Fakultateko ikerketa taldeak: Ingeniaritza Kimikoa

Prozesu katalitikoak eta hondakinen balioztatzea

AKRONIMOA

javier.bilbaoe@ehu.es | Tel.: 94 601 2509

UNESCO KODEAK

HITZ GAKOAK

• Gizarterako interesa: biorbirfindegia, petroleoaren ordezko teknologiak, birfindegiko prozesuen integrazioa, wasterefinery, hondakinen balioztatzea.
  • Zientifikoak: katalizatzaile azidoak, prozesu katalitikoak MTG, MTO, BTG, BTO, modelaketa zinetikoa, krakeaketa katalitikoa, hidrokrakeaketa, ohantze iturritua, fluidodinamika, pirolisia, gasifikazioa, hondakinen balioztatzea.

LABURPENA

Energia eta ingurumenean oinarriitutako ikerketa proiektuen proposamena, aurrerapena eta berrikuntza. Bi dira helburu nagusiak:

1. Garrantzitsuak diren eta garapen iraunkorrera bideratuta dauden Erreakzio Kimikoaren Ingeniaritzaren ikerketa lerroak garatzea.
  2. Ikertzaileak eta teknologoak trebatzea eta nazioarteko komunitate zientifiko-teknologikoari jakintza zientifikoa transmititzea interes akademikoa, teknologikoa eta industriala duten argitalpenen bidez eta industri sektorearekin duen lankidetzaren bidez.

WEB ORRIA

www.ehu.eus/cpwv