Gaia
In Vitro toxikotasun saiakuntzak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Kultibo zelularren ekoizpenaren eta aplikazioaren alderdi nagusiak eta kutsatzaileen efektu toxikoak ebaluatzeko in vitro saiakuntzen aplikazioa ezagutu ahal izango dira.Helburuak
- Ozeanografia operatiboari aplika dakizkiokeen laginketa-tekniken sorta zabalean ikasleak sartzea.
Helburuak
Unitatearen amaieran, hau egin behar duzu:
1. Lerro zelular egonkorrak, hilezkorrak eta linea zelular birkonbinatuak sortzeko prozesuak ulertzea.
2. Lerro zelularrak lortzeko eta mantentzeko metodologia ulertzea.
Eskuratutako funtsezko trebetasunak
Unitatearen amaieran, honako hauek egin beharko zenituzke:
3. Animalia-ehunak hazteko funtsezko teknikak aplikatzea.
4. Kultibo zelularretan analisi funtzionala sortzea.
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
CAJARAVILLE BERECIARTUA, MIREN PILARE | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebiduna | Zelulen Biologia | mirenp.cajaraville@ehu.eus |
GARCIA VELASCO, NEREA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Profesorado Ayudante Doctor | Doktorea | Elebiduna | Zelulen Biologia | nerea.garcia@ehu.eus |
ZALDIBAR ARAMBURU, BEÑAT | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Zelulen Biologia | benat.zaldibar@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Que el estudiante adquiera formación básica (teórica y práctica) en los fundamentos de las técnicas del cultivo de tejidos de origen animal. | 25.0 % |
Que el estudiante conozca los procesos de generación de líneas celulares estables, inmortalización y producción de líneas celulares recombinantes. | 25.0 % |
Que el estudiante conozca y comprenda la metodología necesaria para la obtención y mantenimiento de líneas celulares. | 25.0 % |
Que el estudiante sea capaz de realizar análisis funcionales de células en cultivo. | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 12 | 18 | 30 |
Mintegia | 5 | 7.5 | 12.5 |
Laborategiko p. | 15 | 22.5 | 37.5 |
Tailerra | 8 | 12 | 20 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Ariketak | 3.0 | 100 % |
Eskola magistralak | 37.0 | 32 % |
Mintegiak | 35.0 | 14 % |
Ordenagailuko praktikak, irteerak, bisitak | 20.0 | 75 % |
Tutoretzak | 5.0 | 100 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Idatzizko azterketa | 50.0 % | 100.0 % |
Seminar and oral presentation | 0.0 % | 100.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Al final de la Unidad, deberías poder:Aplicar técnicas fundamentales para el cultivo de tejidos animales.
Producir análisis funcional en cultivos celulares.
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.
El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.
El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.
Irakasgai-zerrenda
The following issues are addressed:1. Application of cell culture techniques in biomedicine and biology
2. Introduction to animal cell cultures.
3. Cell culture environment
4. Cell culture laboratory
5. Cell culture types and lines
6. Biology of in vitro cells
7. Functional methods applied to the study of animal cell cultures
8. In vitro toxicity tests
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Dhawan, A., Kwon, S. (Eds.). 2017. In vitro Toxicology. Academic Press. ISBN: 9780128046678Blasco, J., Corsi, I. (Eds.). Ecotoxicology of nanoparticles in aquatic systems. CRC Press. ISBN 9781138067264
Freshney, R.I. (Ed.). 2010. Culture of Animal Cells: A manual of basic technique and specialized applications. Wiley-Blackwell Publisher. ISBN 978-0470528129