Bukatuta dauden deialdiak

IKASTAROA Digitalización e Historia. Los recursos bibliográficos y archivísticos para el desarrollo de la investigación histórica

Digitalización e Historia. Los recursos bibliográficos y archivísticos para el desarrollo de la investigación histórica.

Nori zuzendua:

• Letren Fakultateko Historia arloko irakasle eta langileak (Hirugarren Zikloko ikasleak).
  • "Europa y el Mundo Atlántico: Poder, Cultura y Sociedad" eta  "Historia Contemporánea" masterretako ikasleak.
  • Historia Graduko azken urteko ikasleak (TFG egiten), Zientzia Historikoetako ikerkuntzan hasten direnak.

​​​Edukiak:

Conocimientos básicos y transversales sobre diversos aspectos ligados a la práctica metodológica de la Historia -relativa a una temática en ascenso, el impacto de los procesos de digitalización y en su potente influencia en las formas de plantear y desarrollar las investigaciones históricas.

Irakaslea:

Dr. Roberto Quirós Rosado (Historia Modernoko irakaslea, Universidad Autónoma de Madrid).

Datak:  2021ko urriaren 4an, 6an eta 7an

Ordutegia: Urriak 4, 15:00-17:00; Urriak 6, 15:00-17:00; eta Urriak 7, 15:00-17:00

Tokia: ONLINE. Egelapi

Izena emateko epea: 2021eko irailaren 30era arte