XSLaren edukia

Marketin Aurreratua26424

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26424

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.75
Gelako p.7.511.25
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

"Marketin Aurreratua" ikasgaia, bigarren lauhilabetean lantzen da. Ikasgaiak titulazioan ikasleak ikasten ari den enpresako erabaki komertzialetan sakontzea du helburu. Zentzu horretan, bigarren mailako "Merkataritza Zuzendaritza: Sarrera" eta "Merkataritza Zuzendaritza: Politikak" ikasgaietan beste pauso bat ematea da. Ikasgaiaren edukia ondorengoa da:

1º) Marketin joera eta ikuspegi berriak.

2º) Komunikazio politikaren estrategiak eta erabakiak.

3º) Banaketa politikaren estrategiak eta erabakiak.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

1.- Gaur egungo merkataritza komunikazioaren oinarriak eta bere papera marketinean ezagutu.

2.- Enpresak dituen komunikazio tresna ezberdinak aztertu eta analizatu nola eragiten duten merkataritza helburuen lorpenean.

3.- Merkataritza komunikazioaren kudeaketaren erabaki estrategikoak eta operatiboak planifikatu, gauzatu eta kontrolatu, gaur egungo marketin digitalen ingurunea jasoz.

4.- Marketinaren joerak berriak ezagutu. Merkataritza banaketaren sektorearen bilakaera aztertu eta gaurko egoera ezagutu.

5.- Enpresek erabiltzen dituzten salmenta metodoak aztertu eta garatzen ari diren banaketaren joera berriak ezagutu.

6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa aztertu. Erabiltzen diren negoziazio teknika ezberdinak ezagutu.

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.- Komunikazioa integrala gaur egungo marketin estartegian. Komunikazio kanpainen planifikazioa.



2.- Komunikazio tresnak: Publizitatea, Salmenta-sustapena, Harreman publikoak eta Merchandising-a.



3.- Komunikazioa eta KIT berriak ingurune digitalean



4.- Banaketa eta marketina: Kontzeptuak eta erabaki estrategikoak banaketan.



5.- Merkataritza banaketako joera berriak.



6.- Salmenta indarraren kudeaketa eta administrazioa.



MetodologiaToggle Navigation

Ikasgai magistralean oinarritutako klase teorikoak.

Kasu eta ariketetan oinarritutako klase praktikoak.

Talde eta banakako lanak eta defentsa.

Ikasgaiaren plataforma birtuala.



2023-2024 ikasturtean zehar, irakaskuntza modu presentzialean edo bimodalean egingo da (taldearen tamainak ezinezkoa egiten badu ikasle guztiak ikasgeletara fisikoki bertaratzea). Osasun-arrazoiak direla-eta, irakaskuntza presentziala onartzen ez bada, “on-line” irakaskuntzara pasatuko da.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 20
    • Test motatako proba (%): 20
    • Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 20
    • Banakako lanak (%): 10
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 20
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 10

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

EBALUAZIOA egiteko bi aukera egongo dira:



Ebaluazio jarraitua:

-Idatzizko azterketa, garatzekoa notaren %40 balio du

-Klasean planteatutako ariketak, irakurketak, lanak... %10 balio du

-Taldeko lan praktikoa (idatzizkoa eta aurkezpena) %50 balio du



Klasera etorri ezin duten ikasleek lanak egiteko aukera izango dute, irakasleak beharrezkoak diren baliabideak emango baidizkie horretarako. Beraz, haientzat ere azken azterketak 4 puntu balioko ditu. Edonola, ikaslea, klasea etortzerik ez badu eta ebaluaketa jarritua aukeratuko balu, ardura hartu beharko ebaluaketa jarraitua modu egokian garatzeko. Azterketan gutxienez %40 atera behar da, hau da 4tik 1,6 ebaluaketa jarraiko nota gehitzeko.



Ebaluaketa ez jarraitua:

Legeak hala aginduta (Graduko Titulazioetako Ikasleen Ebaluazioa Arautzen duen Araudiaren 8.3 artikulua – EHAA, 50. zk., 2017ko martxoaren 13a), edozein ikaslek eska dezake ebaluazio mistoko sistemari uko egitea eta azken ebaluazioa egitea. Kasu horretan, 10 puntuko azken proba egiteko eskubidea izango dute. Kasu honetan (4ko azterketari dagokionez), posible da ariketa gehigarriak egin behar izatea.



