Zerbitzuen karta
JENDEAURREKO ZERBITZUA Arabako Campuseko Errektoreordetza
1.-Zerbitzuan gestionatutako prozedurei buruzko eta aplikatu beharreko arauen inguruko informazio eguneratua izan, webgune, intranet, GAUR eta bestelako bitartekoetan.
2.-Proposatutako ekintzen eta eskarien inguruko informazioa eta orientazioa jasotzea.
3.-Ezarritako bideak erabilita, egindako eskakizunei pertsonalak emaniko erantzuna jasotzea.
4.-Arian diren prozeduren aurrerabideaz eta egoeraz emaniko informazioa jasotzea
5.-Tratu pertsonalizatu eta errespetuzkoa jasotzea, bai informazioa jasotzerakoan bai kexa, iradokizunen edo erreklamazio bat plazaratzerakoan
6.-Euskal Herriko Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialak erabiltzea.
7.-Zerbitzuak jarritako bide ofizialak erabiltzea, kexa, iradokizun edo erreklamazio bat planteatzerakoan.
1.- Arreta eskaintzen duten pertsonak errespetuz tratatzea, betiere eremu publikoetan oro eta, zehazkiago, unibertsitate-instalazioetan mantendu beharreko begirunezko jarrera mantenduz.
2.- Jendaurreko bulegoetan erabiltzaileentzat ezarritako arreta-ordutegia errespetatzea.
3.- Litezkeen premiak definitu eta zerbitzuak baliatzeko adierazi beharreko informazio guztia aktiboki agertu eta, hala dagokionean, ekarri .
4.-Zerbitzuak jarritako bide ofizialak erabiltzea, kexa, iradokizun edo/eta erreklamazio bat planteatzerakoan.