XSLaren edukia
Hezkuntzaren Psikologiako Practicumerako Sarrera
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua
- Ikasturtea
- 2018/19
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 45 | 67.5 |
Mintegia | 15 | 22.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Esku hartze psiko-hezitzailearen arloan lanean diharduen psikologia-profesionalaren funtzioak ezagutzea.
2. Hezkuntza-testuinguruetan egon daitezkeen esku hartzeko beharrak identifikatzeko gai izatea.
3. Hezkuntza-testuinguruetan aplikagarri diren tresnak eta esku-hartze programak ezagutzea.
4. Hezkuntza-testuinguruetan esku hartze psiko-hezitzailea egiteko beharrezkoak diren oinarrizko jarraibideak ezagutzea.
5. Hezkuntza-testuinguruetan esku hartze psiko-hezitzailea egiteko programak diseinatzeko gai izatea.
6. Esku hartze psiko-hezitzailearen arloan psikologia-profesionalak egiten duen jardunaren etika- eta lege-arautegiak ezagutzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Orientazioa eta tutore-ekintza plana.
2. Lanbide-orientazioa.
3. Atxikimendua, enpatia eta jendarte aldeko jokabidea.
4. Ikaskuntza zaitasunak: psikologoaren zeregina.
5. Esku hartze psiko-hezitzailea kirolaren bitartez.
6. Metodologia hezkidetzailea: sexismoa transmititzeko moduak identifikatu eta berdintasunerako aldaketak.
7. Psikogerontologia I.
8. Psikogerontologia II
9. Gurasotasuna eta laguntza goiztiarra.
MetodologiaToggle Navigation
- Kasu-azterketa; arazoetan oinarritutako ikaskuntza; ebaluazio tresnak erabiltzen ikasteko trebakuntza eta esku-hartze psiko-hezitzailea egiteko programak lantzea.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
EBALUAZIO SISTEMAK
IKASLEGO PRESENTZIALA: eskoletan egingo diren jardueren bitartez ebaluatuko da ikaslegoa. Justifikatutako arrazoi bat dela medio, eskola batera huts egiten duen ikaslegoak eskola horren irakaslearekin adostuko du eskola horri dagokion ebaluazio-sistema.
IKASLEGO EZ PRESENTZIALA: gai bakoitzeko eskola bat baino gehiagotara joaten ez diren ikasleek ikasgaian landutako eduki eta gaitasunei buruzko azterketa egingo dute..
OHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA
Ikasle guztiek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, nahiz eta etengabeko ebaluazioan parte hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren zatiaren ardura duen irakasleari eskolak hasten diren egunean edo, askotxo jota, eskolak hasi eta bost egunera.
Azken ebaluazioa aukeratu duten ikasleentzat azterketaren egun ofizialean egin beharreko azterketara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Eskoletan banatuko direnez gainera, "oinarrizko bibliografia" atalean agertzen direnak.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
* Borrego, M. eta Díaz, J. (2000). Orientación vocacional y profesional: materiales de asesoramiento para la ESO y Bachillerato. Madril: CCS.
* Caballo, V. E., eta Simon, M. A. (2002). Manual de psicología clínica infantil y del adolescente: Trastornos específicos. Madril. Pirámide.
* Dosil, J. (2004). Psicología de la Actividad Física y del Deporte. Madril: McGraw Hill.
* Fernández-Ballesteros, R. (2000). Gerontología social. Madril: Pirámide.
* Federación Estatal de Asociaciones de Profesionales de Atención Temprana (GAT). (2005). Libro blanco de Atención Temprana. Madril: Real Patronato sobre Discapacidad
* García García, A.M. et al (2002): Materiales para la observación y el análisis del sexismo en el ámbito escolar. Gijón: Consejería de educación y cultura. Centro de profesorado y de recursos de Gijón (gela birtualean eskuragarri).
* Méndez, J.L (2016). Aprender y vivir mejor en la escuela: Orientaciones y dinámicas para tutoría en Secundaria (Materiales para educadores). Madril: CCS.
* Ortiz, M. D. R. (2004). Manual de dificultades de aprendizaje. Madril: Pirámide.
* Pandora Mirabilia (2011): La coeducación en la escuela del siglo XXI. Madril: Catarata (liburutegian eskuragarri).
* Reizabal, L. (2015). Genero-berdintasunean hezteko gida. Bilbao: UEU y EHU (liburutegian eskuragarri).
* Rivas, F. (2003). Asesoramiento vocacional: Teoría, práctica e instrumentación. Bartzelona: Ariel.
* Santana, L.E. (2015) Orientación educativa e intervención psicopedagógica: cambian los tiempos, cambian las responsabilidades profesionales. Madril: Pirámide.
* Simon Rodríguez, M.E. (2010): La igualdad también se aprende: cuestión de coeducación. Madril: Narcea (liburutegian eskuragarri).
* Weinberg, R. S., y Gould, D. (1996). Fundamentos de psicología del deporte y el ejercicio físico. Bartzelona: Ariel.
* Yanguas, J., Leturia, F.J., Leturia, M. y Uriarte, A. (1998). Intervención Psicosocial en Gerontología: manual práctico. Madril: Cáritas Española.
Gehiago sakontzeko bibliografia
* Álvarez, M. eta Bisquerra, R. (1998). Los modelos en orientación: Modelos de orientación e intervención psicopedagógica. Bartzelona: Praxis.
