Cabecera

Zuzenbide Fakultatea eta COVID 19

FAKULTATEA-COVID19

Zuzenbide Fakultateko Zaintza Batzordea

UPV/EHUko ikastegi/sail/eraikinek Covid-19 arduradun bana izendatu dute. Zuzenbide Fakultatean, arduradunak Leyre Hernández (Bizkaia) eta Miren Odriozola (Gipuzkoa) dira. Gainera, ikastegi bakoitzak zaintza batzorde bat izango du. Zuzenbide Fakultateko batzordea Juana Goizuetak, Leyre Hernándezek eta Miren Odriozola osatzen dute.

Unibertsitateko edozein kide kasu baieztatua bada, edo kasu baieztatu baten kontaktu estua bada (Osakidetzak horrela izendatutakoa), edo Covid-19 delakoarekin bateragarriak diren sintomak baditu, honako pertsona hauei jakinarazi beharko die:

Ikasleren batek ikastegian COVID-19 delakoarekin bateragarriak diren sintomak garatzen baditu, isolamendu gelara joango da. Horretarako, Atezaintzara deitu beharko du –946013132 (Leioa); 943018082 (Donostia); 943018156 edo 688 673 798 (Gelategia-Donostia)–.

Eskerrik asko zuen lankidetzarengatik.

​​​​​​​

Bestelako informazio garrantzitsua