XSLaren edukia

Artea eta Teknologia II: Teknikak eta Prozesuak26878

Ikastegia
Arte Ederren Fakultatea
Titulazioa
Sorkuntza eta Diseinuko Gradua
Ikasturtea
2022/23
Maila
2
Kreditu kopurua
9
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara
Kodea
26878

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Mintegia1522.5
Tailerra75112.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation

Gutxi gorabehera hamasei asteko bi moduluk osatzen dute irakasgaia. Moduluek honako prozedura tekniko/artistiko hauek jorratzen dituzte:

Alde batetik, argia eta irudi finkoa eta, bestetik, irudia mugimenduan eta soinuan.



Artearen eta Teknologiaren I. irakasgaian hasitako kontzeptuetan sakontzen da, bai teknikoki, bai esperimentalki. Hala, zenbait prozedura teknologiko eta instrumental azpimarratzen diren arren (horretarako irakasleek zuzendutako ariketa zehatz batzuk eskatzen dira), prozedura horiek praktika artistiko eta sortzaile bati aplika dakizkion sustatzen saiatzen da.

Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation

IRAKASGAIAREN DESKRIPTOREA:

Irakasgaia masen kulturarekin lotutako sarbide eta esku-hartze artistiko berrietan erabiltzen diren tresna teknologikoak ezagutzera bideratuta dago. Era berean, eta alderantziz, teknologien presentzia soziala eta horiek artearen esparruan dituzten ondorioak aztertuko dira. Lan-proiektua proposatutako ibilbideen elementu egituratzailea izango da, eta irudiaren eta soinuaren aniztasunetik abiatuta artearen kontzeptuan sortutako aldaketetan sakonduko da.

Artearen, Sorkuntzaren eta Diseinuaren eta Zaharberritzearen hiru mailetarako komuna den sarrerako izaeratik, teknologia berrietan oinarritutako sorkuntzaren berezko dinamikari hasiera ematea proposatzen da, bai eta haren oinarrizko nozio teorikoak ezagutzeko eta esperimentazio praktikoaren bidez egiaztatzeko ere.



ESKUMENAK:



Gaitasun espezifikoak:

E1. Teknologia berriak praktika artistikorako eremu gisa ezagutzea, eta gailu teknologikoen osagaiek jokatzen dituzten osagaiak, erlazioak eta rolak identifikatzea.



E2. Argazkigintza, soinua, mugimenduko irudia eta argia arloekin lotutako gailuen oinarrizko baliabideak ezagutzea eta maneiatzea, horiek baliatu ahal izateko jarduera artistikoaren berezko eskakizunei aurre egiteko.



E3. Oinarrizko kontzeptuak, erreferentziak, hiztegi espezifikoa, teknikak, tresnak eta prozesuak erabiltzea, aipatutako arloetan proiektuak sortu eta gauzatu ahal izateko.



E4. Proiektuak gauzatzeko irtenbideak sortzea eta aplikatzea, betiere ezarritako helburuekin koherenteenak diren aukerak aukeratuta.



Zeharkako konpetentziak:



G1. Artearen jakintza jakintza tekniko gisa ezagutzea.



G2. Artista garaikideari sozialki eska dakiokeenaz arduratzea sortze-ekintzaz eta egindakoaz. Konpromiso-gaitasuna.



G3. Materialak, prozedurak, teknologiak eta, oro har, hainbat egiteko modurekin eta lan artistikoko eremurekin lotutako baliabideak erabiltzeko gaituta egotea, Artearen berezko nortasunari eta lekuari buruzko gaiak konpontzeko.



G4. Proiektu artistikoak planteatu eta garatzeko ezagutzak eta trebetasunak integratzea.



G6. Konfigurazio- eta irudikapen-prozeduretan eragina duten artearen diziplinetatik datozen oinarriak maneiatzea.



G.12 Lan artistikoa sortzeko, ekoizteko eta zabaltzeko tresna informatikoak erabiltzeko gai izatea.





Lantzen diren ikastaroaren gaitasunak:



C2. J2. Ikaskuntza teknikoa aurkikuntza pertsonalen eta hainbat egiteko modurekin eta lan artistikoko eremurekin lotutako irtenbide material objektiboen behar eta konpromiso subjektibo batetik abiatuta zehaztutako uztarketa gisa ezagutzea.



C2. C3. Pinturaren, eskulturaren, marrazketaren, argazkigintzaren, ikus-entzunezkoen eta gailu teknologikoen arloetan artearen prozedurak eta materialak erabiltzea.



C2. C5. Norberaren jardunean eta behaketan, hainbat diziplinatako ekoizpenetan artearen oinarrizko alderdiak identifikatzeko eta erlazionatzeko gai izatea.



