Unibertsitateko Aditua: Kirol Erakundeen Zuzendaritza eta Gerentzia Kudeaketa

Unibertsitateko aditu titulua
Prestakuntza programa hau Kirolaren Kudeaketa Berezko Masterraren parte da.
  • Kredituak: 16 ECTS kreditu
  • Prezioa: 960 €

Titulu honek interes handiko prestakuntza ematen die kirol erakundeen zuzendaritzan eta gerentzian erantzukizun postu bat duten edo izan nahi duten pertsonei: enpresak, klubak, federazioak, udalak, patronatuak, sozietate publikoak…

Kirol zuzendaritzari lotutako ezagutzaren alor nagusiak lantzen dira: pertsonen kudeaketari lotutako ezagutzak, zuzendaritza trebetasunak, trebetasun ekonomikoak, teknikoak eta estrategikoak.

Prestakuntza asteburuko formatuan eskainiko da (ostiral arratsaldea eta larunbat goiza), goi mailako irakasle heterogeneo eta espezializatuen eskutik: UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko eta Hezkuntza eta Kirol Fakultateko unibertsitate irakasleak, eta kirol erakunde ezagunak zuzentzen dituzten lehen mailako profesionalak.