XSLaren edukia
Musika Hizkuntza
- Ikastegia
- Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2023/24
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 36 | 54 |
Gelako p. | 24 | 36 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Irakasgai honek konposizio dramatikoetan erabiltzen diren egitura musikalen ulermenera gerturatzea du helburu.
Esta asignatura tiene por objeto el acercamiento a la comprensión de las estructuras musicales integradas en composiciones dramáticas.
The aim of this course is to approach the understanding of musical structures integrated in dramatic compositions.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. GAIA.- Ipuin musikalak. Narrazioak eta ilustrazioak egiteko genero eta estilo musikal ezberdinak ezagutzea.
2. GAIA.-Koreografiak eta dantzak. Mugimenduaren bitartez, elementu musikalan lantzea. Dantzaren eta dramatizazioaren bidez, abesti bilduma bat praktikan jartzea.
3. GAIA.-Instrumentazio teknikak. Ipuin musikalak laguntzeko, Haur Hezkuntzakoak propio diren instrumentu musikalen teknika instrumentalak praktikak jartzea.
TEMA 1.- Cuentos musicales. Conocer los distintos géneros y estilos musicales para realizar narraciones e ilustraciones
TEMA 2.- Las coreografías y los bailes. Trabajar los elementos musicales a través del movimiento, poner en práctica un repertorio de canciones bailadas o dramatizadas
TEMA 3.- Las técnicas de instrumentación. Poner en práctica técnicas instrumentales de distintos instrumentos, propios de la etapa infantil, para acompañar a los cuentos musicales.
THEME 1.- Musical stories. To know the different musical genres and styles in order to make narrations and illustrations.
THEME 2.- Choreographies and dances. To work on musical elements through movement, to put into practice a repertoire of danced or dramatised songs.
THEME 3.- Instrumental techniques. To put into practice the instrumental techniques of different instruments, typical of the infant stage, to accompany the musical stories.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Aula de música
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
AKOSCHKY, J. (1988). Cotidiáfonos (Instrumentos sonoros cotidianos realizados con objetos cotidianos). Buenos Aires. Ricordi.
DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (coords.) (2007). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona: Graó.
Gehiago sakontzeko bibliografia
HEMSY DE GAINZA, V. (2005). Pedagogía musical. Dos décadas de pensamiento y acción educativa. Buenos Aires. Lumen Humanitas.
CAMPBELL, P.S.; SCOTT-KASSNER, C. (1995). Music in Childhood: from Preschool through the Elementary Grades. New York. Schirmer Books.
Aldizkariak
Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.
Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2024-01-10 11:30
- Maiatz : 2024-05-14 11:30
Ikasgela(k)
- eGIMNASIO - IRAKASLEEN U. E.
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-15 | 12:00-14:00 |
Irakasleak
Azterketa
- Urtarril : 2024-01-10 11:30
- Maiatz : 2024-05-14 11:30
Ikasgela(k)
- eAULA DE MUSICA - IRAKASLEEN U. E.