C2. C6. Esperimentazio artistiko ororekin batera doan sinbolizazioko edo zentzu-izendapeneko oinarrizko eragiketa praktikaren bidez ezagutzeko gai izatea, eta beharrezkoa izatea hura artelanetan amaitzeko.





Ikaskuntzaren emaitzak (gai izatea):



1. Teknologia berriak praktika artistikorako eremu gisa ezagutzea, eta gailu teknologikoen zatiek jokatzen dituzten osagaiak, erlazioak eta rolak identifikatzea.



2. Argazkigintza, soinua, mugimenduko irudia eta argia arloekin lotutako gailuen oinarrizko baliabideak ezagutzea eta maneiatzea, horiek baliatu ahal izateko jarduera artistikoaren berezko eskakizunei aurre egiteko.



3. Oinarrizko kontzeptuak, erreferentziak, hiztegi espezifikoa, teknikak, tresnak eta prozesuak erabiltzea,

Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation

I. MODULUA: ARGIA ETA IRUDI FINKOA



Argi-zatiaren barruan, honako hauek jorratzen dira:



· Argia praktika artistikoan.

· Ikus-pertzepzioa eta argia.

· Argi naturala eta argi artifiziala.

· Argi-iturri nagusiak.

· Erregistro-euskarrietako argia

· Azterketa

· Argiztatzeko oinarrizko teknikak.



Irudi finkoaren zatiaren barruan:



· Argazkigintza analogikotik digitalera. (-natibo digitalak-)

· Argazkigintzaren eta argazkigintzaren inguruko hausnarketak.

· reflex kamera digitala, DSLR. Oinarrizko nozioak. Kamera digitalaren anatomia (550 kanona). Zatiak, funtzioak eta aukerak. Kamera interesaren arabera konfiguratzea. Kaptura-formatuak.

Eskuzko modua. Oinarrizko nozioak. (ISO, obturadorea, diafragma, eremuaren sakonera...)

· Irudiak osatzea. (Kontuan hartu beharreko oinarrizko elementuak: funtsaren eta irudiaren arteko erlazioa, oreka, ikuspuntua, herenen erregela, argiak eta itzalak, arreta bideratzea...)

· Photoshopeko edizioa. (Oinarrizko nozioak) Irudiak, geruza-lana, automatizatzea eta lote-lana, bereizmen-aldaketak, birdimentsionatzea, birkokatzea, irudiaren balioak aldatzea, esportatzea...

· Argazki-ondokoa/irudi digitala sorkuntza garaikidean.





Ebaluazioa hainbat ariketa teoriko eta praktikotan oinarrituta egingo da, banakakoak zein taldekoak. Ariketa horiek eskola-orduetan egingo dira, eta ez presentzialetan.







II. MODULUA: SOINUA ETA IRUDIA MUGIMENDUAN



Soinuaren barruan honako hauek lantzen dira:



· Fisikari, akustikari, entzumenari eta soinu-pertzepzioari buruzko kontzeptu orokorrak: binauraltasuna.

· Mikrofonia. Mikrofono motetara eta haien teknologiara teorikoki hurbiltzea. Mikrofonoen tipologia, lan-sistemetan integratzea

· Soinu-erregistroa. Soinua grabatzeko sistemak, ezaugarriak eta sailkapena. Lan-teknikak.

· Soinu-ekoizpena. Kate elektroakustikoa, nahasketa eta soinuaren prozesu teknikoak. Pista anitzeko sistemak: soinu-edizioa, soinurako softwarea.



Mugimenduan dagoen irudiari dagokionez:



· Mugimendua hautematea. Itxurazko mugimendua. Mugimendu estroboskopikoa.

· Aurrea. Aitzindariak. Lehen zinema.

· Artea eta zinema. Abangoardiak eta zinema. Abangoardiako zinema. Zinema esperimentala.

· Artea eta bideoa. Kontrakultura. Dokumentua. Lehen esperimentazio formalak.

· Bideo digitala. Sistemak. Ebazpena. Formatuak.

· Bideo-erregistroa. Bideoa hartzea. Optika. Azalpena. Kolorea.

· Edizio ez-lineala. Proiektua. Denbora-lerroa.

· Bideoa editatzea. Aldi baterako edizioa. Mugimendu-efektuak.

· Bideoa editatzea. Iragazkiak. Pistak. Bideo-edizio sinkronikoa.

· Bideo edizioa. Esportazioa. Formatuak.



Ebaluazioa hainbat ariketa teoriko eta praktikotan oinarrituta egingo da, banakakoak zein taldekoak. Ariketa horiek eskola-orduetan egingo dira, eta ez presentzialetan.

MetodologiaToggle Navigation

Gai-multzo bakoitzak hamasei aste inguru irauten du, eta horiek bat datoz lehen eta bigarren lauhilekoen arteko banaketarekin.

