2021-2022 Eusko Jaurlaritzako diru-laguntza

EHUn aurkeztu dokumentuak, eskaneatuta, 2021ko azaroaren 05-etik 2021ko azaroaren 26ra arte, (biak barne) hurrengo posta elektronikoetara, zuen abizenaren lehen letraren arabera.

* Lehen abizena A- L (barne) letratik hasten bada, dokumentazioa hurrengo posta elektronikora bidali beharko duzu: becamovgv-a-l.internacional@ehu.eus

* Lehen abizena M-Z (barne) letratik hasten bada, dokumentazioa hurrengo posta elektronikora bidali beharko duzu: becamovgv-m-z.internacional@ehu.eus

*** "(-e)n ikasketak egiten dituenak" atalean jarri behar duzu UPV/EHUko ikasketako zentrua

1. Errolda-ziurtagiria

2021ko urtarrilaren 1a baino lehen, Euskal Autonomia Erkidegoko udalerriren bateko administrazio-auzotasuna izatea.

Beraz, ziurtagiriak bi eskakizun erakutsi behar ditu:

A) administrazio-auzotasuna EAEko udalerriren bateko izatea, laguntza eskatzen den egunean (ziurtagirian jaso behar da 2021/10/30etik aurrera eman dela, egun hori barne).

B) Auzotasun hori 2021ko urtarrilaren 1a baino lehen hasi behar da.​​​​​​

• ERABAKIA