Gaia

XSLaren edukia

Motor grafikoen hastapenak: modelatzea, animazioa eta irudikapen grafikoa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Birtuala
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
HERNANDEZ GOMEZ, MARIA DEL CARMENEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebakarraKonputazio Zientzia eta Adimen Artifizialamamen.hernandez@ehu.eus
MAKAZAGA ODRIA, JOSEBAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaKonputazio Zientzia eta Adimen Artifizialajoseba.makazaga@ehu.eus
SOROA ECHAVE, AITOREuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaKonputazio Zientzia eta Adimen Artifizialaa.soroa@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Ser capaz de determinar los modelos adecuados a las necesidades gráficas de diferentes tipos de problemas30.0 %
Conocer los algoritmos y las bases cientificas de los procesos para la manipulación de los modelos y la representación gráfica30.0 %
Saber aplicar los algoritmos y ser capaz de crear aplicaciones para navegación y animación de los modelos40.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala304575
Ordenagailuko p.304575

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Aplikazio-tailerrak20.0100 %
Azalpenezko eskolak20.0100 %
Bideokonferentziak0.0100 %
Ikasketa sistematizatua40.00 %
Interakzioa irakaslearekin ingurune birtualetan0.030 %
Irakaskuntza-taldeak plataforma birtualaren bidez proposatutako jarduerak0.00 %
Irakurketa eta analisi praktikoak40.050 %
Plataformaren bidez harreman birtualean emandako orduak (foroetan parte hartzea, etab.)0.0100 %
Txostenak eta azalpenak lantzea30.030 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Bertaratzea eta Parte-hartzea15.0 % 25.0 %
Azalpenak30.0 % 40.0 %
Beste batzuk0.0 % 10.0 %
Foroetan parte hartzea15.0 % 25.0 %
Lan praktikoak30.0 % 40.0 %
Urrutiko ebaluazio-probak75.0 % 85.0 %

Irakasgai-zerrenda

Tema 1

Fundamentos: conceptos y equipos.

Tema 2

Modelos geométricos : estructuras.

Tema 3

Sistemas de Modelado

Tema 4

Sistemas de generación de imagen

Tema 5

Tecnicas de animacion y simulacion 3d

Tema 6

Practicas

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

T. Akenine-Moller and E. Haines, Real-Time Rendering (2nd Edition), A.K. Peters Ltd., ISBN 1568811829, 2002.

E.S. Angel, Interactive Computer Graphics (3rd Edition), Addison-Wesley, ISBN 0-201-77343-0, 2003.

J.D. Foley, A. van Dam, S. Feiner, J. Hughes, ¿Computer Graphics. Principles and Practice¿, Second Edition in C, Addison-Wesley, 1996.

M. Woo, J. Neider, T. David, D. Shreiner, ¿OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, Version 1.2¿, Addison-Wesley, 1999.

D.Hearn M.P.Baker, Computer Graphics 2nd edition, Prentice hall 1997

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak