XSLaren edukia

Psikologia

Ikastegia
Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea
Titulazioa
Medikuntzako Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
1
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2340
Mintegia624
Gelako p.84
Laborategiko p.2718

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Batetik, DIZIPLINA KONPETENTZIAK daude. Horietan, ikaslea gai izango da bere ezagutza eta ulermena erakusteko, ondokoei buruz:

- Gizabanakoaren, familiaren eta komunitatearen osasun egoeran eragina duten faktore psikologikoak eta sozialak.

- Talde-lanean eta lidergo egoeretan esku hartzen duten faktoreak.

- Osasunean eta gaixotasunean eragina duten faktore desberdinak

- Desgaitasunaren kontzeptua desgaituaren identitate politiko eta sozialetik begiratuta.

- Jarrera irekia eta kritikoa izatea bizitza sozialaren, bertan izaten diren aldaketa prozesuen eta kezken aurrean.

- Osasunaren eremuko profesional gisa bete beharreko rolak eta erantzukizunak nork bere gain hartzea, populazioaren edo pertsonaren premien aurrean.

- Informazio iturriak eta komunikazioaren teknologiak jarrera kritiko batekin erabiltzea, osasunaren eremuetan informazio zientifikoa lortzeko, interpretatzeko, laburbiltzeko, komunikatzeko eta aplikatzeko.



ZEHARKAKO KONPETENTZIAK ondokoak lirateke:

- Komunikazioaren eta pertsonen arteko trebetasunen teoriak.

- Pazienteari arreta eraginkorra eta integrala ematea.

- Gainerakoen lanaren aurrean sentikorra eta errespetutsua izatea.

- Beste profesional batzuekin lankidetzan aritzea.

- Erantzukizunez lan egitea.



IKASKUNTZA–EMAITZAK

1.- Nortasunaren osagaiak, oraingo psikologian egiaztatutako aldagai neurgarriak zeintzuk diren ikastea eta herentziaren eta ingurunearen etengabeko elkarrekiko eragina ezagutzea. Nortasunaren eboluzioa identifikatzea bizi-zikloan zehar. Nortasuna neurtzeko hurbilketa desberdinak bereizten jakitea (galdeketak eta teknika proiektiboak).

2.- Emozioen hiru osagaiak bereiztea (erantzun fisiologikoak, kognitiboak eta portaerazkoak), eta baita haietako bakoitzerako hurbilketa terapeutiko egokienak ere. Helduentzako antsietate eskala bat aztertzea eta aplikatzea, antsietatearen ezaugarriak eta antsietate egoera bereizteko. Antsietatearen eta tentsio muskularraren arteko lotura egiaztatzea: arnasteko eta erlaxatzeko teknikak esperimentatzea. Antsietatea aldagai fisiologikoekin lotzea (izerditzea, adibidez). Psikogalbanometro batek nola funtzionatzen duen ikastea.

3.- Aldagai psikosozial desberdinak ezagutzea (ingurunea, familia, kultura, talde soziala eta lanekoa, bizitzako gertaerak) eta nagusienak aztertzea, nortasunean duten eraginaren arabera. Funtzio psikiko nagusiak eta haien patologia azaltzea. Azterketa psikologikorako eta nahasmenduak identifikatzeko oinarrizko metodoak alderatzea.

4.- Gaixotasunen tratamenduaren aurrean, etiologian, bilakaeran eta erantzunean eragina izan dezaketen aldagai psikologiko eta sozial desberdinak aurreikustea. Talde-lanaren bitartez kontuan hartu beharreko aldagai psikosozialetan sakontzea eta gaixotasunarekin lotzea, ikuspegi psikosomatiko bat lortzeko.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

I Blokea. Psikologiarako sarrera

1. Gaia. Psikologia irakasgaia Osasun Zientzietan. Kontzeptua eta Orokortasunak. Irakasgaiaren oinarri bibliografikoak.



II Blokea. Psikologia orokorra eta funtzioen psikologia

2. Gaia. Moldaketa eta homeostasia. Ikaskuntzaren prozesuak Medikuntzan.(1)

3. Gaia. Ikaskuntzaren prozesuak Medikuntzan.(2)

4. Gaia. Funtzio kognitiboak: Atentzioa, sentsazioa eta pertzepzioa. Psikopatologia.

5. Gaia. Funtzio kognitiboak: Pentsamendua, lengoaia eta oroimena. Inteligentzia. Psikopatologia.

6. Gaia. Emozioak eta afektibitatea. Psikopatologia.

7. Gaia. Motibazioa eta gatazka. Psikopatologia.

8. Gaia. Loa. Loaren asaldurak.

9. Gaia. Kontzientzia medikuntzan. Kontzientziaren asaldurak.



III Blokea. Nortasunaren ikaskuntza Medikuntza integralean.

10. Gaia. Nortasunaren teoriak.

11. Gaia. Nortasuna eta bere psikopatologia.



IV Blokea. Gizakiaren eboluzio bio-psiko-soziala

12. Gaia. Jaio aurreko aldia eta bizitzaren lehenengo urtea. Lehenengo eta bigarren haurtzaroa. Psikopatologia.

13. Gaia. Nerabezaroa eta helduaroa. Psikopatologia.

14. Gaia. Zahartzaroa. Psikopatologia.



V Blokea. Psikopatologia mediko-soziala.

15. Gaia. Taldeen psikologia: familia, eskola eta lana. Psikopatologia.



VI Blokea. Medikuntza psikologikoa.

16. Gaia. Estresaren kontzeptua. Estresa eta gaixotasuna. Estresarekiko aurrematea. Estresaren psikopatologia.

17. Gaia. Mina. Minarekin erlazionatutako psikopatologia.

18. Gaia. Gaixotzearen alde psikologikoak. Gaixoa, medikua eta zaintzailea. Plazebo efektua. Iatrogenia.

19. Gaia. Mediku-paziente arteko harremana. Heriotza eta bere alde mediko psikologikoak. Gaixo terminala. Galeraren esperientziaren elaborazio psikologikoa.

20. Gaia. Psikoterapiaren kontzeptua. Psikoterapia motak: Dinamikoak; Psikoanalisia; Kognitibo-portaerazkoak. Beste psikoterapiak. Banakako psikoterapia. Komunitate terapeutikoak.



MINTEGIAK

1. Mintegia: Talde lanaren planteamendua. Informazio espezializatuaren bilaketa.

2. Mintegia: Talde lanaren jarraipena.

3. Mintegia: Talde lanaren ahozko aurkezpena.



LABORATEGIKO PRAKTIKAK

I Blokea, Mediku-paziente-harremana

Mediku-paziente harremana eta ez ahozko komunikazioa



II Blokea. Emozioak

-Emozioen ebaluaketa kognitibo subjektiboa. Emozioaren galdetegi baten autoaplikazioa.

-Emozioen osagai fisiologikoa. Psikofisiologia. Gorputza integratua. Poligrafoa

-Emozioaren portaerazko osagaia. Interbentzio somatikoa antsietate nahastetan. Erlajazioa.

Emozioen osagai portaerazkoa-espresiboa.



III Blokea. Nortasuna

Nortasunaren ebaluaketa objetiboa. Nortasunaren galdetegi baten autoaplikazioa. Zuzenketa. Interpretazioa. Tipologiak. Nortasun tipologia baten inguruko tailerra.

Froga proiektiboak. Froga proiektibo batekin talde praktika



IV Blokea. Psikopatologia klinikoa

Kasu klinikoen aurkezpena.Interesa duten patologia klinikoen eztabaida Lehenengo Mailako Atentzioan.





V. Blokea. Giza garapena

Lehen haurtzaroaren garapen psikologikoa.

Garapenaren mugarrien identifikazioa



IKASGELAKO PRAKTIKAK

1. Praktika. Ohiturak. Ohitura aldaketak. Oroimena.

2. Praktika. Inteligentzia emozionala. Alexitimia. Pentsamendu intuitiboa. Supergaitasun intelektuala.

3. Praktika. Elikaduraren asaldurak eta Adikzioak.

4. Praktika. Gaixotasun larria aurrematen, Dolua eta egokitzapena.

MetodologiaToggle Navigation

PSIKOLOGIA MEDIKAKO irakasgaiak 3 ekintza desberdinek osatzen dute, klase teorikoek, klase praktikoek eta talde txikian ikasleek burututako lan batek; talde lana klasean aurkeztu eta eztabaidatuko dute. Giza eboluzio biopsikosozialean zehar gertatzen diren fenomenoak ezagutzea, bereziki nerabezaroaren egoera, helduaroa eta zahartzaroa eta aldi horietan izaten diren premiak, ohiturak, bizimoduak, gatazken ebazpena eta abar. Mediku/paziente harremanaren alderdi nagusiak. Trebetasunak maneiatzea: enpatia, komunikazio eraginkorra, kontsulta eskaera (asmo batekin edo gabe), lotura terapeutikoa, arrakasta terapeutikoa. Aldagai horiek guztiak psikologiarekin, psikopatologiarekin eta osasun mentalarekin lotuko dira.



Irakasgai honen ezagutza eta gaitasunak eskuratzeko, ikasleek klase magistralak izango dituzte, bertan azalduko dira ikasi beharreko oinarri teorikoak. Guztira 20 klase teoriko dira. Eduki teorikoa barneratu ahal izateko 48 ordu ez presentzial aurreikusten dira.



Gelako praktika eta laborategi praktiketara joatea derrigorrezkoa da.Laborategi praktiketan, ariketa praktikoen bitartez, emozioekin esperimentatuko dugu. Gure emozioak ezagutu eta bizitzeko, erlaxazio teknikak ikasiko ditugu, emozioak aztertuko ditugu, nortasunak duen eragina aztertuko dugu eta emozioak aztertzeko neurketa metodo desberdinak ikusiko ditugu.

Helburu hauek betetzeko hainbat bideo eta filma ere erabiliko dira.



Gelako praktikak giza baliabideak lortzeko teknikak ikastera zuzenduta daude. Kognizioak eta oinarrizko funtzio psikologikoen inguruko teknikak aztertuko dira ere. Horretarako froga desberdinak egingo dira non inteligentzia eta oroimena ere aztertuko diren, beste funtzio psikologikoekin batera.Rol playing-a ere erabiliko da.



Hiru mintegietan, ikasleak idatzizko lana eta ahozko aurkezpena garatuko du. Kasuaren metodoan (KM) jardunbide profesionaletik ateratako benetako kasu bat aurkezten da eta jorratzen dira, funtsean, kasu hori aztertzeko, erabakiak hartzeko, iritziak emateko eta ebaluazioak egiteko gaitasuna.



Mintegietan lanaren inguruko zereginak lantzeko saioak egongo dira. Kurtsoko azkeneko praktika saioetan lanaren aurkezpena egingo da: lan idatziaren aurkezpena eta ahozko aurkezpena.Ikasleek taldeka egin beharko dute lan bat, kasuen bidez, irakasleak gidatuta. Ikasleek taldean lan egiten eta patologien aldagai psikologikoen eraginari buruzko informazio zientifikoa irakurri eta sintetizatzen ikas dezaten, ikerketa lana taldeka eta modu gidatuan egingo dute.



Mintegietan zehar (n = 3) tutoretza batzuk egingo dira eta behin ezagutzak hartuta (lan kooperatibo eta irakasleak gidatzeari esker), ahozko aurkezpena egingo da, azkeneko mintegian . Idatzizko lana eta ahozko aurkezpena ebaluatuko dira, ezagutzak integratzearen bidez egoera erreal batera aplikatzeko helburua dela eta. Mintegien lan ez presentziala 10 ordukoa da.



Kasua da ikaskuntza prozesuaren abiapuntua. Kasu hori ebazteko prozesuan ikasleek, irakaslea gidari dutela, kasuari dagozkion jakintzak bilatu eta eskuratzen dituzte. Metodoaren aldaera batean, kasua planteatzen da ikasleek jakintzak eskuratu ondoren (jakintza hori elkarlanean edo irakasleak azalduta eskuratzen da). Kasu horretan, proposamenaren helburua da ikasgai edo gai multzo bateko jakintzak integratzea eta benetako egoera batean aplikatzea.



IKD zentroko metodologia aktiboetan, ikaskuntza eraiki egiten da, ez hartu; ikasleek elkarrekin egiten dute lan, taldeka, eta ikasten dutena etengabe eztabaidatzen, argudiatzen eta ebaluatzen dute. Abiapuntuak dira benetako egoera edo arazoak eta jardunbide profesionala. Taldekideek lana banatu egiten dute, aurrera egiteko. Alde horretatik, ikasleen erantzukizunak dira taldearen lana eraginkorra izatea eta nork bere ikaskuntza prozesua gauzatzea.



Ikaskuntza kooperatiboa estrategia didaktiko bat da; ikasleek talde txikitan egiten dute lan, modu koordinatuan, atazak ebazteko eta ikaskuntza prozesua garatzeko. Ikasleek ez dute bakarrik ikasten. Banaka ere lan egin behar dute, baina lan hori taldean koordinatzen, antolatzen eta ebaluatzen da. Lan horiek egiteko, erabakiak taldean hartzen dira, eta bakoitzari egokitutako lanaren eta talde lanaren azken emaitza kide guztien erantzukizuna da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ikasle bakoitzak formazioan zehar dituen aurrerapenak baloratzeko ebaluazio jarraitua erabiliko da. Azterketa-data deialdi ofizialean amaierako froga bat egingo da.

Irakaskuntza-gida honetan ebaluazio jarraitua egiteko sistemak eta tresnak, froga edo jarduera bakoitzerako puntuazioak eta nahitaezkotasunak edo ikasgaia gainditzeko gutxieneko notak agertzen dira.



1- Ebaluazio jarraitua: Ikasgaiaren %50a:



a. Taldeko ikerketa lana. Hau mintegietan landuko da: %20 (2 puntu gehienez azkenengo notan). Ikerketa lan honetan kasu batzuk landuko dira eta lan idatzia (%10) eta aurkezpen lana (%10) baloratuko dira. Lehenengo mintegian lanaren inguruko xehetasunak argituko dira.



b. Bertaratzea, partehartze aktiboa, gelako praktiketan eta laborategi praktiketan entregatutako lanak: %20 (2 puntu gehienez azkenengo notan). Justifikaziorik gabe ez bertaratzeak eta lanak ez entregatzeak 0,2 puntu kenduko ditu. Justifikazioarekin ez bertaratzeak edo lanak erdizka entregatzeak 0,1 puntu kenduko ditu.



c. Azken azterketa: % 50 (5 puntu gehienez azkenengo notan)

Test motako azterketa izango da eta klase teorikoetan, praktikoetan, mintegietan eta gelako praktiketan landutako gaien inguruan galdetuko da, galdera motzaren bat egongo da ere..



Ebaluazio jarraituan, ikasgaiaren 3 zatiak gainditu behar dira (1a, 1b eta 2) ikasgaia gainditzeko eta batezbesteko nota egiteko.



2. Ebaluazio finala: Ikaslegoak ebaluazio jarraituari uko egin ahal izango dio eta azkenengo ebaluazio batekin ebaluatua ahal izango da, soilik, eskaera ikasgaiaren arduradunari, lauhilabetea hasten denetik 9 asteko epean egiten badio.

Ikasle hauek azkenengo azterketa bat egingo dute (%60), banakako ikerketa-lan bat (%20) eta gelako praktika eta laborategi praktiketan eman diren gaien inguruko azterketa praktiko bat (%20). Ezinbestekoa da hiru zati hauek gainditzea (azkenengo azterketa, ikerketa lana, azterketa praktikoa) ikasgaia gainditzeko eta batezbesteko nota egiteko.



Ikasleak deialdiari uko egin diezaioke. Azkenengo ebaluaziora ez aurkeztea, deialdiari uko egitea izango da, eta ez aurkeztuaren kalifikazioa izango du. Ebaluazio jarraituari dagokionez, ikasleak deialdiari uko egin ahal izango dio, ikasgaia amaitu baino hilabete lehenago, irakasgaiaren arduradunari idazki bat eginez.



"Printzipioz, amaierako ebaluazio-probak presentzialak izango dira. Ebaluazio horiek aurrez aurrekoak ez badira, azterketari eutsiko zaio kalifikazioari eta galderen formatuari dagokienez, Egela plataformaren bidez.



Era berean, ebaluazio jarraituaren banakako eta taldeko gainerako jarduera entregagarriak planteatutako gaitasunak bereganatzen direla ziurtatuz egingo dira. "

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Delgado, M.L. (2015). Fundamentos de Psicología. Para ciencias sociales y de la salud. Buenos Aires: Panamericana.
Myers, D.G. (2015). Psychology. 11ª ed.. Buenos Aires: Panamericana.

Beste oinarrizko liburu batzuk
Amigo Vázquez, I., Fernández Rodríguez, C., Pérez Álvarez, M., & Pérez Álvarez, M. (2009). Manual de psicología de la salud (3ª ed., Psicología). Madrid: Pirámide.
Diaz, D. (2014). Psicología Médica. S.A. España: Elsevier.
Cortese, E.N.; Cortese, R.H.; Diaz; V.; Equisito, A.; Kuzmicki, R.A.; Pilatti, A.I.; Salvati, N.M Van Oostveldt, G. (2004). Psicología Médica Salud Mental. Argentina: Nobuko. https://mmhaler.files.wordpress.com/2010/06/psicologia-medica-y-salud-mental2.pdf https://empezandoafilosofar.files.wordpress.com/2015/11/introduccion-a-la-psicologia-linda-davidoff.pdf

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Prozesu kognitiboak

Redolar, D. (2014). Neurociencia cognitiva. Buenos Aires: Panamericana.

Kolb, B.; Whishaw, I.Q. (2017). Neuropsicología Humana. Buenos Aires: Panamericana. Cuetos, F; González, J; de Vega M (2015). Psicología del lenguaje. Buenos Aires: Panamericana. Bajo Molina, M. (2016). Mente y cerebro : De la psicología experimental a la neurociencia cognitiva. Madrid: Alianza Editorial.

Maureira Cid, F. (2018). ¿que es la inteligencia? Madrid: Bubok Publishing S.L.



Loa

Andrés de la Calle, I., Sociedad Española de Sueño, & Sociedad Española del Sueño. (2015). Tratado de medicina del sueño. Buenos Aires: Panamericana.

Medina Ortiz, O., Sánchez Mora, N., & Conejo Galindo, J. (2009). Alteraciones del sueño en los trastornos psiquiátricos. Bogota: Red Revista Colombiana de Psiquiatría.

Pena Moreno, J. (2011). Manual de practica básica : Motivación y emoción (2a. ed.). Hoboken: John Wiley.



Pertsonalitatea

Andrés, A. (2016). La personalidad. Barcelona: Editorial UOC.

Bermúdez Moreno, J., & Pérez García, A. (2017). Psicología de la personalidad. Madrid: UNED -Universidad Nacional de Educación a Distancia.

Dimaggio, G., & Semerari, A. (2011). Los trastornos de la personalidad: Modelos y tratamiento. Editorial Desclee de Brouwer.



Psikopatologia

Introducción a la psicopatología. Una visión actualizada – 3ª Ed. Editores; JI Eguiluz Uruchurtu, R Segarra Echevarría. Editorial Médica Panamericana, 2013. ISBN: 978-84-9835-693-9.

Introducción a la psicopatología y la psiquiatría.– 7ª Ed. Editor; J Vallejo Ruiloba. Editorial Elsevier Masson, 2011. ISBN: 978-84-458-2034-6.

Asociación Americana de Psiquiatría. ( 2013 ). Manual diagnóstico y estadístico de los trastornos mentales (5 ª ed.) Arlington , VA: American Psychiatric Publishing

Sadock, B., Kaplan, H., & Sadock, V. (2019). Kaplan & sadock, manual de bolsillo de psiquiatría clínica(6ª ed.). Barcelona: Wolters Kluwer.

Hernández Bayona, G. (2013). Psicopatología básica (5a. ed.). Bogotá: Editorial Pontificia Universidad Javeriana.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Garapena
Stassen, K. (2016). Psicología del Desarrollo. Infancia y Adolescencia. Buenos Aires: Panamericana.
Stassen, K. (2009). Psicología del Desarrollo. Adultez y Vejez. Buenos Aires: Panamericana.

