Gaia
LCT Trentoko unibertsitatean (Italia)
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
El estudiante realiza las asignaturas del 2º curso en la misma.Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocimiento de las tecnologías del lenguaje desde el punto de vista cognitivo. | 100.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 100 | 150 | 250 |
Laborategiko p. | 200 | 300 | 500 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Eskola magistralak | 250.0 | 40 % |
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea | 125.0 | 80 % |
Mintegiak | 125.0 | 80 % |
Ordenagailuko praktikak, irteerak, bisitak | 250.0 | 60 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Idatzizko azterketa | 50.0 % | 50.0 % |
Lan praktikoak | 25.0 % | 25.0 % |
Txostenak eta azalpenak lantzea | 25.0 % | 25.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
* Tener conocimientos sobre la estructura del cerebro y su funcionamiento, sobre la percepción y mecanismos de atención, sobre el procesamiento del lenguaje natural y su relación con los modelos de procesamiento computacional* Los estudiantes aprenderán cómo diseñar experimentos de psicología cognitiva para evaluar modelos computacionales también en comparación con datos del comportamiento humano
Irakasgai-zerrenda
The Trento approach to LCT is characterized by a strong interdisciplinary focus, enabled by the strict collaboration with cognitive neuroscientists at CIMeC as well as close contacts with the growing Computer Vision research community.* functional anatomy of language
* current topics in language and brain
* neurophysiology of language
* foundation of cognitive neuroscience,
* language brain and cognition
*cognitive aspects of computational linguistics
* psycholinguistics