presentacion-master-energias-renovables-medio-marino

Masterraren gakoak

Itsasoan energia berriztagarriek potentzial handia dute, baina erronka teknologiko handi bat gainditu behar da energia mota hori erabili ahal izateko. Itsas inguruneko baldintza gogorrak direla eta, ezaguera zientifiko aurreratuak behar dira zientziaren eta teknologiaren hainbat arlotan. Energia Berriztagarriak Itsas Ingurunean (REM PLUS) Erasmus Mundus masterraren helburua da erronka teknologiko hori gainditzeko gaitasuna izango duten espezialistak trebatzea eta, espezifikoki, industriaren profesional gaituen beharrari erantzutea.

REM PLUS masterra lau unibertsitatek eskainitako Erasmus Mundus (EMJMD) masterra da; Euskal Herriko Unibertsitateak, Irlanda-Corkeko Unibertsitate Nazionalak, Norvegiako Zientzia eta Teknologia Unibertsitateak eta Nanteseko Eskola Nagusiak eskainitakoa, hain zuzen.

Masterra Europar Batasunaren Erasmus+ programaren laguntzarekin finantzatuta dago eta doktoregoko ikasketak egiteko aukera ematen du.

* Prezioari buruzko informazio gehiago lortzeko, masterreko idazkaritzan galdetu.

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

Modalitatea

Ikasgelakoa

Hizkuntza

Ingelesa

Kredituak

Iraupena

2 maila

Gutxi gorabeherako prezioa

(*)

Unibertsitate arteko masterra

Euskal Herriko Unibertsitatea: Bilboko Ingeniaritza Eskola

Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet (Norvegia)

University College Cork - National University of Ireland, Cork (Irlanda)

École Centrale de Nantes (Frantzia)

Harremanetarako

Masterraren arduraduna :
BLANCO ILZARBE, JESUS MARIA

Idazkaritza :
.

razones-master-energias-renovables-medio-marino

4 arrazoi master hau aukeratzeko

• Nazioarteko master berdingabea, Europako lau unibertsitate.
  • Zentro eta enpresa elkartuen sare zabala.
  • Ibilbidea garatzeko aukera handia ikasleentzat.
  • Bekak.

participantes-master-energias-renovables-medio-marino

Unibertsitate partaideak

NTNU: Norwegian University of Science and Technology
École Centrale de Nantes
University Cork

salidas-master-energias-renovables-medio-marino

Irteera profesionalak

Programa diseinatuta dago bi bide hauetan espezializatu ahal izateko: “Itsasoko energia berriztagarrien sistemetarako ingeniaritza” eta “Itsasoko energia berriztagarrien sistemetarako potentzia eta kontrol elektronika”. Master honetan, energia berriztagarrien eta itsasoaren sektoreetan lider izateko prestatuko dira ikasleak. Ikasleek maila handiko lan teknikoak egin ahalko dituzte ingeniaritza konpainietan, ekipamenduen fabrikatzaileekin eta itsasoaren sektoreko beste industria batzuetan, eta beren ikerketa ibilbidea garatu ahalko dute unibertsitateetan, ikerketa eta garapen sailetan eta beste institutu batzuetan.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak