Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako irakasleek Ekologia Sozial eta Politikoa 2018ko jardunaldietan parte hartuko dute

Lehenengo argitaratze data: 2018/04/02

Ekologia Sozial eta Politikoa 2018

Apirilaren 16an Eskolako irakasleek Okendo Kultur Etxean burutuko den Berrikuntzak Ekologian Panelean parte hartuko dute. Egitaraua horrela izanik:

• I+D+i en Economía Circular. HIzlaria: Cristina Peña. MAterialen Ingeniaritzan Doktorea (UPV/EHU).
  • Ekorec, el ejemplo de las posibilidades del reciclado industrial de residuos en Gipuzkoa. Hizlaria: Nekane González. Kimikan Doktorea. I+G+b Ekorec-eko I+G+b zuzendaria.
  • Impacto Ambiental y reciclado de residuos marinos de redes de pesca de poliamida. Hizlaria: Gurutz Mondragon: Materialen Ingeniaritzan Doktorea. (UPV/EHU)
  • Valorización de residuos marinos de PET. Hizlaria: Eider Mendiburu. Energia berriztagarrietan ingeniaria. Material Berriztagarrietan Ingeniaritzako Graduondoa. (UPV/EHU)
  • Diferencias y similitudes entre el bambú y la fibra de carbono en el desarrollo de una bicicleta. Asier Elejoste. Ingeniari Mekanikoa. La Salle Berrozpe. (UPV/EHU)

Proiektu guztietan Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolako  Materiales+Tecnología ikerkuntza taldeak parte hartzen du.