XSLaren edukia

Softwarearen Garapen Aurreratua

Ikastegia
Bilboko Ingeniaritza Eskola
Titulazioa
Kudeaketaren eta Informazio Sistemen Informatikaren Ingeniaritzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3045
Ordenagailuko p.3045

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Modulua amaitzean, ikasle batek gai izan behar du:



• Diseinuaren garrantzia softwarea garatzeko prozesuaren zati gisa ulertzeko.

• Hirugarrenen software liburutegiak ulertu eta erabiltzeko.

• Softwarea diseinatzeko ereduak aitortu, ulertu eta zuzen erabiltzeko.

• Web zerbitzuetara bideratutako arkitekturak ulertu eta garatzeko.

• Mugikorretarako aplikazioen garapenaren oinarriak ulertzeko.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

Modulu hau gai hauetan banatuta dago:



1. Android-en oinarriak

2. Erabiltzaile interfazeak: diseinuak eta zatiak

3. Jakinarazpenak eta elkarrizketak

4. Biltegiratze lokala: fitxategiak eta datu baseak

5. Zerbitzuak eta igortzeko mezuak

6. Aurrekariak WorkManager-ekin

7. Hirugarrenen liburutegiak: RxJava eta beste batzuk

8. Google Play Zerbitzuak

9. Urruneko datu baseak

10. Push jakinarazpenak Firebase-rekin

11. Plataforma gurutzatuen esparruak



Mugikorretarako aplikazioak garatzeko ekosistemaren izaera aldakorra dela eta, gai horietako batzuk aldatu egin daitezke edo moduluan zehar eguneratu egin daitezke.

MetodologiaToggle Navigation

Teoria eta praktika saioak.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ikasleek bi ebaluazio metodoen artean aukeratu dezakete: jarraia eta finala.



Ebaluazio jarraia aukeratzen duten ikasleek hiru lanetan oinarrituta lortuko dute nota:

• Banakako 1. proiektua, azken kalifikazioaren% 30. Android aplikazio bat garatzea, 4. gaira arte irakasten dena praktikan jarriz.

• Banakako 2. proiektua, azken notaren% 30. Android aplikazio baten garapena, 10. gaira arte irakasten dena praktikan jarriz.

• Taldeko proiektua, azken notaren% 40. Android aplikazio bat garatzea 2 edo 3 ikasleko talde batean.



Ebaluazio finala aukeratzen duten ikasleek azterketa bat egin beharko dute modulua amaitzean. Azterketa honetan, ikasleek Android aplikazio bat garatu beharko dute zehaztapen eta diseinu muga batzuei jarraituz, gehienez 4 ordutan.



Deialdi honi buruzko informazio gehiago eskuratzeko, irakasleekin harremanetan jarri.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Beharrezko material guztia unibertsitateko eGela plataforman egongo da eskuragarri.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Android Developer: https://developer.android.com/

Gehiago sakontzeko bibliografia

Flutter: https://flutter.dev/
Unity: https://learn.unity.com/

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • LOPEZ NOVOA, UNAI
  • SOBRON POLANCOS, IKER
  • VILLAMAÑE GIRONES, MIKEL

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-29

15:00-17:00

31-35

15:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • P3I 10A - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA
  • P3I 10A - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-29

15:00-17:00

31-35

15:00-17:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • P8I 8L - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA
  • P8I 8L - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA

16 Ordenagailuko p.-2 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
20-29

17:00-19:00

31-35

17:00-19:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • P6I 7L - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA
  • P6I 7L - I.I.T.U.E. BILBO - SAN MAMES BARRIA