jatorri etiko eta deontologikoak ezagutzen dituzte diagnostiko-prozesua garatzekoIkasleek hezkuntzan diagnosiak egiteko txostenak idazten ikasten dute
Ikasleek diagnostikoak eta esku-hartzeak garatzen dituzte kasu zehatzak erabiliaz
Ikasleek hezkuntza diagnostikoa egiteko test eta proba desberdinak darabiltzate
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Lanak, emanaldiak eta ebaluazioa:(% 40)= Bakarkakolana. Nere konpetentzien porfolioa egitea
(% 40)= Taldeko lana. Egungo egoerari buruzko ikerketa mota
(% 20)= Ikasgelako jarduerak. Prateartzea, lan praktikoak
COVID-19ren eraginenez, konfinamendua egongo balitz, ebaluazio sistema bera erabiliko litzateke. Taldeko lanaren aurkezpena BBC plataformaren bidez gauzatuko da. Jarduerak eGelan jarriko dira eskuragai eta eGelaren bidez entregatuko dira.
Idatzizko frogari dagokionez, ikasleak ikasgaiaren eGelan izango dute eskuragarri proba eta 90 minutu izango dituzte hau egin ahal izateko. Denbora igaro ondoren, egelara igoko du dokumentua horretarako sortutako zereginaren bidez.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Ebaluazioa:Bakarkako lana
(% 60)= Nere konpetentzien porfolioa egitea (programetako gaiak jorratuz)
(% 20)= Irakurketak (2), eta beroren iruzkinak
(% 20)= Azterketa: garatzekko galderak.
COVID-19ren eraginenez, konfinamendua egongo balitz, ebaluazio sistema bera erabiliko litzateke. Taldeko lanaren aurkezpena BBC plataformaren bidez gauzatuko da. Jarduerak eGelan jarriko dira eskuragai eta eGelaren bidez entregatuko dira. Idatzizko frogari dagokionez, ikasleak ikasgaiaren eGelan izango dute eskuragarri proba eta 90 minutu izango dituzte hau egin ahal izateko. Denbora igaro ondoren, egelara igoko du dokumentua horretarako sortutako zereginaren bidez.
Irakasgai-zerrenda
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Oinarrizko bibliografia
-Gehiago sakontzeko bibliografia
Aldizkariak
Revista Española de Orientación Psicopedagógica. http://www.uned.es/reop/Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. http://www.uca.es/RELIEVE/
Revista o RIE: Revista de Investigación Educativa. http://www.um.es/~depmide/RIE
Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado.
http://www.uva.es/aufop/publica/revelfop.htm
Revista de Educación. http://www.ince.mec.es/revedu/revinfo.htm