Zahartze aktiboari buruzko nazioarteko mintegia

• Ekitaldia

Noiz eta non

Noiztik: 2018/09/27 Noiz arte: 2018/09/28, 09:30 - 14:30

Kokapena

Mitxelena entzunaretoa - Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3. -48009- Bilbao (Bizkaia)

Deskribapena

Zahartze Aktiboaren Indizearen inguruko Nazioarteko II. Mintegia Bizkaia Aretoan egingo da eta ikertzaile, politiko eta gizartearen adituak bilduko dira zahartze aktiboaren erronkei buruz hausnartzeko, diziplina anitzeko ikuspuntutik. Mintegi horrek politiko publikoak hobetu nahi ditu adinekoei begiratuta.

Mintegiaren antolatzaileak hauek dira: UNECE (Nazio Batuen Erakundearen Europarako Batzorde Ekonomikoa), Enplegu, Gizarte Politikak eta Inklusio Europako Batzordea, Bizkaiko Foru Aldundia, Oxfordeko Unibertsitateko Biztanleriaren zahartzeari buruzko Institutua (Oxford Institute of Population Ageing) eta Euskal Herriko Unibertsitatea.

Bi egunetan (irailaren 27an eta 28an) adituek Europako zahartzeari aurre egiteko estrategiaz eztabaidatuko dituzte eta, aldi berean, hezkuntzaren, diru-sarreren eta bizilekuaren eragina aztertuko dituzte, besteak beste. Halaber, gizarte- eta unibertsitate- ikertzailek bizitzaldiaren faktoreak zehaztuko dituzte, bizitzaldiaren zahartzea hobetzeko.