Cabecera

Menua Webgunearen menua ireki/itxi

Edukia

Bilboko XLIII Medikuntza Astea (Kongresua)

Noiz eta non

2016/09/27, 18:30

Deskribapena

Irailak 27, asteartea: 18:30.

• 'Virus zika : epidemiología, manejo clinico y prevención.'
    Hizlaria: Oscar Millet Aguilar doktore eta irakaslea.
    BioGUNE Zientzia Ikerketetako Kontseiluaren Egiturazko Biologia Unitako ikerketaburua. "Metabolismoa eta gaixotasuna" programa lantzen du. UPV/EHUko esperientzia geletako irakaslea. Bilboko Mediku Zientzien Akademiako Ikerketa Saileko burua.
  • 'La investigación sanitaria en el contexto de la estrategia ris3. Aplicación a enfermedades de transmisión sexual (vih) y enfermedades raras.'
    Hizlaria: Oscar Luis Ferrero Beneitez doktorea.
    Basurtuko Unibertsitate Ospitaleko Gaixotasun Infekziosoen Zerbitzuko langile atxikia.

Irailak 28, asteazkena: 18:30.

• 'Los inhibidores de la integrasa en el tratamiento antirretroviral: ¿qué aportan al tratamiento?'
    Hizlaria: Ramón Cisterna Cáncer doktorea.
    Basurtuko Unibertsitate Ospitaleko Mikrobiologia Klinikoaren eta Ospitale barneko Infekzioen Kontrolaren Zerbitzuko burua. Euskal Herriko Unibertsitateko Mikrobiologia eta Parasitologiako katedraduna.

Irailak 29, osteguna: 18:30.

• 'Las resistencias a los antimicrobianos: magnitud del problema. Programa de uso adecuado de antibioticos.'
    Hizlaria: Ramón Cisterna Cáncer doktorea.