Gaia
Idazkera eta Aurkezpen Zientifikoa - Scientific writing and presentation
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Irakasgai hau gradu ondorengo ikasleentzat zuzenduta dago. Irakasgai honek ikasleen behar zehatzak betetzen ditu, jarduera ezberdinak ondo burutzeko hizkuntzaren erabilpen zuzenean oinarritzen baita, hala nola, gramatika, lexikoa, erregistroa eta moduan. Gainera, ikasleak modu professional batean ingelesez beraien buruak aurkezteko prestatzen dira.Irakasgai hau Industrial Ingenieritza ikasten duten ikasleei, eta zehazki Material Aurreratuen ingenieritza ikasten duten ikasleei zuzenduta dago. Irakasgaia erdi-mailako ingelesa duten ikasleentzat pentsatua dago (B2).
Ingelesa beharrezko tresna da ingenieru batentzat. Arrakasta profesionala, teknologia berrien ezagutza eta zientzia estuki lotuta daude hizkuntza honi. Ikerkuntza gehienak ingelesez argitaratzen dira.
Gure helburua ikasleei honako ekintzetan laguntzea da
1 Informazio bilaketa edozein gaien inguruan baliabide ezberdinak erabiliz.
2.- Terminologia zehatza erabiltzea ahozko eta idatzizko komunikazioan.
3 Lan zientifikoaren oinarrizko egitura ulertu eta idatzizko komunikazio zientifiko eraginkorra egiteko beharrezkoak diren egitura linguistikoak zuzen erabiltzea.
4 Eraginkortasunez aurkeztea edozein lan zientifiko jendeaurrean.
Gainera beste bi puntu hauetan ere lagunduko die:
1 Ingelesaren erabilerarekiko jarrera baikorra aurkezten, klaseko jardueretan komunikatzeko eta parte hartzeko ahaleginak eginez, baita ikasteko zailtasunak gainditzeko ere.
2 Ahozko aurkezpenak bezalako jardueren garrantziaz jabetzea.
Ikaskuntza prozesua edukietan oinarritutako materialen bidez garatuko da, ikaslearen behar espezifikoetarako diseinatutako ariketa eta jarduerak landuz.
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
MUÑOZ UGARTEMENDIA, JONE | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebiduna | Materialen Zientzia eta Metalurgia Ingeniaritza | jone.munoz@ehu.eus |
SAN JOSE LOMBERA, JOSE TOMAS | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebakarra | Materialen Zientzia eta Metalurgia Ingeniaritza | josetomas.sanjose@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
IM15-Transmitir la información científica, por vía oral o escrita, a nivel internacional | 80.0 % |
IM12-Recopilar información, así como seleccionarla y analizarla críticamente | 20.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 10 | 10 | 20 |
Gelako p. | 35 | 57.5 | 92.5 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Eskola magistralak | 20.0 | 50 % |
Gelako praktikak | 92.0 | 38 % |
Ordenagailuko praktikak | 0.5 | 38 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 35.0 % | 35.0 % |
Garatu beharreko galderak | 10.0 % | 10.0 % |
Idatzizko azterketa | 20.0 % | 20.0 % |
Lan praktikoak | 35.0 % | 35.0 % |
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Irakasgaiaren azken nota 4 atal ezberdinetan banatzen da:• Aurkezpena 35%
• Lan praktikoa 35%
• Idatzizko azterketa 20%
• Garatzeko galderak (tasks) 10%
A) EVALUACION CONTINUA
Erregularki klaseetara etortzen diren ikasleentzat (gutxienez %75ko asistentzia) eta jardueretan parte hartzen duten ikasleentzat.
GAINDITZEKO baldintza: 5 punto ateratzea 10tik atal guztietan.
B) EVALUACION NO CONTINUA
Erregularki klaseetara etortzen ez diren ikasleentzat (%75ko asistentzia baino gutxiago) edo erregularki etortzen diren ikasleentzat baina ebaluazio jarraian parte hartu Nahi ez dutenentzat.
Ebaluazioa idatzizko azterketa bakarrean oinarrituko da.
* Azken oharrak:
1) Amaierako idatzizko azterketa erregularki klaseetara etortzen den baina ebaluazio jarraiaren bidez gutxieneko kalifikazioa lortzen ez duen ikaslearentzat ere egongo da eskuragarri.
2) Ikasle batek ez badu gainditzen edo ez du Ebaluazio jarraiko prozesuan parte hartzen eta ez du amaierako idatzizko Azterketarik egiten (Ebaluazio Jarraitua edo ez jarrai bidez), EZ AURKEZTUA kalifikazioa lortuko du.
Ez da salbuespenik egingo ebaluazio jarraian parte hartzen duten ikasleen asistentziari eta etxeko lanei dagokienez.
Masterreko web orrian egutegi eta azterketen deialdien informazio gehiago jaso dezakezue:
http://www.ehu.eus/es/web/masteringenieriamaterialesavanzados/egutegia-eta-ordutegia.
Honako estekan 3. Eta 4. Deialdian daueden ikasleentzat informazio duzue eskuragarri.
http://www.ehu.eus/es/web/masteringenieriamaterialesavanzados/aurkezpena <br /><br /> <br /><br />Aurrez-aurreko ebaluazio sistema gauzatu ezin bada, UPV/EHUko baliabide informatikoak erabiliz online ebaluazioa sistema ezarriko da. Ebaluazio honen ezaugarriak E-gelan egongo dira argitaratuak. <br /><br />
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Ohizko deialdia gainditzen ez duten ikasleak azken idatziko azterketa batekin ebaluatuko dira.GAINDITZEKO baldintza: 5 punto ateratzea 10tik
Ez da salbuespenik egingo ebaluazio jarraian parte hartzen duten ikasleen asistentziari eta etxeko lanei dagokienez.
