XSLaren edukia

Nazioarteko Marketina26426

Ikastegia
Ekonomia eta Enpresa Fakultatea. Gipuzkoako Atala
Titulazioa
Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
X
Kreditu kopurua
5
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26426

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3552.5
Mintegia2.53.75
Gelako p.7.511.25
Ordenagailuko p.57.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Ikasgai honetan, marketinak eskaintzen dituen teknika eta tresnak aplikatuko dira nazioarteko merkatuetan. Hau lortzeko, kontuan hartuko dira beste ikasgaietan (merkataritza zuzendaritza: sarrera eta merkataritza zuzendaritza: politikak) aztertutako kontzeptuak eta nazioarteko inguruneari moldatuko dira. Ikasgaian zehar, nazioarteko marketinaren esanahia aztertuko da. Honez gain, nazioarteko ingurunearen ezaugarriak analizatuko dira eta zehaztuko da enpresa batek jarraitu behar duen prozesua bere nazioartekotze prozesua aurrera eramateko. Prozesu honetan erabaki estrategikoak zein operatiboak aztertuko dira, jasangarritasunaren ikuspegitik.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

GAITASUNAK



C1. Nazioarteko ingurunearen ezaugarriak ezagutzea. Nazioarteko marketinaren kudeaketaren berezitasunak azpimarratzea eta nazioarteko enpresetan dituzten eragina aztertzea.

C2. Nazioarteko merkatuan erabakiak hartzeko, behar den informazioa aukeratzea. Ikerketak aurrera eramateko, informazio iturriak eta metodologia zehaztea.

C3. Planifikatzea, aurrera eramatea et kontrolatzea nazioarteko merkataritza kudeaketaren erabaki estrategiko zein operatiboak. Ekintza guztiak argudiatzea era koherente batean. Erbaki guztiak jasangarritasunaren ikuspegitik aztertuko dira.



IKASKETAREN EMAITZAK



IE1. Kanpo merkatuetan eragiten duten aldagaiak identifikatzeko eta ezagutzeko gaitasuna.

IE2. Nazioarteko esparruan marketina kudeaketaren ezaugarririk nagusienak ezagutzeko eta aplikatzeko gaitasuna.

IE3. Kanpo merkatuetan arazoak konpontzeko beharrezkoa den informazioa zehazteko gaitasuna.

IE4. Merkatu ikerketak egiteko egokia den metodologia jarraitzeko gaitasuna.

IE5. Nazioarteko marketinaren erabakiak (estrategikoak zein operatiboak) planifikatzeko, garatzeko eta kontrolatzeko gaitasuna, jasangarritasunaren ikuspegitik.



Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1.GAIA: MERKATUEN GLOBALIZAZIOA ETA NAZIOARTEKO MARKETINA

2.GAIA: NAZIOARTEKO INGURUNEAREN AZTERKETA

3.GAIA: NAZIOARTEKOTZE-ERABAKIA

4.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUEN AUKERAKETA

5.GAIA: NAZIOARTEKO MERKATUETAN SARRERA MODUAK

6.GAIA: NAZIOARTEKO PRODUKTU POLITIKA

7.GAIA: NAZIOARTEKO PREZIO POLITIKA

8.GAIA: NAZIOARTEKO KOMUNIKAZIO POLITIKA

9.GAIA: NAZIOARTEKO BANAKETA POLITIKA

10.GAIA: NAZIOARTEKOTZE PLANA







MetodologiaToggle Navigation

Irakaskuntza Metodologia:



• Ikasgai magistrala

• Kasuaren metodoa

. Taldeko lanak

. Lan indibidualak

• Aurkezpenak ikasgelan

• Artikuluen irakurketa

. Bideoak

• Ariketak

• Irakasgaiko plataforma birtuala (egela)

• Tutoretzak

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Garatu beharreko proba idatzia (%): 80
    • Lan praktikoak (banakakoak eta taldekoak) (%): 20

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

EBALUAKETA JARRAIA:



Azken kalifikazioa honako bi puntuazio hauen baturak emango du:



- Idatzizko proba %80

- Lan praktikoak (banakakoak eta taldekoak): %20



Irakasgaia gainditzeko batura horrek 5 edo handiagoa izan behar du.



Idatzizko proban irakasgaian landutako kontzeptuei buruzko galdera zehatzak erantzun beharko ditu ikasleak eta izaera aplikatua izango du.



Taldeko lanaren xedea (idatzizko lana eta ahozko aurkezpena barneratzen dituena) irakasleak proposatutako kasu bati nazioarteko marketina aplikatzea da, kontzeptuak ahalik eta modu aplikatu eta didaktikoenean azalduz eta ordu erdiko aurkezpena eginez. Lan honetan ahoz eta idatziz ongi komunikatzeko gaitasunaz gain, kontzeptuak ondo aplikatzeko gaitasuna, iritzi arrazonatuak emateko gaitasuna, sormena, eta irakasgaiaren bestelako gaitasunak ebaluatuko dira.





OSO GARRANTZITSUA: Ebaluaketa sistema honek azterketa eguneko idatzizko proba, bakarkako lana eta taldeko lana barneratzen ditu (ahoz aurkeztuko dena azkeneko klase-egunetan). Ebaluaketa sisteman aipaturiko lana barneratzearen arrazoia da azterketa egunean balora ezin daitezkeen gaitasunak ebaluatu nahi direla irakasgaian.



Klaseetara etortzeko asmorik ez duten ikasleek irakaslearekin hitz egin behar dute zehazteko modua lortzeko notaren %20.



Ebaluaketa sistema honetan, azterketaren balioa berdina da IKASLE GUZTIENTZAT, hau da, %80.



Deialdiari uko egiteko nahikoa izango da azterketara ez aurkeztea.







Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ezohiko deialdian ikasle guztiek lortu ahal izango dituzte 10 puntu azken azterketan.



Ohiko deialdian irakasgaia gainditu ez duten ikasleei edo azterketara aurkeztu ez direnei, bakarkako lanaren puntuazioa eta taldeko lanaren puntuazioa gordeko zaizkie, beti ere beraientzat onuragarria bada.



Beraz, ez ohiko deialdiko kalifikazioa ondorengo bietatik handiena izango da:



a) Azterketan lortutako kalifikazioa (10ekiko) taldeko lanaren puntuazioa eta bakarkako puntuazioa batu gabe.

b) Azterketan lortutako kalifikazioa (8ekiko) gehi taldeko lanaren puntuazioa eta bakarka lanaren puntuazioa (2ekiko).



Ezohiko deialdiari uko egiteko nahikoa izango da azken azterketara ez aurkeztea.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasgai bakoitzarekin lotutak dauden transparentziak, artikuluak, eta kasu praktikoak.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

APARICIO VARAS, F. (2015): Manual de comercio electrónico para la internacionalización. ICEX, Madrid.

ARTEAGA ORTIZ, J.(coord.) (2017): Manual de internacionalización. ICEX. Madrid

CATEORA, P. R.; GILLY, M.C. y GRAHAM. J.L. (2010): Marketing Internacional, 14ª edición. McGraw Hill, México.

CERVIÑO, J. (2006): Marketing Internacional. Nuevas perspectivas para un mercado globalizado. Pirámide. Madrid.

CZINKOTA, M.R. y RONKAINEN, I.A. (2014): Marketing Internacional. Mc Graw Hill. México.

LLAMAZARES, O. (2016): Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.

LLAMAZARES, O. (2016b): Casos de Marketing Internacional, Ed. Global Marketing Strategies, Madrid.

ORTEGA, A. y ESPINOSA, J.L. (2015): Plan de internacionalización empresarial. Manual práctico. Esic, Madrid.

SAINZ DE VICUÑA, J.M.(2015): Plan de internacionalización de la pyme en la práctica. Esic. Madrid.





Gehiago sakontzeko bibliografia

DANIELS,J.D.;RADEBAUGH,L.H. y SULLIVAN, D.P. (2018): Negocios Internacionales, 15ª edición. Pearson, México-
GRANDE, I. (2004): Marketing Croscultural. Esic. Madrid.
KOTABE, M. y HELSEN, K. (2001): Marketing Global Marketing. Ed. Limusa Wiley. México.
HOLLENSEN, S. y ARTEAGA, J. (2010): Estrategias de Marketing Internacional. 4ª edición. Prentice Hall. Madrid.
KEEGAN, W. J. y GREEN, M. C. (2009): Marketing Internacional, 5ª edición. Pearson Educación. México.
NIETO, A.; LLAMAZARES, O. y CERVIÑO, J. (2004): Marketing internacional. Casos y ejercicios prácticos. Ed. Pirámide. Madrid.

