Gaia
Berrikuntza Natura Zientzietan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
GUISASOLA ARANZABAL, GENARO | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebiduna | Fisika Aplikatua | jenaro.guisasola@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocer y aplicar propuestas docentes innovadoras en el ámbito de las Ciencias de la Naturaleza | 30.0 % |
Analizar críticamente el desempeño de la docencia, de las buenas prácticas y de la orientación utilizando indicadores de calidad en la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales | 20.0 % |
Identificar los problemas relativos a la enseñanza y aprendizaje de las materias de la especialización y plantear alternativas y soluciones en el ámbito de la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales | 20.0 % |
Conocer y aplicar metodologías y técnicas básicas de investigación y evaluación educativas y ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación, innovación y evaluación en el ámbito de la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales. | 30.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Ariketak | 10.0 | 30 % |
Eskola magistralak | 15.0 | 100 % |
Kasu praktikoen ebazpena | 10.0 | 30 % |
Ordenagailuko praktikak | 10.0 | 0 % |
Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 10.0 | 20 % |
Talde-lana | 20.0 | 40 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 30.0 % | 40.0 % |
Idatzizko azterketa | 30.0 % | 40.0 % |
Lan praktikoak | 30.0 % | 40.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Natur zientziaren oinarriak sakontzeaNatur Zientzia klasean lantzeko metodologia aktiboak ikastea
IKTak fisikaren irakaskuntzan txertatzea
Irakaskuntza-ikaskuntza sekuentziaren diseinua eta ebaluazioa
Ebaluazio jarraiturako tresnak ezagutzea
Irakasgai-zerrenda
Competencias que deberían `saber¿, `saber hacer¿ y `querer hacer¿ los profesores de cienciasAnálisis de unidades didácticas:
Análisis de propuestas innovadoras
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
¿ GUISASOLA, J., FURIÓ C. & CEBERIO M., science Education based on developing guided research (capítulo 6). En Mary V. Thomase (editor), Science Education in Focus, 2008. Nova Science Publisher: New York .¿ GUISASOLA, J. y PEREZ DE EULATE, L., 2001. Investigaciones en Didáctica de las Ciencias Experimentales basadas en el modelo de enseñanza/aprendizaje como investigación orientada, Servicio de Publicaciones de la UPV/EHU: Bilbao.
¿ GUISASOLA, J., CEBERIO, M.J., ALMUDI, J.M., & ZUBIMENDI, J.L. (2007). La enseñanza de resolución de problemas de física en la universidad: De explicar problemas resueltos a guiar su resolución Editorial Octaedro/ICE-UB. Barcelona
¿ DUSCHL, R.A., 1990. Restructuring science education. In Teacher College Press, Columbia University: New York. Traducción en castellano: Renovar la Enseñanza de las Ciencias, Narcea 1997.
¿ McCOMAS, W.F., 2000. The Nature of Science in Science Education. Rationales and strategies, Kluwer Academic Publishers: London.
¿ VIENNOT, L., 1996. Raisonner en Phisique élémentaire. De Boeck y Larcier. París. Traducción al castellano: Razonar en Física. La contribución del sentido común. Antonio Machado libros, 2002
Aldizkariak
International Journal of science EducationThe Physics Teacher
Chemical Education
Alambique
Aula de Innovación Educativa
Enseñanza de las Ciencias
Enseñanza de las Ciencias de la Tierra