XSLaren edukia
Prebentzioa eta Esku-hartzea Hezkuntzan
- Ikastegia
- Psikologia Fakultatea
- Titulazioa
- Psikologiako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 32 | 48 |
Mintegia | 6 | 9 |
Gelako p. | 18 | 27 |
Ordenagailuko p. | 2 | 3 |
Tailerra | 2 | 3 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Haurtzaro eta nerabezaroko oinarrizko premiak eta horiek ez asebetetzeak garapenean izan ditzaketen ondorioak ezagutzea.
2. Testuingurune familiarrean, sozialean eta eskolan, garapen egokia sustatzen duten, oinarrizko eta elkarreragile diren testuinguru prozesuak eta elkarrekintzak, identifikatzeko gai izatea.
3. Hezkuntza-testuinguruetan (bai familian, bai gizartean eta baita eskolan ere), garapen psikologikoa optimizatzeko programak, konpetentziak eta aplikatzeko estrategiak ezagutzea.
4. Hezkuntza-sistemaren barne, orientazio-prozesuek lan munduan nahiz profesionalean duten zeregina ezagutzea.
5. Errendimendu akademikoa optimizatzera zuzendutako esku-hartze proposamen desberdinak ezagutzea.
6. Testuinguru eta garapen aro desberdinetako ikaskuntza zailtasunekin erlazionaturik dauden behar psikoedukatiboak identifikatzeko gai izatea.
7. Ikaskuntza zailtasunei erantzuna ematen dioten esku-hartze psikoedukatiboko proposamenak diseinatzeko gai izatea, testuinguru formal eta ez formaletan: familia, adinkide eta eskolari egokituak.
8. Esku-hartze programa bat egoki aurkezteko eta justifikatzeko gai izatea, euskarri tekniko desberdinekin publikoki defenditu ahal izateko moduan.
9. Lanbidearen kode deontologikoa eta horrek esku-hartze edukatibo arloan duen aplikapena ezagutzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.- Haurtzaro eta nerabezaroan oinarrizko beharrak eta hauen erantzun familiar, eskolar eta sozialak.
2- Jarduketa lehendarra eta bigarrendarra lantzen duten eredu teoriko garrantzitsuenak
3.- Garapenaren sustapena familia arlotik.
4.- Garapenaren sustapena adinkideen eta eskolaren arlotik.
5.- Aholkulari nahiz orientatzailearen funtzioak .
6.- Prebentzioa eta garapena hgezkuntza arloan.
7.- Bizitzarako orientazioa edo orientazio bokazionala.
8.- Ikaskuntza zailtasunak eta behar psikoedukatiboak.
MetodologiaToggle Navigation
Irakasgaiaren helburu nagusiena, ikasleei heziketa-testuinguru desberdinetan lan egiteko gaitasuna ematen dizkieten oinarrizko ezagutzak eta konpetentziak eskaintzea litzateke. Eskola magistraletan eredu teoriko desberdinekin eta hainbat testuinguruneekin (familia, soziala, eskola,.ea) harremana duten eduki desberdinak edo-ta oinarrizko irizpideak azalduko dira. Gehien bat jarduketa lehendarra eta bigarrendarrari bideratutako teknikak landuko dira. Eskola praktikoak, mintegiak eta tailerrak eremu zehatz batean esku-hartze programa bat diseinatu eta garatzen ikastea da. Batez ere lan saioak izango dira non arazo-metodologia erabiliz irakasleak urrats desberdinak diseinatzen lagundu, feedback-a eskaini, material desberdinak proposatu eta laguntza eskainiko duen programaren diseinoan. Arazo/kasua metodologiaren bidez nahi da ikasleak populazio/arazo baten oinarrizko beharrak antzemateko gai izatea eta honi aurre egiteko programa bat diseinatzen ikastea
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Irakasgai honetan talde bakoitzeko bi irakasle daude, bakoitza irakasgaiaren %50aren arduradun izango delarik.
Zati bakoitzari dagokion azterketan lor daitekeen puntuaziorik altuena 2,5 puntu dira. Praktiketako dosierrean lor daitekeen puntuaziorik altuena 2,5 puntu dira. Horrela, gehienez lor daitekeen puntuazioa 10 da
Bi kasuetan ebaluaziorako irizpideak ondorengoak dira:
a) Idatzizko froga
Ezagutza teorikoak azken azterketa teoriko baten bidez ebaluatuko dira, ohiko deialdian izan eta arlo teoriko osoa barne hartzen du. Bertan ezagutza teorikoak nahiz praktikoak sar daitezke.
b) Praktika dosierra
Lan honek esku-hartze programa baten diseinua, lanketa eta aurkezpena barneratzen ditu, baita ikasgelan egindako lan praktikoen txostenak.
