XSLaren edukia

Marketineko ikerketa

Ikastegia
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
Titulazioa
Gradu Bikoitza: Kazetaritza + Publizitatea eta Harreman Publikoak
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4669
Gelako p.1421

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK

1. Ustiapen estatistikoak lantzea.

2. Txosten exekutiboak prestatzea.

3. Gaitasun analitikoa, erabakiak hartzeko ikuspegitik.



GAITASUNAK

Oinarrizkoak eta orokorrak

G001 - Teorien, kontzeptuen eta metodologien ezaguera eta esanahia eta garrantzia ulertzea komunikazioaren diziplinarteko eremuaren eta bereziki publizitate- eta harreman publikoetako tekniken testuinguruan.

G002 - Teoriak eta tresna metodologikoak aplikatzea komunikazio prozesu eta testuinguru ezberdinetan praktikatzeko.

G003 - Komunikazio-arazoak konpontzeko sormen-ikuspegi berriak sintetizatu, garatu eta aplikatzea.

G004 - Gertaerak, gizarte-prozesuak, testuak eta komunikazio-proiektuak aztertzea, interpretatzea, azaltzea eta kritikoki baloratzea.

G005 - Lan eta ikerketen proiektuak, lorpenak eta emaitzak jariotasunez, eraginkortasunez eta argudiatuz komunikatzea eta erakustea, genero, formatu eta publizitate eta harreman publikoko euskarri ezberdinetan.

G006 - Parte-hartzearekin, kudeaketarekin eta talde-lanaren optimizazioarekin lotutako gaitasunak eta trebetasunak garatzea, erabakiak hartzeko eta emaitzen ebaluaziorako irizpide informatuak aplikatuz.

G007 - Publizitate-komunikazioko eta harreman publikoetako, eta, oro har, informazioko edukiak eta prozesuak garatzeko gaitasunak eta teknikak, teknologiak eta baliabideak aplikatzea.

G008 - Helburuak identifikatzera eta ekintzak planifikatzera zuzendutako estrategiak diseinatzea eta proiektatzea, publizitate eta harreman publikoetako proiektuak garatzeko testuinguruan.

G009 - Lanbide-ingurune eta errutinen ezagutza eta esperientzia eskuratzea, merkatuak eskatzen duen publizitate eta harreman publikoen arloko profil profesional ezberdinen lan errealitatera hurbiltzeko.

G010 - Hainbat iturritako informazioa eta dokumentazioa bilatu, hautatu, lehenetsi eta aztertzea, bere edukia forma eta narrazio estrategia ezberdinetara egokituz.

CB1 - Ikasleek frogatu dutela DBH orokorreko oinarritik abiatzen den ikasketa-arlo batean ezagutzak dituztela eta ulertzen dituztela, eta, testu-liburu aurreratuetan oinarritzen bada ere, normalean bere ikasketa-eremuaren abangoardiako ezagutzak dakarren zenbait alderdi ere barne hartzen dituen mailan aurkitzen da.

CB2 - Ikasleek beren ezagutzak beren lan edo bokazioan modu profesionalean aplikatzen jakitea eta beren ikasketa-eremuan argudioen garapena eta defentsan eta arazoen ebazpenaren bidez frogatu ohi diren trebetasunak izatea.

CB3 - Ikasleek datu garrantzitsuak bildu eta interpretatzeko gaitasuna dutela (normalean beren ikasketa-eremuan) izaera sozial, zientifiko edo etikoko gai garrantzitsuei buruzko hausnarketa barne hartzen duten epaiak egiteko.

CB4 - Ikasleek informazioa, ideiak, arazoak eta irtenbideak helarazi diezazkiotela publiko espezializatuari zein ez-espezializatuari.

CB5 - Ikasleek ondorengo ikasketak autonomia maila handiarekin aurrera eramateko beharrezkoak diren ikaskuntza-gaitasunak garatu dituztela.



Zeharkakoak

CT5 - Informazioaren kudeaketa eta herritartasun digitala.

CT7 – Pentsamendu kritioa.

CT8 – Talde-lana.