Aldizkariak

El exportador
Información Comercial Española
Harvard Deusto Marketing & Ventas
ESIC Market
Alta Dirección
Harvard-Deusto Business Review

Web helbideak

• Instituto de Comercio Exterior (ICEX) http://www.icex.es/
• Cámara de Gipuzkoa http://www.camaragipuzkoa.com/
• Plan Cameral de la Exportaciones http://www.plancameral.org/web/portal-internacional
• Unión Europea http://europa.eu/
• Intersarea http://www.industria.ejgv.euskadi.net/r44-intersar/es/
• Observatorio de Complejidad Económica http://atlas.media.mit.edu/en/
• SPRI (Gobierno Vasco) http://www.spri.eus/es/
• Instituto Valenciano de la Exportación (IVEX) http://www.ivex.es/
• Gipuzkoatic http://www.gipuzkoatic.com/
• Organización Mundial del Comercio (OMC) http://www.wto.org/indexsp.htm
• Foro de Marcas Renombradas http://www.marcasrenombradas.com/
• Revista InMarket http://comercioexteriormas.com/revista-inmarket/
• DATACOMEX Estadísticas de Comercio Exterior http://datacomex.comercio.es/index.htm
• COMTRADE Estadísticas de Naciones Unidas http://comtrade.un.org/
• UNSTATS Departamento de Asuntos Económicos y Sociales (Naciones Unidas) http://unstats.un.org/unsd/default.htm
• Barreras al Comercio http://www.barrerascomerciales.es/es-ES/Paginas/default.aspx
• Organización Mundial de Aduanas http://www.wcoomd.org/en.aspx
• COFACE Riesgo País http://www.coface.com/Economic-Studies-and-Country-Risks
• EUROMONEY Riesgo País https://www.euromoneycountryrisk.com/
• Foro Marketing http://www.foromarketing.com/
• Internacionalmente https://internacionalmente.com/
• ASCENE Asociación de Consorcios de Exportación http://www.camaradealava.com/es/areas/internacionalizacion/subareas/ascene/1/135

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • BERISTAIN OÑEDERRA, JOSE JUAN
  • MEDIANO SERRANO, LUCIA
  • MORANDEIRA ARCA, JON

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

09:00-11:00 (1)

09:00-11:00 (2)

6-10

09:00-10:30 (3)

09:00-10:30 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)
  • Aula 2.2 - . (2)
  • Aula 2.2 - . (3)
  • Aula 2.2 - . (4)

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

09:30-10:30 (1)

09:00-10:30 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)
  • Aula 2.2 - . (2)

01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

09:00-10:30 (1)

09:00-10:30 (2)

13-13

09:00-10:30 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)
  • Aula 2.2 - . (2)
  • Aula 2.2 - . (3)

01 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
13-13

09:00-10:30 (1)

14-14

09:00-10:30 (2)

09:00-10:30 (3)

15-15

09:00-09:30 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.2 - . (1)
  • Aula 2.2 - . (2)
  • Aula 2.2 - . (3)
  • Aula 2.2 - . (4)

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-5

11:00-13:00 (1)

11:00-13:00 (2)

6-10

10:30-12:00 (3)

10:30-12:00 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - . (1)
  • Aula 2.5 - . (2)
  • Aula 2.5 - . (3)
  • Aula 2.5 - . (4)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

11:00-12:00 (1)

10:30-12:00 (2)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - . (1)
  • Aula 2.5 - . (2)

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
11-12

10:30-12:00 (1)

10:30-12:00 (2)

13-13

10:30-12:00 (3)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - . (1)
  • Aula 2.5 - . (2)
  • Aula 2.5 - . (3)

31 Ordenagailuko p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
13-13

10:30-12:00 (1)

14-14

10:30-12:00 (2)

10:30-12:00 (3)

15-15

10:30-11:00 (4)

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.5 - . (1)
  • Aula 2.5 - . (2)
  • Aula 2.5 - . (3)
  • Aula 2.5 - . (4)