XSLaren edukia

Musika Hizkuntza

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Irakasgai honek konposizio dramatikoetan erabiltzen diren egitura musikalen ulermenera gerturatzea du helburu.



Esta asignatura tiene por objeto el acercamiento a la comprensión de las estructuras musicales integradas en composiciones dramáticas.



The aim of this course is to approach the understanding of musical structures integrated in dramatic compositions.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1. GAIA.- Ipuin musikalak. Narrazioak eta ilustrazioak egiteko genero eta estilo musikal ezberdinak ezagutzea.

2. GAIA.-Koreografiak eta dantzak. Mugimenduaren bitartez, elementu musikalan lantzea. Dantzaren eta dramatizazioaren bidez, abesti bilduma bat praktikan jartzea.

3. GAIA.-Instrumentazio teknikak. Ipuin musikalak laguntzeko, Haur Hezkuntzakoak propio diren instrumentu musikalen teknika instrumentalak praktikak jartzea.





TEMA 1.- Cuentos musicales. Conocer los distintos géneros y estilos musicales para realizar narraciones e ilustraciones

TEMA 2.- Las coreografías y los bailes. Trabajar los elementos musicales a través del movimiento, poner en práctica un repertorio de canciones bailadas o dramatizadas

TEMA 3.- Las técnicas de instrumentación. Poner en práctica técnicas instrumentales de distintos instrumentos, propios de la etapa infantil, para acompañar a los cuentos musicales.



THEME 1.- Musical stories. To know the different musical genres and styles in order to make narrations and illustrations.

THEME 2.- Choreographies and dances. To work on musical elements through movement, to put into practice a repertoire of danced or dramatised songs.

THEME 3.- Instrumental techniques. To put into practice the instrumental techniques of different instruments, typical of the infant stage, to accompany the musical stories.





Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Aula de música

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

AKOSCHKY, J. (1988). Cotidiáfonos (Instrumentos sonoros cotidianos realizados con objetos cotidianos). Buenos Aires. Ricordi.

DÍAZ, M.; GIRÁLDEZ, A. (coords.) (2007). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona: Graó.

Gehiago sakontzeko bibliografia

HEMSY DE GAINZA, V. (2005). Pedagogía musical. Dos décadas de pensamiento y acción educativa. Buenos Aires. Lumen Humanitas.
CAMPBELL, P.S.; SCOTT-KASSNER, C. (1995). Music in Childhood: from Preschool through the Elementary Grades. New York. Schirmer Books.

Aldizkariak

Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.

Boletín de investigación educativo-musical del CIEM (Centro de Investigación en Educación Musical).
Eufonía: Didáctica de la música.
Léeme. Revista electrónica de educación musical.
Música y Educación.

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:00-13:00

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2024-01-10 11:30
  • Maiatz : 2024-05-14 11:30

Ikasgela(k)

  • eGIMNASIO - IRAKASLEEN U. E.

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:00-14:00

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2024-01-10 11:30
  • Maiatz : 2024-05-14 11:30

Ikasgela(k)

  • eAULA DE MUSICA - IRAKASLEEN U. E.