XSLaren edukia
Musika Adierazpenaren Garapena I
- Ikastegia
- Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua (Euskera)
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 1
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 16 | 24 |
Gelako p. | 44 | 66 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
- Etapa honetako curriculumeko musika-oinarriak garatzea
- Musika-adierazpeneko ezaguerak eskuratzeko eta garatzeko teoriak aplikatzea
- Abestiak ezagutzea eta erabiltzea, entzumen-, erritmo-, eta ahots-heziketa sustatzeko
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.GAIA. Entzunezko hautematea eta musika hizkuntza. Soinuaren oinarrizko ezaugarriak exploratzea, horretarako entzute aktiboa jorratuz.
Musika hizkuntzaren oinarrizko elementuak barneratzeko errepertorioaren ezagutza eta berneratzea.
2.GAIA. Ahotsa eta kantua. Abesteko zein istorioak kontatzeko ahotsaren erabilpen egokia egiten ikastea, horretarako haur kanten interpretazioan oinarrituz.
3.GAIA. Gorputz-mugimendua eta dantza. Aukeratutako errepertorioari gorputz perkusioa eta mugimendua jarri. Gorputz mugimendua eta motrizitatearen bidez interpretaturiko kantak laguntzea.
4.GAIA. Musika-tresnak. Musika tresna eta soinu ezberdinen ezagutza eta erabilera. Gorputzaren bidez zein material ezberdinen bidez soinuak sortzea.
5.GAIA. Musika ikasteko teoriak, metodologiak eta joerak. Musika ikasgaia haur hezkuntzan irakasteko egungo teorien ezagutza eta aplikazioa .
MetodologiaToggle Navigation
Erabilitako irakaskuntza-metodologia eta prestakuntzarako jarduerak irakasgaiaren dagozkion gaitasun espezifikoak baita zeharkakoak ere eta ikaskuntza-emaitzak lortzeko zuzenduta egongo da.
Klaseko saioetan irakasleak ikasleen formazioa lagunduko du, gidaria izanez.
Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak... eGelaren bitartez landu ahal izango ditugu eta bertan eskuragarri izan ahal izango ditugu egoerak hala eskatuko balu.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Irakasgaia gainditzeko proba guztiak gainditu behar dira.
- Irakasgaia gainditzeko DAL gainditu behar da.
- Klasean proposatutako ariketetan parte-hartzea baloratuko da, eta irakasgaia gainditzeko ariketa hauek guztiak gainditu behar dira.
- Deialdiari uko egitea: ikasleak idatzia aurkeztu beharko dio irakasgaiko ardura daukan irakasleari azterketa egiteko data ofiziala baino hilabete lehenago.
- Etengabeko ebaluazioari uko egitea: ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoko irakasgaien kasuan edo 18 astekoa urteko irakasgaienean, lauhilekoa edo ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.
Azken ebaluazioan ikasleak proba teoriko eta praktikoak gainditu beharko ditu (bi motatakoak gainditu beharko dira)
Etengabeko ebaluazioa, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egin ahal izango da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak igoz (entregagaiak, praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko froga egin behar duten ikasleek eGelaren bitartez egin ahal izango dute modu presentzialean egiterik egongo ez balitz.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Musika gela eta "Orff" izeneko tresnak
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
AKOSCHKY, J. (1988). Cotidiáfonos (Instrumentos sonoros cotidianos realizados con objetos cotidianos). Buenos Aires. Ricordi.
DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (coords.) (2007). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona: Graó.
KÜNTZEL-HANSEN, M. (1981). Educación musical precoz y estimulación auditiva. Barcelona. Ed. Médica y Técnica.
MOTOS, T. (1983). Iniciación a la expresión corporal. Barcelona. Humanitas
PASCUAL MEJÍA, P. (2006). Didáctica de la música. Educación infantil. Madrid. Pearson Prentice Hall.
Gehiago sakontzeko bibliografia
HEMSY DE GAINZA, V. (2005). Pedagogía musical. Dos décadas de pensamiento y acción educativa. Buenos Aires. Lumen Humanitas.
CAMPBELL, P.S.; SCOTT-KASSNER, C. (1995). Music in Childhood: from Preschool through the Elementary Grades. New York. Schirmer Books.
Aldizkariak
Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- ARRIAGA SANZ, CRISTINA
- REMENTERIA ARNAIZ, ISKANDAR AITOR
- URRUTIA RASINES, ANA
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-16 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
19-19 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
24-24 | 08:30-10:30 11:00-13:00 | ||||
30-30 | 08:30-10:30 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S04G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
- 2S04G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
- 2S04G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
- 2S04G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 | |||
20-23 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 | |||
25-29 | 11:00-13:00 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 11:00-13:00 | 08:30-10:30 | |||
20-23 | 11:00-13:00 | 08:30-10:30 | |||
25-29 | 11:00-13:00 | 08:30-10:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S02T-musika laborategia - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
31 Gelako p.-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
17-18 | 08:30-10:30 | 12:00-14:00 | |||
20-23 | 08:30-10:30 | 12:00-14:00 | |||
25-29 | 08:30-10:30 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA
- 2S04T- musika tailerra - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN BERTIKALA - LEIOA