Zerbitzuen Karta
Zerbitzuen kartak dira administrazio publikoek, zein bere antolakuntzan, darabilten dokumentuak hiritarrak ondoko gai hauen inguruan jakinaren gainean jartzeko:
- eskaintzen dizkieten zerbitzuen inguruan eta
- zerbitzuok ematerakoan, kalitatezko konpromisoen inguruan.
Hauek dira zerbitzuen karten helburuak:
- Erabiltzaileei beren eskubideak egiazki baliatzeko bidea ematea.
- Kalitatearen etengabeko hobekuntza sustatzea, arduradunei eta zerbitzuko pertsonalari, jakitun, errealista eta objektibo izanik, baliabideak nola erabiltzen diren eta eskaini ahal duten kalitate maila aztertzeko aukera eskainita.
- Esplizituki agertzea zerbitzuak erabiltzaileen gogobetetzeari dagokion erantzukizuna.
Dokumentuak:
- ZERBITZUEN KARTA NAZIOARTEKO HARREMANEN BULEGOA (pdf ,3,19 Mb)
- 2016 Konpromisoen emaitzak (pdf ,382,94 Kb)
- 2017 Konpromisoen emaitzak (pdf ,375,40 Kb)
- 2018 Konpromisoen emaitzak (pdf ,400,61 Kb)
- 2019 Konpromisoen emaitzak (pdf ,389,92 Kb)
- 2020 Konpromisoen emaitzak (pdf ,367,04 Kb)
- 2021 Konpromisoen emaitzak (pdf ,539,87 Kb)
- 2022 Konpromisoen emaitzak (pdf ,520,73 Kb)