Ekintzailetza Komunikazioan28333
- Ikastegia
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
- Titulazioa
- Gradu Bikoitza: Kazetaritza + Publizitatea eta Harreman Publikoak
- Ikasturtea
- 2022/23
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 6
- Kodea
- 28333
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
Irakasgaiaren Azalpena eta Testuingurua zehazteaToggle Navigation
Ikasgai honen helburua da ikasleei komunikazioko ekintzailetzaren izaera eta merkatu mediatikoaren funtzionamendua ulertzeko beharrezkoak diren tresnak ematea. Era berean, komunikazio-arloko ekintzailetza-proiektu bat diseinatzen eta garatzen trebatu nahi ditu ikasleak.
Gaitasunak / Irakasgaia Ikastearen EmaitzakToggle Navigation
Behin irakasgaia burututa, ikasleak honako sei gaitasun hauek eskuratu ahal izango ditu:
1- Ekintzailetza kontzeptuaren esanahia barneratzea eta ekintzailetza mota ezberdinak identifikatzea.
2- Komunikazioaren alorreko ekintzailearentzat berezitasunak ezagutzea.
3- Enpresaren izaera, egitura eta antolakuntzari buruzko oinarrizko kontzeptuak ezagutzea.
4- Jarduera ekonomiko bat martxan jartzeko eta merkatal sozietatea sortzeko prozesua menperatzea.
5- Komunikazioaren alorreko enpresaren ezaugarri berezkoak bereiztea.
6- Komunikazioaren alorreko enpresek edukiak nola komertzializatzen dituzten ulertzea.
7- Komunikazioaren alorreko ekiintzaile proiektu baten diru iturri eta gastu nagusiak zeintzuk diren jakitea.
8- Komunikazioaren alorreko ekintzailetza proiektu bat abian jartzeko plangintza bat egiteko baliabideak menperatzea.
Eduki teoriko-praktikoakToggle Navigation
Ekintzailetza. Kontzeptua. Forma juridikoak. Finantzaketa. Fiskalitatea
Komunikazioko ekintzailetza. Bilakaera. Berezitasunak. Egitura eta antolamendua. Tipologia.
Informazio-enpresen bideragarritasun ekonomikoa. Marketin estrategikoa eta marketin operatiboa. Diru-iturri tradizionalak. Diru-iturri berriak. Publizitate-formatu berriak. Zabalkundea eta audientzia neurtzea.
Merkatu mediatikoa. Hedabide digitalen merkatua. Komunikazio-agentzien merkatua. Hedabide tradizionalen merkatua.
Proiektu ekintzaile bat abian jartzea: negozio-plana. Ideia eta helburuak definitzea. Forma juridikoa. Merkatuaren azterketa. Giza baliabideak. Marketin-plana. Plan ekonomikoa.
Praktikoa. Komunikazioaren arloko ekintzailetza-proiektu bat diseinatzea, azaldutako gaitasunak eskuratzera bideratutako beste praktika batzuez gain.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
- Ebaluazio Jarraituaren Sistema
- Azken Ebaluazioaren Sistema
- Kalifikazioko tresnak eta ehunekoak:
- Test motatako proba (%): 30
- Praktikak egitea (ariketak, kasuak edo buruketak) (%): 30
- alde lanak (arazoen ebazpenak, proiektuen diseinuak) (%): 40
Ohiko Deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
EBALUAZIO JARRAITUA
Ikasgaia ebaluazio jarraituaren bidez burutu ahal izateko, eskatutako lan guztiak entregatu beharko dira, teoriari buruzko azterketaz gain.
Kalifikaziorako ehunekoak honako hauek izango dira:
Teoriari buruzko azterketak %30eko balioa izango du.
Taldeka garatu beharreko (eta gelan aurkeztu beharreko) ekintzailetza proiektuak notaren 40% balioko du.
Gainerako praktikek %30eko balioa izango dute.
EBALUAZIO EZ JARRAITUA
Bi atal izango ditu:
Azterketa teoriko-praktikoa: notaren %50
Banaka egin beharreko ekintzailetza proiektua: notaren %50
Ezohiko deialdia: Orientazioak eta Uko EgiteaToggle Navigation
Ohiko deialdian parte hartu eta atalen bat gainditu duten ikasleek, ezohiko deialdian gainditu gabeko atalak bakarrik egin beharko dituzte.
Ohiko deialdian aurkeztu ez direnek, ebaluazio ez jarraituko irizpideak jarraitu beharko dituzte ezohiko deialdian: azterketa teoriko-praktikoa (%50) eta ekintzailetza proiektua (%50).
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Priede, T, López-Cozar, C. eta Benito, S. (2010). Creación y desarrollo de
empresas. Editorial Pirámide.
Castro Abancéns, I. (2016) De la start-up a la empresa. Editorial Pirámide
Gehiago sakontzeko bibliografia
Aguado, G. et al (2000). Organización y gestión de la empresa informativa. Síntesis.
Asensio del Arco, E. eta Vázquez-Blömer, B. (2008). Cómo crear tu nueva empresa
para sobrevivir a la crisis. Paraninfo.
Casillas, T., eta Martí, J.M. (2006). Guía para la creación de empresas. Fundación EOI.
Gómez-Gras, J.M. et al. (2012). Manual de casos sobre creación de empresas
en España. McGraw-Hill.
Jiménez-Quintero, J.A. (coord.). (2012). Creación de empresas. Tipología de
empresas y viabilidad estratégica. Pirámide.
Muñiz, L. (2010). Planes de negocio y estudios de viabilidad: software con casos
prácticos y herramientas para elaborar DAFO y evaluar un plan de viabilidad. Profit
Editorial.
Nuñez Fernández, V. (2015). La empresa informativa en la era digital. CEF.
Priede, T., et al. (2010). Creación y desarrollo de empresas. Pirámide.
Salinas-Sánchez, J.M., Gándara-Martínez, J., y Alonso-Sánchez, A.
(2009). Empresa e Iniciativa Emprendedora. Interamericana España: McGraw-Hill.
Todolí-Cervera, F. (2008). Creación de empresas paso a paso. Editorial
Ciss.
Web helbideak
www.webbusinessonline.com
www.infonomia.com
www.invertia.es
www.revecap.com
www.economyweb.com
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- CAMACHO MARKINA, IDOIA
- GOIKOETXEA PEREZ, ANDER
- GURRUTXAGA REKONDO, GUILLERMO