Berezko Masterra: Aurpegi eta Aho Medikuntza Birsortzailea eta Aho Errehabilitazio Inplantologikoa

Titulu mota
Graduondokoa: Berezko Masterra
Kreditu kopurua
Prezioa
20 000,40 euro

Hizkuntza: GAZTELANIA

Eduardo Anitua Fundazioak, University Institute for Regenerative Medicine and Oral Implantology-k (UIRMI), diziplina anitzeko talde batean erabat murgiltzeko aukera eskaintzen du. Horren bidez, medikuntza birsortzaileari eta ahoko inplantologiari buruzko prestakuntza gorena eman nahi zaie ikasleei, ikerketa biomedikoaren ikuspegitik.

Master lanbideratzaile bat da, klinikoa eta ikerketakoa (AEBko sistemaren fellowshipen baliokidea). Ikasleek, gainera, profil biosanitario bat eskuratuko dute, eta ahoko errehabilitazio inplantologiko klinikoan lan egiteko gai izango dira. Prestakuntzak irauten duen bi urte trinkoetan, ikasleek terapia birsortzailearen oinarriak ezagutuko dituzte, fluxu digitala erabiliz planifikazioak egiten trebatuko dira, eta lan egingo dute hotz protesien laborategiarekin batera eta ahoko kirurgiaren arloan, gaur egungo teknologia berriena erabiliz.

Hori guztia nazioarteko testuinguru batean egingo da, non eskolak ingelesez eta gaztelaniaz emango diren.

Zergatik ikasi

• Institutuak Espainiako ekoizpen zientifiko handienaren aitortza jaso du, azken ASEBIO txostenean, eta ikerketa erreferente bat da nazioartean.
  • Profil bat lortuko duzu, lan merkatuan bereizteko balioko dizuna, eta zure aukerak areagotuko dira: klinikoa, ikertzailea eta irakaslea.
  • Profil kliniko berritzailea: medikuntza birsortzailearen bidez ezarritako inplantologia, ametsaren medikuntza eta ahoko patologia.
  • Nazioarteko ingurunea eta fellowship erako murgiltze osoko metodoa.

Sartzeko profila

• Odontologiako, Medikuntzako eta Kirurgiako titulua izatea (Aurpegi-masaileko Kirurgian edo Estomatologian espezializatua).
  • Hizkuntzak: ezinbestekoa da ingelesez ongi komunikatzeko gai izatea. Beste hizkuntza batzuen ezagutza ere baloratuko da.
  • Tituluak homologatuak edo homologatzeko prozesuan egongo dira, Espainian edo Europar Batasunean.

Irteera profesionalak

Masterraren diziplina anitzeko izaera dela eta, irtenbide profesionalak ere asko dira:

• Arlo klinikoan zuzenean edo medikuntza birsortzailearen eta ahoko kirurgiaren ikerketa arloan.
  • Sektore biosanitarioan, bioteknologikoan edo farmazeutikoan, ikergune pribatu nahiz publikoetako ikertzaile gisa. Enpresa biofarmazeutikoetan, parke zientifikoetan eta teknologikoetan I+G+B proiektuetan parte hartzeko gaitasuna.

Praktikak

UIRMI Institutuaren sailetan eta Eduardo Anitua Klinikan egingo dira. Azken zentro hori estatuko eta nazioarteko erreferente bat da terapia birsortzailearen eta ahoko inplantologiaren arloan:

• Diagnostikoa eta plangintza
  • Kirurgia pazienteekin