Horien garapena, alde batetik, ikasleek proiektuen garapenean duten zuzeneko ekintzan eta esperimentazioan oinarrituko da, eta, bestetik, praktika artistiko orori lagundu behar dion hausnarketa teorikoan.

Irakasleak gaiak planteatzean, ikasleei informazioa eta teoria ematen dien zatia zuzenean txertatuta agertuko da proiektuen garapenean zehaztuko diren ekintza-proposamenetan. Azpiko nozio teorikoen esperimentazioa dakarren praktika.

Teoriaren eta praktikaren arteko muga, unean-unean argi eta garbi hautematen bada ere, lauso geratzen da.

Metodologia horrek, teoria eta praktika aldi berean konbinatzen dituenez, lan-proposamen arinak eta lan pertsonalaren jarraipen zehatza eskatzen ditu. Ildo horretan, mintegiko irakaskuntza-modalitateak aukera emango du xehetasun-zuzenketak egiteko eta ikasleei arreta pertsonalizatua emateko.

Tutoretza-orduak lan presentzialak eta ez-presentzialak egitean sortzen diren zalantzei erantzuteko erabiliko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

  • Ebaluazio Jarraituaren Sistema
  • Azken Ebaluazioaren Sistema
  • Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
    • Banakako lanak (%): 70
    • alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 15
    • Lanen, irakurketen... aurkezpena (%): 15

Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Bertaratzea nahitaezkoa da eta ebaluazioaren parte da.

Gai-multzo bakoitzak lan partzial bat edo gehiago ditu, eta horiek dagokion irakasleari emango zaizkio bere eskola-aldian (8 edo 7 aste blokeko).



Irakaskuntza-metodologiak ebaluazio mistoko metodoak eskatzen eta indartzen ditu, atazetan eta proposamenetan oinarrituta, eta ikasgelan horien jarraipen pertsonalizatua egingo da.

Honako hauek baloratuko dira: banakako lana; motibazioa; proposatutako jardueretan interesa eta parte-hartzea; taldeko eta gelako esku-hartzeak; lantaldeetako lankidetza, bai eta jarduerak eta proposamenak ezarritako denbora-tartean egitea ere. Hori guztia gaitasunen eskuratze-mailaren arabera, irakasgaiaren eta mailaren arabera.





Irakasgaiak ondo bereizitako lau zati ditu. Azken nota ikasleak horietan guztietan duen ikaskuntza-prozesuaren haztapen baten emaitza izango da. Nolanahi ere, zati horietako bat etenda geratzen bada, ikasgaia gainditu ez dela ulertuko da, eta dagokion azterketara joan beharko da.



Eduki teorikoak honako hauen bidez ebaluatuko dira: ariketak eta lanak zuzentzea, ikasleek egindako proiektuak eta, hala badagokio, idatzizko probak.

Lanen zuzenketan kontuan hartuko da erantzunak ariketaren enuntziatuari egokituta daudela eta ikasleek planteatzen diren gaitasun-mailak eskuratzea helburu duten esperientziak gauzatuko direla. Honekin ebaluazioa ikasgelako eta tailerreko jarraipenaren bidez osatzen da.



Etengabeko ebaluaziorako eskubidea izateko (azken azterketa egin gabe gainditzea), bertaratze-hutsegiteen tasa ezin da % 10etik gorakoa izan.



Amaierako proban, deialdiaren egunean, orduan eta lekuan, ikasturtean zehar planteatutako lanak aurkeztuko dira, eta, hala badagokio, azterketa teorikoa egingo da.



Aurkeztutako lanak baloratzeko, kontuan hartuko dira kasuan kasuko ariketaren enuntziatuarekiko egokitzapena, baliabide materialen erabileran asmatzea eta eskumen propioak eskuratzea.





Sentsibilitatea, sormena, irekitasuna, motibazioa... kuantifikatzen zailak diruditen arren, zuzeneko harremanaren bidez egunez egun argi eta garbi baloratzen diren alderdiak dira, eta, beraz, azken nota zehaztuko dute.



Azken kalifikazio numerikoa: 0tik 10era.



Deialdiari uko egitea.

Deialdiari uko egiteko, ikasleek idatziz aurkeztu beharko diote ukoa irakasgaiaren ardura duen irakasleari, irakasgaiaren azterketa-data ofiziala baino hilabete lehenago.



Ebaluazio-sistemari uko egitea

Ikasleek azken ebaluazio-sistemaren bidez ebaluatzeko eskubidea izango dute. Horretarako, ebaluazio jarraituko sistemari uko egin izana idatziz aurkeztu beharko du, eta 9 asteko epea izango du lau hileko irakasgaietarako, eta 18 astekoa urteko irakasgaietarako, lauhilekoaren edo ikasturtearen hasieratik zenbatzen hasita, hurrenez hurren.

Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation

Ikasleek maiatzeko deialdia gainditu ezin izan duten inguruabarren arabera, irakasleek ekaineko ezohiko deialdian kalifikatu ahal izango dute, eta azken horrek argitu ahal izango du ikasturtean zehar eskatutako ariketak aurkeztea komenigarriagoa den edo, aitzitik, azterketa zehatz bat horretarako jarritako egunetan egin behar den.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ordenagailua, Argazki-kamera

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Barthes,R.(1980) La cámara lúcida: Notas sobre la fotografía. Paidós



Brea, J.L. (2005) Estudios visuales: La epistemología de la visualidad en la era de la globalización. Akal



Dubois,R. (1986) El acto fotográfico: de la representación a la recepción. Paidós



Durand,R. (1998) El tiempo de la imagen: Ensayo sobre las condiciones de una historia de las formas fotográficas. Universidad de Salamanca



Krauss, R. (2002) Lo fotográfico. Por una teoría de los desplazamientos.Gustavo Gili



Chion, Michel. “El sonido”. Paidós Comunicación. 1999

Chion, Michel. “La audiovision”. Paidós Comunicación. 1993

Hervás, Marina. “La escucha del ojo. Un recorrido por el sonido y el cine” 2021

Krause, Bernie. “The Great Animal Orchestra. Finding the Origins of Music in the World's Wild Places” Back Bay Books. 2013

Attali, Jacques “Ruidos: Ensayos sobre economía política de la música” University of Minnesota Press. 1985

Nyman, Michael. “Música experimental de john cage en adelante” 1974

Cage, John. “Silencio. Conferencias y escritos de John Cage” 2002

VA. “The Bloomsbury Handbook of Sound Art”. Bloomsbury Academic. 2018

Kahn, Douglas. “Noise, Water, Meat: A History of Sound in the Arts” MIT Press. 1999

Arce, Mikel. “Micrófonos tecnología y procesos para la creación sonora y el registro binaural”. 2020



Web helbideak

Radio Macba. “Composing with process“ http://rwm.macba.cat/en/composingwithprocess_tag
Tom Johnson. Music by my friends. http://mbmf.editions75.com/
Her Noise. http://hernoise.com
Cathy van Eck. Between Air and Electricity: Microphones and Loudspeakers as Musical Instruments. https://microphonesandloudspeakers.com/
Women in sound. https://www.womeninsound.com
Monoskop: Sound Art. https://monoskop.org/Sound_art
SONM archive. http://sonmarchive.es/
Ubu: Sound. https://ubu.com/sound/index.html
Ubu: Film & Video. https://ubu.com/film/index.html

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • DEL CASTILLO AIRA, NAIA
  • GONZALEZ IBAÑEZ, EDURNE
  • SANCHEZ DIEZ, IMANOL

TaldeakToggle Navigation

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:30-17:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 14:00
  • Ekain : 2023-06-14 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

17:00-17:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 14:00
  • Ekain : 2023-06-14 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

01 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

14:00-16:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 14:00
  • Ekain : 2023-06-14 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

02 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

02 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

02 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-15 08:30
  • Ekain : 2023-06-12 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

03 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 10:30
  • Ekain : 2023-06-15 10:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

03 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 10:30
  • Ekain : 2023-06-15 10:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

03 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 10:30
  • Ekain : 2023-06-15 10:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

04 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:00-11:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 08:30
  • Ekain : 2023-06-14 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

04 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

11:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 08:30
  • Ekain : 2023-06-14 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

04 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

08:30-11:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-17 08:30
  • Ekain : 2023-06-14 08:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

05 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:30-17:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 14:00
  • Ekain : 2023-06-13 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

05 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

17:00-17:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 14:00
  • Ekain : 2023-06-13 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

05 Tailerra-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

14:00-16:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 14:00
  • Ekain : 2023-06-13 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:00-12:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 09:30
  • Ekain : 2023-06-13 09:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:30-13:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 09:30
  • Ekain : 2023-06-13 09:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

31 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

09:30-12:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-16 09:30
  • Ekain : 2023-06-13 09:30

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

32 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

12:30-13:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 12:00
  • Ekain : 2023-06-16 12:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

32 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

13:00-13:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 12:00
  • Ekain : 2023-06-16 12:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

32 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

10:00-12:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-19 12:00
  • Ekain : 2023-06-16 12:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

33 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

16:30-17:00 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 14:00
  • Ekain : 2023-06-15 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

33 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

17:00-17:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 14:00
  • Ekain : 2023-06-15 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)

33 Tailerra-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-30

14:00-16:30 (1)

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2023-05-18 14:00
  • Ekain : 2023-06-15 14:00

Ikasgela(k)

  • 0AA7 - . (1)