XSLaren edukia

Kudeaketa Osorako Sistemak25986

Ikastegia
Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola. Eibarko Atala
Titulazioa
Energia Berriztagarrien Ingeniaritzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
25986

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala4575
Gelako p.1515

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Kudeaketa Osorako Sistemak ikasgaia, Energia Berriztagarrien Ingenieritzako Graduaren nahitaezko ikasgaia da. Laugarren mailako lehenengo lauhilabetean ematen dena.



Ikasgaiaren helburua ikasleak kudeaketa sistemen egiturarekin ohitzea da eta behar dituzten ezagutzak jasotzea prozesu desberdinak dokumentatzeko, ardurtak esleitzeko eta erregistroak gauzatzeko hirugarren batzueri sistemaren funtzionamendua agerian uzteko.



Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

GAITASUNAK



G07_ Esparru eleanitz multidiziplinarra.



G010 - Enpresa eremu eta beste erakundeetan antolatu eta planifikatzeko gaitasuna.



G003. Oinarrizko eta espezifikoak diren materien ezagutzak jasotzea non metodo berrien, teoria eta ingeniaritza tresna modernoak ikasteko aukera ematen duten. Aldakortasun nahikoa eskainiz, ikasleak egoera berrietara egokitzeko, beren lanbidearen ariketa izango baita.



G011. Garatu ikasteko, etengabeko prestakuntza burutzeko eta ikasketak ekiteko autonomia maila altua duten beharrezko gaitasunak, giza eskubideak eta aukera-berdintasuna pertsona guztien errespetuan oinarrituz.



G013 Lan Taldeak eraginkortasunez integratzeko eta ezagutza erabakiak hartzeko trebetasunak garatu, energia berriztagarrien Ingeniaritza eremuan.



FB06 - Enpresa kontzeptuaren ezagutza egokia eskuratzea, esparru instituzional eta juridikoa. Erakundeak eta enpresa kudeaketa



CRI05- enpresa antolakuntzako ezaguta aplikatua jasotzea



Kalitate, ingurugiro eta segurtasun metodo eta printzipioak martxan jartzeko gaitasuna, baita ere legedia kontutan izanik ingnieritzako lanak etengabeko formakuntza behar duela.

Iraunkortasun irizpideak oinarri bezala hartuz martxan jarri den kudeaketa sistema baten eragin sozialak, eta ingurugiroarengan duten eragina aztertzeko gaitasuna.

Enpresan antolatzeko eta planifikatzeko ahalmena.

Ezagutzak komunikatu eta transmititzeko ahalmena, eta baita lan prozedurak lantzeko.







IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK

- Ingenieri industrialaren ariketarako beharrezkoa den legedia ezagutu eta ulertzen du.

- Kalitate, Ingurumen eta segurtasun metodo eta printzipioak ezagutu eta aplikatzen ditu. Baita beharrezkoa den legedia, kontuan izanda etengabeko prestakuntza beharrezkoa dela ingeniaria-industrial lanbidean.

- Aztertu eta kontutan hartzen ditu, kudeaketak sistemak iraunkortasunean eta gizartean duen eragina.



- Enpresa eremuan antolatzeko eta planifikatzeko gai da.



- Komunikatzen eta ezagutza transmititzen daki, lanerako prozedurak garatzeko gai da.





Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.Kudeaketa sistemetara sarrera: Enpresako kudeaketa desberdinetara sarrera.

2.Kalitatearen kudeaketa: Oinarri eta eredu basikoak.

3.Ingurugiroaren kudeaketA: Oinarri eta eredu basikoak

4.Segurtasuna eta lan arriskuen prebentzioa: Oinarri eta eredu basikoak

5.Kudeaketa sistemen integrazioa: Kudeaketa sistemen arteko erlazioa.

MetodologiaToggle Navigation

Gutxieneko asistentzia %95



MAGISTRALAK

Presentzia: Irakaslearen aldetik azalpenak, esplikazioak, demostrazioak.

Ez presentzialak: irakurketak, bibliografia bilatu, proiektuak egiteko.

GELAKO PRAKTIKAK.

Presentizlak: Proiektuen garapena

Ex presentzialak: Proiektuen garapena.



Ikasgaia ikasleek kurtsoko lehenengo 15 asteetan zehar garatzen dituzten 4 proiektutan oinarritzen da. Sustatzen dena ikasleek autozuzendutako ikaskuntza lantzea da. Horretarako enpresa bat sortuko dute eta bertan Kalitatearen, ingurumeanren eta lan arriskuen prebentzioaren kudeaketa landuko dituzte.



1 TAREA: 4. ASTEA

2. TAREA: 7. ASTEA

3. TAREA: 11. ASTEA

4. ASTEA: 15. ASTEA.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Ahozko defentsa (%): 20
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 80

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

“Ebaluazio probetan ikasleek debekatuta izango dute liburuak, oharrak edo apunteak erabiltzea, bai eta tresna edo gailu telefoniko, elektroniko, informatiko edo bestelakoak erabiltzea ere. Erabil daitezkeen tresnak ondokoak izango dira: boligrafoa, arkatza, kalkulagailua (tradizionala), erregela eta borragoma.”





OHIKO DEIALDIA

Gelan ikusitako materialaren arabera eta ikasleek aurkitutako eta aztertutako informazioaren arabera, proiektuak garatu. Hauek horrela puntuatuko dira: %20 ahozko adierazpena, %5 ikaslearen jarrera eta %75 proiektuaren edukia.



GUTXIENEKO ASISTENTZIA %95-A.





Ikasleek eskubidea izango dute azken ebaluazio bidez ebaluatuak izateko, etengabeko ebaluazioan parte hartu zein ez hartu. Eskubide hori baliatzeko, ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta, horretarako, bederatzi asteko epea izango du ikastegiko eskola egutegian zehaztutakoarekin bat lauhilekoa hasten denetik kontatzen hasita (8.3 artikulua)





UKO EGITEA



Ikasleek aukera izango dute deialdiari uko egiteko. Horretarako, eskaria irakas­gaiko irakasleari egin beharko diote idatzi bidez eta irakasgaiaren irakaskuntza epe data amaitu baino hilabete bat lehenago gutxienez, irakasgaiaren ikasketen gidaliburuan hala agertuko dena.



12. artikulua. Deialdiari uko egitea

12.2.- Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa <> izan dadin. Aldiz, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40a edo hori baino txikiagoa, deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.





Ikaslea ez bada idatzizko probara aurkezten, edozein deialditan, deialdiari uko egin diola ulertuko da eta «Aurkezteke» jarriko zaio.



Osasun-baldintzek irakaskuntza-jarduera edota ebaluazio presentziala egitea eragozten badute, ikasleei unean-unean berri emango zaien modalitate ez-presentziala aktibatuko da



Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

9. artikulua



Irakasgaia ohiko deialdian gainditzen ez duten ikasleek, hautatutako ebaluazio sistema gorabehera, eskubidea izango dute ezohiko deialdiko azken ebaluazioko proba osatzen duten azterketa eta jardueretara aurkezteko

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

klaseko apunteak

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

IÑAKI HERAS, GERMÁN ARANA, MARTÍ CASADESÚS, FRANCISCO JAVIER MERINO (2007): Kalitate-kudeaketaren hastapenak. Euskara errektoreordetzaren sare argitalpena

DE DOMINGO, J. y ARRANZ, A. (1997): Calidad y Mejora continua. Editorial Donostiarra. Donostia-San Sebastián.

MELLADO ROMERA, MARIA DOLORES. (2006): La gestión integrada de la Calidad, el Medioambiente y la Prevención de Riesgo Laborales en la Organizaciones. Editorial Universitaria Ramón Areces.

CASADESÚS FA, M; HERAS SAIZARBITORIA, I; MERINO DÍAZ DE CERIO, I. (2005): Calidad Práctica. Una guía para no perderse en el mundo de la Calidad. Casadesús Fa, M; Heras Saizarbitoria, I; Merino Díaz de Cerio, I. 2005. Editorial Pearson Prentice Hall.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Casos del cluster,
CLAVER, MOLINA Y TARÍ. (2005): Gestión de la Calidad y Gestión Medioambiental. Pirámide.
J.I. García Ninet, Coord.: A. Garrigues Giménez, S. Moreno Cáliz (2002): MANUAL DE PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES (Seguridad, Higiene y Salud en el trabajo). Atelier. Barcelona

Aldizkariak

Base de datos Emeralds

Web helbideak

www.ihobe.net
www.euskalit.net
www.osalan.net

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ALDASORO ALUSTIZA, JUAN CARLOS
  • ARANA LANDIN, GERMAN
  • ONAINDIA GERRIKABEITIA, ENERITZ

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:00-11:00 (1)

09:30-11:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • GELA 2.4 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (1)
  • GELA 2.4 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (2)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

11:30-12:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • GELA 2.4 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (1)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

10:00-11:00 (1)

11:30-12:30 (2)

11:30-12:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 2.5 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (1)
  • eAULA 2.5 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (2)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-15

12:30-13:30 (1)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 2.5 - INDUSTRIA INGENIARITZA TEKNIKORAKO U.E. - EIBAR (1)