Emozioak
Navarro M (2015). La medicina emocional. Como mejorar tu salud cuidando tus emociones. Madrid: Vivelibro.
Agüero, A. (2016). Emociones que curan, emociones que enferman. Barcelona: Del nuevo extremo. Bisquerra Alzina, R., & Punset, E. (2016). Universo de emociones. Valencia: PalauGea Comunicación.
Goleman, D. (2015). Inteligencia emocional. Barcelona: Kairós.

Talde-Psikologia
Sabucedo, J.M. y Morales, J. F. (2015). Psicología Social. Madrid: Panamericana.
Molero Alonso, F., Molero, F., & Universidad Nacional de Educación a Distancia (España). (2017). Psicología de los grupos (1ª ed., Grado, 6201306). Madrid: UNED.

Terapiak psikologikoak
Olivares, J.; Macià D, Rosa, A.I.; Olivares-Olivares P.J. (2013). Intervención psicológica: Estrategias, técnicas y tratamientos. Madrid: Pirámide.

Mediko-paziente harremana, mina, dolua, estresa.
Miller W.R.; Rollnick S. (2015). La entrevista motivacional: ayudar a las personas a cambiar. Paidós.
Soler, J. (2015). Comunicación y atención primaria para alumnos de medicina. Madrid: Ediciones de la Universitat de Lleida.
Molinuevo Alonso, B. (2018). La comunicación no verbal en la relación medico-paciente. Barcelona: Editorial UOC.
Merayo, A., Bravo, E., & Gordon, F. (2014). La comunicación con el paciente: Habilidades emocionales para los profesionales de la salud. Barcelona: Elsevier.
Redolar, D. (2015). El estrés. Barcelona: Editorial UOC.
Kumar, S.M.; Siegel R.D. (2017). Mindfulness para el duelo prolongado: una guía para recuperarse de la pérdida de un ser querido cuando la depresión, la ansiedad y la ira no desaparecen. Bilbao: Desclee de Brouwe
Urman, R., & Vadivelu, N. (2012). Medicina del dolor de bolsillo. Barcelona: Wolters Kluwer Health.

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

10:00-11:00

09:00-10:00

2-2

10:00-11:00

09:00-10:00

3-3

10:00-11:00

09:00-10:00

4-4

10:00-11:00

09:00-10:00

5-5

09:00-10:00

6-6

10:00-11:00

09:00-10:00

7-7

10:00-11:00

09:00-10:00

8-8

09:00-10:00

9-9

10:00-11:00

09:00-10:00

10-10

10:00-11:00

09:00-10:00

11-11

10:00-11:00

09:00-10:00

12-12

10:00-11:00

09:00-10:00

14-14

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

13:00-15:00

Irakasleak

01 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

13:00-15:00

Irakasleak

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

13:00-15:00

10-10

13:00-15:00

12-12

13:00-15:00

14-14

11:00-13:00

Irakasleak

01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

11:00-13:00

10-10

11:00-13:00

12-12

11:00-13:00

14-14

11:00-13:00

Irakasleak

01 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

13:00-15:00

7-7

11:00-13:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

11-11

11:00-13:00

12-12

11:00-13:00

14-14

09:00-11:00

15-15

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

13:00-15:00

7-7

11:00-13:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

11-11

11:00-13:00

12-12

11:00-13:00

14-14

09:00-11:00

15-15

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Laborategiko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

13:00-15:00

2-2

13:00-15:00

4-4

13:00-15:00

5-5

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

11-11

13:00-15:00

12-12

13:00-15:00

14-14

09:00-11:00

15-15

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

01 Laborategiko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

13:00-15:00

2-2

13:00-15:00

4-4

13:00-15:00

5-5

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

11-11

13:00-15:00

12-12

13:00-15:00

14-14

09:00-11:00

15-15

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-1 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

