Gaia

XSLaren edukia

Berrikuntza Natura Zientzietan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
GUISASOLA ARANZABAL, GENAROEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebidunaFisika Aplikatuajenaro.guisasola@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer y aplicar propuestas docentes innovadoras en el ámbito de las Ciencias de la Naturaleza30.0 %
Analizar críticamente el desempeño de la docencia, de las buenas prácticas y de la orientación utilizando indicadores de calidad en la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales20.0 %
Identificar los problemas relativos a la enseñanza y aprendizaje de las materias de la especialización y plantear alternativas y soluciones en el ámbito de la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales20.0 %
Conocer y aplicar metodologías y técnicas básicas de investigación y evaluación educativas y ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación, innovación y evaluación en el ámbito de la enseñanza/aprendizaje de las Ciencias Experimentales.30.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Ariketak10.030 %
Eskola magistralak15.0100 %
Kasu praktikoen ebazpena10.030 %
Ordenagailuko praktikak10.00 %
Proiektuen aurkezpena eta defentsa10.020 %
Talde-lana20.040 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak30.0 % 40.0 %
Idatzizko azterketa30.0 % 40.0 %
Lan praktikoak30.0 % 40.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Natur zientziaren oinarriak sakontzea



Natur Zientzia klasean lantzeko metodologia aktiboak ikastea



IKTak fisikaren irakaskuntzan txertatzea



Irakaskuntza-ikaskuntza sekuentziaren diseinua eta ebaluazioa



Ebaluazio jarraiturako tresnak ezagutzea

Irakasgai-zerrenda

Competencias que deberían `saber¿, `saber hacer¿ y `querer hacer¿ los profesores de ciencias

Análisis de unidades didácticas:

Análisis de propuestas innovadoras

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

¿ GUISASOLA, J., FURIÓ C. & CEBERIO M., science Education based on developing guided research (capítulo 6). En Mary V. Thomase (editor), Science Education in Focus, 2008. Nova Science Publisher: New York .

¿ GUISASOLA, J. y PEREZ DE EULATE, L., 2001. Investigaciones en Didáctica de las Ciencias Experimentales basadas en el modelo de enseñanza/aprendizaje como investigación orientada, Servicio de Publicaciones de la UPV/EHU: Bilbao.

¿ GUISASOLA, J., CEBERIO, M.J., ALMUDI, J.M., & ZUBIMENDI, J.L. (2007). La enseñanza de resolución de problemas de física en la universidad: De explicar problemas resueltos a guiar su resolución Editorial Octaedro/ICE-UB. Barcelona

¿ DUSCHL, R.A., 1990. Restructuring science education. In Teacher College Press, Columbia University: New York. Traducción en castellano: Renovar la Enseñanza de las Ciencias, Narcea 1997.

¿ McCOMAS, W.F., 2000. The Nature of Science in Science Education. Rationales and strategies, Kluwer Academic Publishers: London.

¿ VIENNOT, L., 1996. Raisonner en Phisique élémentaire. De Boeck y Larcier. París. Traducción al castellano: Razonar en Física. La contribución del sentido común. Antonio Machado libros, 2002

Aldizkariak

International Journal of science Education

The Physics Teacher

Chemical Education

Alambique

Aula de Innovación Educativa

Enseñanza de las Ciencias

Enseñanza de las Ciencias de la Tierra

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak