|
ID
|
BIDEOA
|
HIZLARIA
|
BILDUMA
|
HIZKUNTZA
|
DATA
|
|---|---|---|---|---|---|
| II. Interpreting Local Strength - II - Afternoon discussion | Julio Escalona, Riccardo Rao | Social complexity and the state: The forms of governance in Western Europe between the 8th and 11th centuries | Inglés | 2019-09-18 | |
| Conclusions | Chris Wickham | Social complexity and the state: The forms of governance in Western Europe between the 8th and 11th centuries | Inglés | 2019-09-18 | |
| Burujabetza feminista | Saioa Iraola | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Euskera | 2018-06-21 | |
| Pertsona migratuekin batera eraikitako prozesu integratzailea | Jean Rolande Dacougna | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español | 2018-06-21 | |
| Ekonomia sozial eta solidarioa libre izateko | Jordi García Jané | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español | 2018-06-21 | |
| Sistemak kolpatzen dituenentzako prozesua | Hedoi Etxarte | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Euskera | 2018-06-21 | |
| Ekonomia sozial eraldatzailea langile klasearentzat | Oscar García Jurado | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español | 2018-06-22 | |
| Alternatibak puntuka | Maitane Unzu; Amaia Oleaga; Estitxu Eizagirre; Marian Díez; | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español-Euskera | 2018-06-22 | |
| Iparraldeko bideak: EHLG, Eusko, Herri Elkargoa, armagabetzea... | Txetx Etcheberry | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español-Euskera | 2018-06-22 | |
| ELAren erronkak: prekarietatea, alternatibak, burujabetza. | Txiki Muñoz | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español-Euskera | 2018-06-22 | |
| Ondorioak | Xabi Anza | Soberanías y soberanía. Garaipen txikien bidez Euskal Herria burujabe | Español-Euskera | 2018-06-22 | |
| Sistemas de evaluación en Humanidades y CHAT GPT: Orientaciones desde la experiencia | Manuel Díaz Ordoñez | Sistemas de evaluación en Humanidades y CHAT GPT: Orientaciones desde la experiencia | Español | 2024-01-24 | |
| Homogeneity and plurals: from the stronger meaning hypothesis to supervaluations | Benjamin Spector | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| Unembedded indirect discourse | Corien Bary and Emar Maier | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| Circumstantial modality and the diversity condition | Guillaume Thomas | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| Encoding strength of exhaustivity within the question nucleus | Andreea Nicolae | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| An experimental comparison between presuppositions and indirect scalar implicatures | Florian Schwarz and Jacopo Romoli | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| Tense and Mood in Counterfactual Conditionals: the View from Spanish | Maribel Romero | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-11 | |
| Event individuation by objects: evidence from frequency adjectives | Berit Gehrke and Louise McNally | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| The creative and the fluffy: construing properties two ways in English D+Adj | Lelia Glass | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| Universal quantifiers as existentials undercover: evidence from Hebrew kol | Moshe Levin and Daniel Margulis | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| Chinese Scope: an experimental investigation | Gregory Scontras, Cheng-Yu Edwin Tsai, Kenneth Mai and Maria Polinsky | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| The interpretation of superlative modifiers and deontic modals: an experimental investigation | Yaron McNabb and Doris Penka | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| A single-type semantics for the PTQ-fragment | Kristina Liefke | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 | |
| Questions about questions and free relatives (joint work with Ivano Caponigro) | Gennaro Chierchia | Sinn und Bedeutung 18 | Inglés | 2013-09-12 |