Masterreko web orrian egutegi eta azterketen deialdien informazio gehiago jaso dezakezue:
http://www.ehu.eus/es/web/masteringenieriamaterialesavanzados/egutegia-eta-ordutegia.
Aurrez-aurreko ebaluazio sistema gauzatu ezin bada, UPV/EHUko baliabide informatikoak erabiliz online ebaluazioa sistema ezarriko da. Ebaluazio honen ezaugarriak E-gelan egongo dira argitaratuak.
Irakasgai-zerrenda
SECTION I- VOCABULARYunit 1- phonetics
unit 2.- mathematical and scientific symbols
unit 3.-the metric system
unit 4.- engineering materials. motion.
unit 5- elements and atoms
unit 6-. iron. steel
unit 7-corrosion
unit 8- composite materials
SECTION II- SCIENTIFIC WRITING
unit 1- Information search and Management
unit 2.- using graphical elements
unit 3.-tables
unit 4.- dealing with equations
unit 5- numbers and SI system
unit 6-. Guideline for writing a Scientific paper
SECTION III- PRESENTATIONS
unit 1- Introduction
unit 2.- Planning
unit 3.-Structure
unit 4.- Design
unit 5- Oral presentation
unit 6-. Handling question-and-answer sessions
unit 7- Tips and Language to help you
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
• Textu liburua• Ariketen liburua
Material guztia E-gelan dago eskuragarri.
Oinarrizko bibliografia
[1] Barrass R. Scientist must write. 2a ed. Londres: editorial Taylor and Francis Group; 2005[2]. Laplante P. A. Technical Writing: A practical Guide for Engineers and Scientists. Boca Raton. Editorial CRC Press; 2012
[3] Walters D. Eric y. Walters Gale C. Scientists must speak. 2a ed. Boca Raton. Editorial CRC Press; 2011
[4] Álvarez Marañon G. El arte de presentar. 10 a ed. Barcelona: editorial Gestión 2000; 2018.
Gehiago sakontzeko bibliografia
[1] Gastel B. y. Day R. A. How to Write and Publish a Scientific Paper. 8 a ed. Cambridge: editorial Cambridge University Press; 2017[2] Berger R.E. A. A Scientific Approach to Writing for Engineers and Scientists.1a ed. New Jersey: Editorial John Wiley and Sons; 2014
[3] Donovan J. Método TED para hablar en público. 1a ed. España: editorial Ariel; 2014.
[4] E. & N. GLENDINNING. Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering. Oxford: Oxford University Press. Student's book. ISBN-13: 978-0-19-457392-4.
[5]Oxford Advanced Learner's Dictionary. 7th edition. Oxford University Press. ISBN-13: 978-0-19-4316064. ISBN-10: 0-194316068.
[6]R. V. HUGHSON. The Language of Chemical Engineering in English. New York: Regents Publishing Co. ISBN-0: 0-883453487.
[7]J. COCA PRADOS. Inglés para Química e Ingeniería Química. Barcelona: Ariel Editorial. ISBN: 978-84-344-8053-7.
[8] T. DUDLEY-EVANS. Writing Laboratory Reports. Australia: Nelson Wadsworth. ISBN-13: 978-0170067409. ISBN-10: 0-170067408. (Limited availability).
[9] J. K. NEUFELD. A Handbook for Technical Communication. New Jersey: Prentice Hall International. ISBN-10: 0-133822923.
[10] F. ZIMMERMAN. English for Science. New Jersey: Prentice Hall. ISBN-13: 978-0-13-2821797. ISBN-10: 0-13221796.
[11]W. SULLIVAN. Engineering Economy: International Version. 14th edition. New Jersey: Prentice Hall. ISBN-13: 98-0132083423. ISBN-10: 0-13-08342-6.
Aldizkariak
- English Teaching-Practice and Critique.- English in Education
Estekak
[1] Academic Phrasebank (www .phrasebank.manchester.ac.uk)Provides lists of phrases to consider using in various parts of scientific papers.
[2] AuthorAID (www .authoraid.info/en/and www .authoraid.info/es/)
A Project mainly to help researchers in developing countries to write about and publish their work. Includes a resource library containing materials in several languages. Also includes a blog and provides opportunity to seek mentors. Has links to many other resources.
[3] Creating Effective Poster Presentations
(www.ncsu.edu/project/posters/index.html)
Guidance on many aspects of poster presentation.
[4] Designing Conference Posters (colinpurrington .com/tips/poster-design)
Extensive guidance on preparing poster presentations. Includes templates for designing posters.
[5] Creative Commons (creativecommons .org)
[6] OneLook Dictionary Search (www .onelook .com)
Provides opportunity to seek definitions and related information in multiple dictionaries. Source of free licenses that can serve as an alternative to transferring copyright. Using standardized licenses, authors can specify which uses of their work they permit, and under what conditions.
[7] SciDev .Net Practical Guides
(www .scidev .net /global /content /practical –guides .html)
Expert advice mainly on aspects of communicating science.
[8] http://www.wordreference.com/es/
[9]http://www.howjsay.com/
[10]https://link.springer.com/
[11]https://www.nature.com/