09:00-10:00

10:00-11:00

2-2

09:00-10:00

10:00-11:00

3-3

09:00-10:00

10:00-11:00

4-4

09:00-10:00

10:00-11:00

5-5

10:00-11:00

6-6

09:00-10:00

10:00-11:00

7-7

09:00-10:00

10:00-11:00

8-8

10:00-11:00

9-9

09:00-10:00

10:00-11:00

10-10

09:00-10:00

10:00-11:00

11-11

09:00-10:00

10:00-11:00

12-12

09:00-10:00

10:00-11:00

14-14

09:00-10:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA P-2 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

02 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

13:00-15:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

02 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

13:00-15:00

6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

Irakasleak

02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

11:00-13:00

10-10

11:00-13:00

12-12

13:00-15:00

14-14

13:00-15:00

Irakasleak

02 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

11:00-13:00

10-10

11:00-13:00

12-12

11:00-13:00

14-14

11:00-13:00

Irakasleak

02 Laborategiko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

11-11

13:00-15:00

12-12

11:00-13:00

14-14

09:00-11:00

15-15

09:00-11:00

11:00-13:00

Irakasleak

02 Laborategiko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

11-11

13:00-15:00

12-12

11:00-13:00

14-14

09:00-11:00

15-15

09:00-11:00

11:00-13:00

Irakasleak

02 Laborategiko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

13:00-15:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

7-7

13:00-15:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

11-11

11:00-13:00

12-12

13:00-15:00

14-14

09:00-11:00

15-15

09:00-11:00

11:00-13:00

Irakasleak

02 Laborategiko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

13:00-15:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

7-7

13:00-15:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

11-11

11:00-13:00

12-12

13:00-15:00

14-14

09:00-11:00

15-15

09:00-11:00

11:00-13:00

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

10:00-11:00

10:00-11:00

2-2

10:00-11:00

10:00-11:00

3-3

10:00-11:00

10:00-11:00

4-4

10:00-11:00

10:00-11:00

5-5

10:00-11:00

6-6

10:00-11:00

10:00-11:00

7-7

10:00-11:00

10:00-11:00

8-8

10:00-11:00

10:00-11:00

9-9

10:00-11:00

10:00-11:00

10-10

10:00-11:00

10:00-11:00

11-11

10:00-11:00

10:00-11:00

12-12

10:00-11:00

10:00-11:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.
  • eM-AULA B-3 - MEDIKUNTZA FAK. ETA ERIZAINTZARAKO U.E.

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

Irakasleak

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

10-10

13:00-15:00

Irakasleak

31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

13:00-15:00

7-7

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

Irakasleak

31 Mintegia-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-4

13:00-15:00

7-7

13:00-15:00

10-10

11:00-13:00

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
6-6

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

10-10

11:00-13:00

15-15

09:00-11:00

Irakasleak

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
6-6

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

10-10

13:00-15:00

15-15

09:00-11:00

Irakasleak

31 Laborategiko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

13:00-15:00

2-2

13:00-15:00

3-3

13:00-15:00

4-4

13:00-15:00

5-5

13:00-15:00

6-6

13:00-15:00

7-7

13:00-15:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

11-11

11:00-13:00

12-12

13:00-15:00

14-14

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

31 Laborategiko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

13:00-15:00

2-2

13:00-15:00

3-3

13:00-15:00

4-4

13:00-15:00

5-5

13:00-15:00

6-6

13:00-15:00

7-7

13:00-15:00

8-8

13:00-15:00

9-9

13:00-15:00

11-11

11:00-13:00

12-12

13:00-15:00

14-14

11:00-13:00

13:00-15:00

Irakasleak

31 Laborategiko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

3-3

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

11-11

13:00-15:00

13:00-15:00

12-12

13:00-15:00

14-14

13:00-15:00

11:00-13:00

Irakasleak

31 Laborategiko p.-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

11:00-13:00

2-2

11:00-13:00

3-3

11:00-13:00

4-4

11:00-13:00

5-5

11:00-13:00

6-6

11:00-13:00

7-7

11:00-13:00

8-8

11:00-13:00

9-9

11:00-13:00

11-11

13:00-15:00

13:00-15:00

12-12

13:00-15:00

14-14

13:00-15:00

11:00-13:00

Irakasleak