XSLaren edukia

Proiektu Espezifikoen Kudeaketa25891

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2023/24
Maila
4
Kreditu kopurua
4.5
Hizkuntzak
Euskara
Kodea
25891

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3045
Gelako p.1522.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

1. Proiektua aurrera eramateko jakintzagai ezberdinetan eskuratutako gaitasunak barneratzeko gai izatea, kultura anitzeko testuinguruetan ikaskuntza-irakaskuntza prozesuen konplexutasuna ulertzeko, gizarte-erakunde publikoetan eta pribatuetan duten inplikazio praktikoei dagokionez

2. Ikastetxeko hezkuntza-testuingurua aztertzea

3. Ikaskuntza-irakaskuntza prozesuak diseinatzea. Antolatzea, ezartzea eta ebaluatzea, bakarka nahiz zentroko beste irakasleekin eta profesionalekin lankidetzan, testuinguru soziokultural aldakorrei erantzunez

4. Kultura arteko esku-hartzeko proiektuak dinamizatzea, eskola elkarteari eta ingurumenari dagokionez

5. Ikasketa-guneak diseinatzea, kudeatzea eta arautzea, aniztasun-testuinguruetan, hiritartasun aktibo baterako hezkuntza demokratikoaren balioak osatzen eta eusten dituzten berdintasun-generoari, zuzentasunari eta giza eskubideekiko errespetuari erantzunez

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

1. GAIA. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak ulertzea, eskola barruko kultura anitzeko testuinguruetan

2. GAIA. Kultura arteko esku-hartze proiektuen azterketa

3. GAIA. Ikastetxeko hezkuntza-testuinguruen azterketa

4. GAIA. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak diseinatzea, planifikatzea, ezartzea eta ebaluatzea

5. GAIA. Ikasketa-guneak diseinatzea, kudeatzea eta erregulatzea, kultura aniztasuneko testuinguruan

MetodologiaToggle Navigation

Ikasgai honetan proiektuen gaineko ikasketa aktiboa bultzatuko da. Proiektuari lotuta ikaskuntza zerbitzua I-Z aplikatuko da. Ikasleek, ikasgai honen baitan, Gasteizko hirian gauzaturiko ikerketa kualitatiboa eta kuantitatiboa gauzatu beharko dute. Ikerketa honen emaitzen arabera, ikasleek kultura artekotasuna bultzatzeko esku-hartze bat planifikatu eta aurrera eramango dute.



Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 40
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 60

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ebaluazio araudi berriaren (https://www.ehu.eus/eu/web/estudiosdegrado-gradukoikasketak/ebaluaziorako-arautegia) arabera, ikasle guztiek eskubidea dute euren kalifikazioa lortzeko ebaluazio jarraitua edo mistoaren bidez. Ikasleak eskubide horri uko egin nahi badio eta amaierako ebaluazioaren bidez ebaluatua izan, idatziz eskatu beharko dio dagokion irakasleari. Horretarako, urteko irakasgai honetan, 18 asteko epea izango du, ikastegiko eskola egutegian zehaztutakorekin bat, ikasturtea hasten denetik kontatzen hasita.



Urruneko ebaluazioa egiteko beharra sortuko balitz, irakasgaiaren eGelan argitaratuko lirateke egin beharreko moldaketak. Kasu horretan, nagusiki, eGelaren bidez UPV/EHUk komunitatearen eskura jartzen dituen baliabide telematikoak erabiliko lirateke. Baldin eta, salbuespenez, beste baliabide osagarriren bat erabili beharko balitz, ikasleei aldez aurretik jakinaraziko litzaieke.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Battle, R. (koord.). (2016). 60 Jardunbide egoki Ikaskuntza-Zerbitzuan. Bilbo: Zerbikas.

https://gallery.mailchimp.com/bf9f13a8a71a9aae3eff8c03e/files/60_JARDUNBIDE_ONAK_Zerbikas.pdf



Zerbikas-en gainerako gidak hemen eskuragarri: http://www.zerbikas.eus/guias-practicas/



Carrington, S., Mercer, K. L., Iyer, R. y Selva, G. (2015). The impact of transformative learning in a critical service-learning program on teacher development: Building a foundation for inclusive teaching. Reflective Practice, 16(1), 61-72.



Furco, A. (1996). Service-learning: A Balanced Approach to Experiential Education. En Expanding Boundaries: Service and Learning, pp. 2-6. Washington DC: Corporation for National Service.