Osasun-arrazoiengatik “on-line” irakaskuntzara pasatu behar bada, kaltetuak gerta daitezkeen zereginak irakaskuntza ez-presentzialera egokituko dira, kalifikazioen ehunekoak mantenduz.



Era berean, aurrez aurreko ebaluazioa egitea eragozten duen osasun-alerta berriro agertzen bada, azterketaren data eta ordua mantenduko lirateke, baina “on-line”, eGela bidez.







Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Maiatzeko froga ez bada gainditzen edota ez bada ikaslea aurkezten, praktiketako puntuak eta ikerketa lanetakoak gordeko dira ekaineko deialdirako. Hori horrela izango da, beti ere, ikasleentzako onuragarria denean. Beraz, ikasleak bermatua du ekaineko deialdira 10 puntuko azterketara aurkeztu ahal izatea.



Ohiko deialdian bezala, aurrez aurreko ebaluazioa egitea eragozten duen osasun-alerta berriro agertzen bada, azterketaren data eta ordua mantenduko lirateke, baina “on-line”, eGela bidez.



Ebaluazio deialdiari uko egiteko, azken frogara ez aurkeztearekin nahikoa da.



Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaiaren oinarrizko materiala e-gelan egongo da.Material horretan gai desberdinetako diapositibak (ppt), ariketak, praktikak, artikuluak eta abar egongo dira. Lauhilabetean zehar ematen joanga gara material guztia.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

- ALARD, J.M. eta MONFORT DE BEDOYA, A. (2017): Plan de comunicación on y off en la práctica, ESIC Arg., Madril.

- APARICIO, G. eta ZORRILLA, P. (coords.) (2015): Distribución comercial en la era omnicanal. Pirámide. Madril.

- ARTAL, M.(2013): Dirección de ventas. Esic, Madril.

- BIGNÉ, E. (2003): Promoción Comercial. Esic argitaletxea. Madril..

- DIÉZ DE CASTRO, E.; NAVARRO GARCÍA, A.; PERAL PERAL, B. (2003): Dirección de la Fuerza de Ventas. Esic argitaletxea, Madril.

- DÍAZ, M. eta GONZÁLEZ, O. (2013): La nueva comunicación. Pirámide, Madril.

- ESTRELLA RAMON, A.M. eta SEGOVIA LOPEZ, C. (2016): Comunicación Integrada de Marketing, ESIC Arg., Madril.

- JIMENEZ GOMEZ, I. eta OLCINA ALVARADO, M. (2017): Manual de Comunicación para la Ciudadania Organizada, Libros En Acción Arg., Madril.

- KOTLER, P. eta ARMSTRONG, G. (2014): Marketinaren oinarriak. Deustuko Unibertsitatea. Bilbao.

- MIQUEL, S.; PARRA, F.; L´HERMIE, C.; MIQUEL, M. J. (2008): Distribución Comercial, Esic argitaletxea, Madril. 6. edizioa.

- MOLINILLO, S. (2012): Distribución comercial aplicada. Esic, Madril.

- REINARES, P.J. eta PONZOA, J.M. (2002): Marketing Relacional. Un nuevo enfoque para la seducción y fidelización del cliente, Financial Times- Prentice Hall, argitaletxea. Madril.

Gehiago sakontzeko bibliografia

- AGUIRRE GARCIA, M. S.(Koordinatzailea) eta beste hamaika egile (2000): Marketing en Sectores Específicos, Piramide argitaletxea. Madril.
- ALET, J. (1994): Marketing Relacional. Cómo Obtener Clientes Leales y Rentables, Ediciones Gestión 2000, Bartzelona.
- ALET, J. (2011): Marketing directo e interactivo. Esic argitaletxea, Madril. 2. Edizioa.
- ARENS, W.F. (2001): Publicidad, McGraw Hill argitaletxea 7. edizioa.
- ARTAL, M. (2007): Dirección de ventas. Esic argitaletxea, Madril.
- ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ANUNCIANTES Y GRUPO CONSULTORES (2008): El libro de la Eficacia. Publicidad que funciona 9. Asociación Española de Anunciantes y Grupo Consultores. Madril.
- BASSAT, L. (2000): El libro rojo de la Publicidad, Folio argitaletxea, Bartzelona.
- DÍEZ DE CASTRO, E.C.; MARTÍN ARMARIO, E. eta SÁNCHEZ FRANCO, M.J. (2002): Comunicaciones de Marketing, Piramide argitaletxea, Madril.
- FERRE TRENZANO, J. M. eta FERRE NADAL, J. (1997): Organización comercial. Como organizar los departamentos de marketing y de ventas de forma rentable, Guías Prácticas de Marketing, Díaz de Santos argitaletxea, Madril.
- JOHNSTON, M.W.; MARSHALL, G.W. (2003): Administración de Ventas. McGraw Hill argitaletxea.
- LENDERMAN, M. y SÁNCHEZ, R. (2008): Marketing Experiencial. Esic argitaletxea. Madril.
- MANERA, J.; PÉREZ, E. eta MERCADO, C.(2000): Dirección y Técnica de ventas, Esic argitaletxea, Madril.
- MANZANO, R.; GAVILÁN, D.; AVELLO, M.; ABRIL, C. y SERRA, T. (2012): Marketing Sensorial. Prentice Hall argitaletxea, Madril.
- NAVARRO GUTIÉRREZ, C. (2007): Creatividad publicitaria eficaz, Esic, Madril.
- OGILVY, D. (1994): Ogilvy & la Publicidad, 5. edizioa, Folio argitaletxea, S.A., Bartzelona.
- RODRIGUEZ ARDURA, I. (2008): Marketing.com y comercio electrónico en la sociedad de la información, Ed. Pirámide y Esic, Madril. 3. edizioa.
- RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I.A.; BALLINA BALLINA, J. Y SANTOS VIJANDE, L. (1997): Comunicación Comercial: conceptos y aplicaciones.

Aldizkariak

El Publicista;
Harvard Deusto Marketing & ventas
Distribución y Consumo
Esic Market.

Web helbideak

_ Asociación Española de Centros Comerciales: www.aedecc.com
_ Asociación Nacional de Centrales De Compra: www.anceco.com
_ Asociación para la investigación de medios de comunicación: www.aimc.es
_ AC Nielsen: www.acnielsen.es
_ Distribución Actualidad – Revista Española de Retail: www.distribucionactualidad.com
_El salmon contracorriente: http://www.elsalmoncontracorriente.es/
_ Federación de Cooperativas de Consumo de Euskadi: www.ekkf-fecoe.coop
_ Federación Española de Comercio Electrónico y Marketing Directo: www.fecemd.org
_ Franquicias: www.tormo.com
_ Infoadex: www.infoadex.es
_ Marketingnews: www.marketingnews.es
_ MERCASA: www.mercasa.es
_ Oficina para la justificación de la difusión: www.ojd.es
_ Revista Distribución y Consumo: http://www.mercasa.es/nueva/_html/08_dyc.php
_ Sofres: www.sofresam.com

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BEGIRISTAIN ZUBILLAGA, MIRENE
  • LAZKANO DE ANTA, LARRAITZ
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

09:00-11:00 (1)

09:00-11:00 (2)

21-25

09:00-10:30 (3)

09:00-10:30 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (4)

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

10:00-10:30 (1)

30-30

10:00-10:30 (2)

09:00-10:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

10:00-10:30 (1)

28-29

09:00-10:30 (2)

09:00-10:30 (3)

30-30

09:00-10:00 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (4)

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

09:00-10:30 (1)

09:00-10:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • Aula 2.2 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-20

11:00-13:00 (1)

11:00-13:00 (2)

21-25

10:30-12:00 (3)

10:30-12:00 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (4)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-26

11:30-12:00 (1)

30-30

11:30-12:00 (2)

10:30-12:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
27-27

11:30-12:00 (1)

28-29

10:30-12:00 (2)

10:30-12:00 (3)

30-30

10:30-11:30 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (3)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (4)

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
26-27

10:30-12:00 (1)

10:30-11:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (1)
  • AULA 0.4 - EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA - GIPUZKOAKO ATALA. (2)