Espezifikoak

C4CC01: Kontsumitzaileen jokabidea eta erabaki prozesuak aztertu, testuinguruan jarri eta interpretatzea, diziplinarteko ikuspegitik.

C4CC02: Arte, argazkigintza eta multimedia ekoizpenaren sormen-teknikak eta prozedurak ebaluatu eta aplikatzea, korronte estetikoen eta praktika artistiko nagusien testuinguruan.

C4CC03: Komunikazio publikorako eta marketin estrategiko eta kulturalerako estrategiak garatu eta ezartzea.

C4CC04: Metodologiak, teknikak eta prozedurak aplikatzea publizitatea ikertzeko, ebaluatzeko eta merkaturatzeko.

C4CC05: Komunikazio-proiektu publikoak eta instituzionalak diseinatu, argudiatu eta planifikatu, talde-lanaren eta lanbide-ingurune eta errutinen testuinguruan.

C4CC07: Gatazkak konpontzeko eta barne- eta kanpoko komunikazio-zerbitzuen plangintzarako komunikazio-teknika eta estrategia erabilgarriak kudeatzea erakunde eta organo publiko eta pribatuentzat.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

Ikasgai teorikoen zerrenda:

1. Marketin informazio sistema baten kontzeptua eta osagaiak.

2. Iturriak eta Ikerketa arloak.

3. Marketin ikerketa prozesua.

4. Interneteko marketinerako ikerketa-baliabideak.

5. Adimen artifiziala eta marketin-ikerketa.



Ikasgai praktikoen zerrenda:

1. Galdetegiak diseinatu (1).

2. Galdetegiak diseinatu (2).

3. Inkesta batetik abiatuta datu-basea eratu.

4. Eztabaida taldeak aurrera eramatea.

5. Marketin edukien ikerketa (1).

6. Marketin edukien ikerketa (2).

7. Marketin edukien ikerketa (3).

MetodologiaToggle Navigation

Azalpen-klaseak elkarrekintzarekin.

Produktu/zerbitzu bati buruzko benetako ikerketa.

Ikasgelako praktikak.

Talde dinamikak.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Irakasgaiaren azterketa %60ko balioa du, gutxienez 5eko nota izan behar duena alde praktikoarekin batez bestekoa egin ahal izateko.

Praktikak azken notaren %40ko balioa du (ariketa batzuk ikasgelako orduetatik kanpo egingo dira).

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados. Fundación Universitaria Iberoamericana

Gehiago sakontzeko bibliografia

Aerasfor (2021): Diseño de encuestas y cuestionarios de investigación : organización de la investigación de mercados .Aerasfor
Alexeeva Alexeev, Inna; Aparicio Obregón, Silvia (2021): Investigación de mercados Fundación Universitaria Iberoamericana
Antelo, Manel (2022): La génesis de los mercados : Teoría y práctica .Piramide
García del Junco, Julio; Ramírez García, Carolina ; García Álvarez de Perea, Juan (2021) Administración y dirección de empresas para el marketing e investigación de mercados Ediciones Pirámide
Grupo Era (2022):Tratamiento y análisis de la información de mercados. Grupo era
Grupo Era (2022): Investigación y recogida de información de mercados. Grupo era
Grupo Era (2022): Entorno e información de mercados Grupo era
Marín Díaz, Gabriel (2022): Investigación analítica de mercados digitales. Universidad Internacional de Valencia
Villaverde Hernando, Silvia ; Monfort de Bedoya, Abel ; Merino Sanz, María Jesús (2020): Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales : una visión integradora ESIC Editorial

Aldizkariak

Insights y Analytics
Mercados y negocios. revista de información y análisis

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
  • MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
  • NERECAN UMARAN, AMAIA

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

11:00-13:00

11:00-13:00

17-30

11:00-13:00

11:00-12:00

Irakasleak

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

12:00-13:00

Irakasleak

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-16

11:00-13:00

10:00-12:00

17-30

11:00-13:00

10:00-11:00

Irakasleak

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
17-30

11:00-12:00

Irakasleak