García, M. (Coord.). (2016). Aprendizaje-Servicio para el desarrollo de la educación inclusiva. En A. Palomares, Liderazgo y empoderamiento docente, nuevos retos de la educación inclusiva en la sociedad del conocimiento (pp. 109-115). Albacete: Universidad de Castilla La Mancha. http://dx.doi.org/10.18239/jor_05.2016.03



Mendía, R. (2012). El Aprendizaje-Servicio como una estrategia inclusiva para superar las barreras al aprendizaje y la participación. Revista de Educación Inclusiva, 5(1), 71-82.



Mugarra, A. (Ed.) (2013). Aprendizaje y Servicio Universitario: creando sinergias. Bilbao: Zerbikas Fundazioa.



Murillo, J. y Aramburuzabala, P. (2014). Aprendizaje-servicio y justicia social. Cuadernos de pedagogía, 450, 50-53.



Pérez de Eulate, L. y Ramos, L. (2004) Estudio comparativo del concepto de salud entre adolescentes inmigrantes y no inmigrantes, y análisis de las diferencias de género. En La Didáctica de las Ciencias Experimentales ante las Reformas Educativas y la Convergencia Europea, Bilbao: Servicio Editorial de la UPV.



Simó, S. (2013). El aprendizaje servicio universitario: materializando el compromiso social de la universidad desde una educación basada en la excelencia. Estudios sobre el Mensaje Periodístico, 19, 1027-1033.



Verjee, B. (2010). Service-learning: Charity-based or transformative? Transformative Dialogues. Teaching & Learning Journal, 4(2), 1-13.



Essomba. (2012) Inmigración e interculturalidad en la ciudad: principios, ámbitos y condiciones para una acción comunitaria intercultural en perspectiva europea Barcelona: GRAO

Estudio diagnóstico sobre el fenómeno migratorio en Vitoria-Gasteiz 2014. https://www.vitoria-gasteiz.org/we001/was/we001Action.do?aplicacion=wb021&tabla=contenido&idioma=es&uid=u_4702e148_15040834fe3__7f96



Ikustegi. Immigrazioaren Euskal Behatokia/Observatorio Vasco de Inmigración. www.ikustegi.eus



Lenguas pa' la citi https://www.youtube.com/watch?v=0TA4Xa2rm74



Gehiago sakontzeko bibliografia

Ardèvol, E.; Muntañola, N. (2004) Representación y cultura audiovisual en una sociedad contemporánea. Ed. UOC: Barcelona.

Askoren artean (2006) Medios de comunicación e inmigración. Programa CAM Encuentro.

Askoren artean (2007) Hizkuntzak eta immigrazioa / Lenguas e inmigración. Ikuspegi-Amarauna Unesco

BENARROCH, A. (2001). Interculturalidad y enseñanza de las ciencias. Alambique, 29, pp. 9-23.

Coelho, E. (2006) Enseñar y aprender en escuelas multiculturales. Una aproximación integrada. ICE-Horsori

Díez Gutierrez, E.J. (2012) Educación Intercultural. Manual de Grado. Ediciones Aljibe.

Web helbideak

Zubirik-zubi: Ikasle etorkinen eskolatzea. Lehen Hezkuntzarako materialak / Escolarización del alumnado inmigrante. Materiales para la educación primaria
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-573/es/contenidos/informacion/dia6/es_2027/adjuntos/zubirik_zubi/materiales_educacion_primaria/HASIERA.htm

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-3

15:00-17:00 (1)

4-6

15:00-17:00 (2)

7-9

15:00-17:00 (3)

10-12

15:00-17:00 (4)

14-15

15:00-17:00 (5)

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2024-01-08 11:30
  • Maiatz : 2024-05-14 11:30

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-3

10:30-11:30 (1)

4-6

10:30-11:30 (2)

7-9

10:30-11:30 (3)

10-12

10:30-11:30 (4)

14-15

10:30-11:30 (5)

Irakasleak

Azterketa

  • Urtarril : 2024-01-08 11:30
  • Maiatz : 2024-05-14 11:30

Ikasgela(k)

  • eAULA DE IDIOMAS - IRAKASLEEN U. E. (1)
  • eAULA DE IDIOMAS - IRAKASLEEN U. E. (2)
  • eAULA DE IDIOMAS - IRAKASLEEN U. E. (3)
  • eAULA DE IDIOMAS - IRAKASLEEN U. E. (4)
  • eAULA DE IDIOMAS - IRAKASLEEN U. E. (5)