* Álvarez Rojo, V. (1995). Orientación educativa y acción psicopedagógica. Madril: EOS.
* Antón Sierra, M.A. (2012). No da igual. Uso no sexista del lenguaje. Palencia: Universidad Popular de Palencia (gela birtualean eskuragarri).
* Calenti, M. (dir.) (2010). Gerontología y Geriatría. Valoración e intervención. Madril: Panamericana.
* Eusko Jaurlaritza-Gobierno Vasco (2013): Plan Director para la coeducación y la prevención de la violencia de género en el sistema educativo. Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia (gela birtualean eskuragarri).
* Fernández-Ballesteros, R. (2009). Psicología de la vejez. Una psicogerontología aplicada. Madril: Pirámide.
* Giménez, F. J., Saénz-López, P., eta Díaz, M. (2005). Educar a través del deporte. Huelva: Universidad de Huelva
* Kuder, F. (2005). Kuder E Completo: Cuestionario general de intereses. Bartzelona: Paidós.
* Montorio, I. eta Izal, M. (1999). Intervención psicológica en la vejez. Madril: Síntesis.
* Pinazo, S. eta Sánchez, M. (2005). Gerontología, actualización, innovación y propuestas. Madril: Pearson.
* Rey, A., Canales, I., eta La Cruz, M. I. (2008). Memoria en Movimiento. Programa de estimulación cognitiva a través de la motricidad para personas mayores. Santiago de Compostela: Obra Social la Caixa.
* Rodríguez, M.L. (1998). Los fundamentos de la orientación profesional. Bartzelona: Ariel.
* Segura, J. (2016). Psicología aplicada al deporte adaptado. Bartzelona: UOC.
* Simón Rodríguez, M.E. (2010): La igualdad también se aprende: cuestión de coeducación. Madril: Narcea (liburutegian eskuragarri).
* Thomas, A. (1981). Psicología del Deporte. Bartzelona: Herder.
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 |
22-22 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-13:00 13:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 |
Irakasleak
- ACHA MORCILLO, JOANA
- ECEIZA CAMARERO, AMAIA
- ITURBIDE LUQUIN, LUIS MARIA
- LIZASO ELGARRESTA, IZARNE
- MAYORDOMO LOPEZ, SONIA
- OLABARRIETA ARTETXE, FERNANDO
- REIZABAL ARRUABARRENA, MARIA LUISA
- SMITH ECHEBERRIA, CLARA ANGELA
Ikasgela(k)
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.5 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 | 15:00-17:00 | 15:00-17:00 | 15:00-16:00 | 15:00-16:00 |
22-22 | 15:00-17:00 | 15:00-17:00 | 15:00-16:00 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
- ACHA MORCILLO, JOANA
- ECEIZA CAMARERO, AMAIA
- ITURBIDE LUQUIN, LUIS MARIA
- LIZASO ELGARRESTA, IZARNE
- MAYORDOMO LOPEZ, SONIA
- OLABARRIETA ARTETXE, FERNANDO
- REIZABAL ARRUABARRENA, MARIA LUISA
- SMITH ECHEBERRIA, CLARA ANGELA
Ikasgela(k)
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.1 - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 |
22-22 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 | 09:00-11:00 11:00-14:00 |
Irakasleak
- ACHA MORCILLO, JOANA
- AZURMENDI ECHEGARAY, AINHOA
- ECEIZA CAMARERO, AMAIA
- LIZASO ELGARRESTA, IZARNE
- MAYORDOMO LOPEZ, SONIA
- OLABARRIETA ARTETXE, FERNANDO
- REIZABAL ARRUABARRENA, MARIA LUISA
- SMITH ECHEBERRIA, CLARA ANGELA
Ikasgela(k)
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 15:00-17:00 | 15:00-16:00 | 15:00-16:00 16:00-17:00 | 15:00-17:00 | 15:00-17:00 |
22-22 | 15:00-16:00 | 15:00-17:00 | 15:00-16:00 | 15:00-17:00 |
Irakasleak
- ACHA MORCILLO, JOANA
- AZURMENDI ECHEGARAY, AINHOA
- ECEIZA CAMARERO, AMAIA
- LIZASO ELGARRESTA, IZARNE
- MAYORDOMO LOPEZ, SONIA
- OLABARRIETA ARTETXE, FERNANDO
- REIZABAL ARRUABARRENA, MARIA LUISA
- SMITH ECHEBERRIA, CLARA ANGELA
Ikasgela(k)
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
21-21 | 17:00-19:00 | 16:00-17:00 | 17:00-19:00 | 17:00-19:00 | 17:00-19:00 |
22-22 | 16:00-17:00 | 17:00-19:00 | 16:00-17:00 | 17:00-19:00 |
Irakasleak
- ACHA MORCILLO, JOANA
- AZURMENDI ECHEGARAY, AINHOA
- ECEIZA CAMARERO, AMAIA
- LIZASO ELGARRESTA, IZARNE
- MAYORDOMO LOPEZ, SONIA
- OLABARRIETA ARTETXE, FERNANDO
- REIZABAL ARRUABARRENA, MARIA LUISA
- SMITH ECHEBERRIA, CLARA ANGELA
Ikasgela(k)
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK POLIVALENTE - PSIKOLOGIA FAKULTATEA