Irakasgaia gainditzeko zati bakoitzeko azterketa eta dosierra gainditu behar dira. Beraz, azken kalifikazioa lortzeko irakasgaiaren lau zatietan lortutako noten batuketa egingo da, batuketa hori burutzeko nahitaezkoa izango delarik lau zatiak gainditzea.
OHIKO DEIALDIA
Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren zatiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, lehenengo zatiari dagokionez 4. astea baino lehenago egin beharko du eta bigarren zatiari dagokionez 9. astea baino lehen, lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita.
DEIALDIARI UKO EGITEA
Deialdiari uko egiteak azken kalifikazioa <
Etengabeko ebaluazioaren kasuan, deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Azken ebaluazioaren kasuan, azterketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki kasuan kasuko deialdiari uko egitea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
L. Reizabal.eta J.Acha (2012) Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo,
Reizabal, L. eta Peña, A. (2012): “Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko elkarrekintzaren testuinguruetan”, in L. Reizabal.eta J.Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 89-139.
Reizabal, L. (2012): “Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin”, in L. Reizabal.eta J.Acha Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza zailtasunak: hezkuntza-testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea. UEU, Bilbo, 153-182
Bisquerra, R. (2010). Modelos de Orientación e Intervención Psicopedagógica. Madrid: Wolters Kluver España.
Alvarez, V. (Koord.). (2002). Diseño y evaluación de programas. Madrid: Eos.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Garaigordobil, M. (2005): 4-12 urte bitarteko haurren garapenerako kooperazio eta sormen Jolasak, Ibaizabal, Bilbo.
CEAPA (2000): Educación emocional desde la familia. CEAPA, Madril.
Aierbe, A. (2008). Esku-hartze psikopedagogikoa garapenaren nahasteetan. Euskara eta Eleanizatasuneko Errektoreordetzaren sare argitalpena EHU/UPV: Bilbo.
Darretxe, L. (2012). Hezkuntza inklusiboa eta aniztasunari arreta.
Bilbo: Euskara eta Eleanizatasuneko Errektoreordetzaren sare argitalpena
EHU/UPV.
Eusko Jaurlaritza (2012). Eskola inklusiboaren esparruan aniztasunari erantzuteko plan estrategikoa 2012-2016. Gasteiz: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.
Grañeras, M., Díaz-Caneja, P. eta Gil, N. (2011). Actuaciones de éxito en
las escuelas europeas. Bartzelona: Ministerio de Educación.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Darretxe, L. eta Zenitagoitia, E. (2008). Hezkuntza bereziaren oinarri pedagogikoak. Bilbo: UEU.
De Miguel, M. (2006). Métodos y modalidades de enseñanza en la educación
superior. M. De Miguel, Metodologías de enseñanza y aprendizaje para el
desarrollo de competencias (17-26 orr.). Madril: Alianza.
Echeita, G. (2007). Educación para la inclusión o educación sin exclusiones. Madril: Narcea.
García-Vidal, J. eta González-Manjón, D. (2001). Dificultades de aprendizaje e intervención psicopedagógica. Madril: Eos.
González Manjón, D. (1995). Adaptaciones curriculares. Guía para su
elaboración. Malaga: Aljibe.
INCLUD-ED: Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from
education (2007). Working Paper: Effective Educational Practices in
Europe. INCLUD-ED.
Jiménez, F. eta Vilá, M. (1999). De la educación especial a la educación
a la diversidad. Malaga: Aljibe.
Miñan, A. (2003). Conceptos básicos para la adaptación del curriculum.
A. Miñan (Koord.). Necesidades educativas especiales y adaptación del
curriculum (17-22 eta 33-35 orr.). Granada: Nativola.
Novak, J. D. (1996). Hezkuntzaren teoria eta praktika. Euskal Herriko
Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua. (Itzultzaileak: I. Iñurrieta eta L.
Oihartzabal) Santana, L. E. (2003). Orientación educativa e intervención
psicopedagógica. Madril: Ediciones Pirámide.
Ziarsolo, A. (1999). Haur Hezkuntza eta espezialistak. Hik Hasi, 40.
alea.
Aldizkariak
•http://www.hikhasi.eus/
•http://www.ehu.eus/ojs/index.php/psicodidactica
•http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_pu
blicaciones_innovacion/eu_escu_inc/adjuntos/16_inklusibitatea_100/100002e Pub_EJ_Index_e.pdf
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/r43-
573/es/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/es_escu_inc/ad
juntos/16_inklusibitatea_100/100011e_Pub_EJ_Plan_diversidad_e.pdf
http://unesdoc.unesco.org/images/0012/001211/121117s.pdf
http://www.pangea.org/
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- BEITIA OYARZABAL, GARIKOITZ
- CORRES MEDRANO, IRUNE
- PASCUAL JIMENO, AITZIBER
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
3-3 | 09:00-11:00 | ||||
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
6-6 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 09:00-11:00 | ||||
9-9 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
10-10 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
11-11 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
12-12 | 09:00-11:00 13:00-14:00 | 11:00-12:00 | |||
13-13 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 15:00-16:00 | ||||
4-4 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 16:00-17:00 | ||||
4-4 | 16:00-17:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
13-13 | 13:00-14:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 16:00-17:00 | ||||
4-4 | 12:00-13:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 | ||||
15-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Mintegia-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 15:00-16:00 | ||||
4-4 | 15:00-16:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
13-13 | 10:00-11:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 | ||||
2-2 | 12:00-14:00 | ||||
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
7-7 | 11:00-13:00 13:00-14:00 | ||||
8-8 | 12:00-14:00 | ||||
9-9 | 12:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Gelako p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 | ||||
2-2 | 12:00-14:00 | ||||
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
7-7 | 12:00-14:00 15:00-16:00 | ||||
8-8 | 15:00-17:00 | ||||
9-9 | 12:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 11:00-12:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 15:00-16:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-3 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- DESPACHO - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Ordenagailuko p.-4 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 16:00-17:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
12-12 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
01 Tailerra-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
12-12 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.1 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
02 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 11:00-13:00 | 10:00-11:00 | |||
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
3-3 | 09:00-11:00 | ||||
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
6-6 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 11:00-13:00 | ||||
9-9 | 09:00-11:00 | ||||
10-10 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
11-11 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 | |||
12-12 | 09:00-11:00 | 09:00-11:00 | |||
13-13 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 13:00-14:00 | ||||
4-4 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
14-14 | 11:00-12:00 | ||||
15-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 12:00-13:00 | ||||
4-4 | 12:00-13:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 | ||||
15-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
02 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 | ||||
2-2 | 12:00-14:00 | ||||
3-3 | 11:00-13:00 | ||||
7-7 | 11:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-14:00 | ||||
12-12 | 12:00-14:00 | ||||
14-14 | 11:00-12:00 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
02 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 11:00-12:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
02 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 15:00-16:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
2-2 | 09:00-11:00 | ||||
3-3 | 09:00-11:00 | ||||
4-4 | 09:00-11:00 | ||||
5-5 | 09:00-11:00 | ||||
6-6 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
7-7 | 09:00-11:00 | ||||
8-8 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
9-9 | 11:00-12:00 | ||||
10-10 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
11-11 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
12-12 | 09:00-11:00 | 11:00-12:00 | |||
13-13 | 11:00-12:00 | 11:00-12:00 | |||
14-14 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 15:00-16:00 | ||||
4-4 | 13:00-14:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 | ||||
15-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.4 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 16:00-17:00 | ||||
4-4 | 12:00-13:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 16:00-17:00 | ||||
4-4 | 16:00-17:00 | ||||
5-5 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 12:00-13:00 | ||||
15-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 15:00-16:00 | ||||
4-4 | 16:00-17:00 | ||||
5-5 | 12:00-13:00 | ||||
14-14 | 13:00-14:00 | ||||
15-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.3 AULA NORMAL - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 | ||||
2-2 | 12:00-14:00 | ||||
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
7-7 | 12:00-14:00 15:00-16:00 | ||||
8-8 | 12:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-14:00 | ||||
12-12 | 12:00-14:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.5 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 12:00-14:00 | ||||
2-2 | 12:00-14:00 | ||||
3-3 | 12:00-14:00 | ||||
7-7 | 12:00-14:00 15:00-16:00 | ||||
8-8 | 12:00-14:00 | ||||
10-10 | 12:00-14:00 | ||||
11-11 | 12:00-14:00 | ||||
12-12 | 12:00-14:00 | ||||
13-13 | 12:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 15:00-16:00 | ||||
13-13 | 09:00-10:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.4 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 15:00-16:00 | ||||
13-13 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- FAK 0.2 ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 13:00-14:00 | ||||
13-13 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- DESPACHO - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- DESPACHO - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Ordenagailuko p.-4 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-4 | 12:00-13:00 | ||||
13-13 | 13:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- DESPACHO - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
- FAK 2.5 B ORD - PSIKOLOGIA FAKULTATEA
31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 12:00-13:00 | ||||
14-14 | 10:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
31 Tailerra-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
6-6 | 13:00-14:00 | ||||
14-14 | 11:00-12:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 3.6 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA
- 2.2 - IGNACIO Mª BARRIOLA ZENTROA