XSLaren edukia

Baliabideen Tailerra I

Ikastegia
Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
Titulazioa
Haur Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2018/19
Maila
4
Kreditu kopurua
4.5
Hizkuntzak
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala913.5
Gelako p.3654

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Graduko Konpetentziak:

- G003 IKASKUNTZA-TESTUINGURUAK ETA DIBERTSITATEA: Dibertsitate indibiduala, soziala eta kulturala aitortu eta errespetatzea. Ikaskuntza-espazioak dibertsitate-testuinguruetan diseinatu, arautu eta kudeatzea, betiere kontuan izanik ikasleen hezkuntza-premia bereziak, genero-berdintasuna, ekitatea eta giza eskubideekiko errespetua.

- G004- BIZIKIDETZA ETA GATAZKEN KONPONKETA: Ikasgela barruan eta ikasgelatik kanpo bizikidetza sustatzea. Bizikidetza demokratikoaren arauak eraikitzean ikasleek parte har dezatela sustatzea eta gatazkak bake giroan konpondu daitezela elkarlanean ahalegintzea. Ikaskuntzaren eta bizikidetzaren testuinguruak sistematikoki behatzen jakitea eta horien inguruan gogoeta egiten jakitea, eta, oro har, ikasleen gaitasunak hezkuntzaren ikuspegitik eta etengabeki ebaluatzeko tresna nagusi gisa behaketa erabiltzeko gai izatea.

- G013 HEZKUNTZA-IKERKETA: Ikerketatik abiatuta hezkuntzak dituen kontzepzioak aztertzea eta balioestea, baita Hezkuntza Administrazioaren curriculum-proposamenak ere, hezkuntza-proiektuak eta programazio-unitateak diseinatu eta garatzeko, curriculuma testuinguru soziokultural aldakorretara egokitzea ahalbidetuko baitu horrek.

IKASKUNTZA EMAITZAK (balibideen tailerra I):

Aniztasun eremuetan eskuartze egokirako egun erabiltzen diren baliabideak ezagutzea, sortzea eta erabiltzea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1. GAIA- Curriculumera sartzeko laguntza teknikoa: laguntza irakaslea eta laguntza taldeako

2. GAIA- Komunikazio-sistema alternatiboak. Dinamika dialogikoak estrategia metodologiko gisa.

3. GAIA- Irakaskuntza-materialak egokitzea, hezkuntza indartzeko. Ikaskuntza Kooperatiboa (IK/KI)

4. GAIA- Curriculumeko gaitasunak garatzeko laguntza-baliabideak. Arrakasta- jarduerak

MetodologiaToggle Navigation

Ikaskuntza prozesuan zehar bai ekipo lana eta bai lan autonomoa sustatzeko estrategiak aurrera eramango ditugu. Horretarako, azalpen teoriko-pratikoaz gain, ikasleek egin beharreko lan indibidual eta taldekoen azalpena egongo da. Halaber, kontzeptu teorikoak hobeto ulertzeko kasu azterketa ezberdinak aurrera eramango dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Tailerra gainditzeko ikasleak eskatutako frogak bete beharko ditu eta bere garaian aurkeztu. Froga hauek ebaluazioaren %100 izango dute balioa.

Bestela banakako azterketa idatzia gainditu beharko dute ikasleek.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

- Irakurketa-txostenak
- Moodle-ko ikastaroa

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Arnaiz, P. (2000): Educar en y para la diversidad. En Soto, F.J. y López, J.A. (Coords.): Nuevas Tecnologías en el Ámbito de las Necesidades Especiales y la Discapacidad. Murcia: Consejería de Educación y Universidades.



Aubert, A., Flecha, A., García, C., Flecha, R., y Racionero, S. (2008). Aprendizaje dialógico en la Sociedad de la Información. Barcelona: Hipatia.



Booth, T.,y Ainscow, M. (2005). Guía para la evaluación y mejora de la educación inclusiva. Gobierno Vasco. Vitoria.



Freire, P. (1997). A la sombra de este árbol. Barcelona: El Roure.



Pujolàs, P., Lago, J.R. (2014). IK/KI PROGRAMA (Ikasteko Kooperatu / Kooperatzen Ikasi). Recuperado de https://www.google.es/search?q=pujolas+lago+Ikasteko+kooperatu+kooeratzen+ikasi&oq=pujolas+lago+Ikasteko+kooperatu+kooeratzen+ikasi&aqs=chrome..69i57.13869j0j8&sourceid=chrome&es_sm=119&ie=UTF-8

Gehiago sakontzeko bibliografia

Muntaner, J. J. (2000). De la compensación a la inclusión: La organización de un modelo de apoyo en la escuela. En L. Delgado (Coord.), Las organizaciones educativas en la sociedad neoliberal (pp. 423-443). Granada: Grupo Editorial Universitario.

Ortiz, Mª C. (1996). De las “necesidades educativas especiales” a la inclusión. Siglo Cero, 27 (2), 5-13.

Parrilla, A. (1998) Creación y desarrollo de grupos de apoyo entre profesores. Bilbao: Ediciones Mensajero.

Skliar, C. (2008). La pretensión de la diversidad o la diversidad pretenciosa. Monográfico. A propósito de la diversidad. Kikiriki, 89, 30-37.

Stainback, S. (2001). Aulas inclusivas. Un nuevo modo de enfocar y vivir el curriculum. Madrid: Narcea.

Susinos, T. y Calvo, A. (2006). Yo no valgo para estudiar. Un análisis crítico de la narración de las experiencias de exclusión social, Contextos Educativos, 8-9, 85-104.

Verdugo, M. A. (2006). Como mejorar la calidad de vida de las personas con discapacidad. Salamanca: Amarú.

Aldizkariak

Arandia, M., Alonso, M.J. y Martinez-Dominguez, I. (2010) La metodología dialógica en las aulas universitarias. Revista de Educación, 352, pp 309-329

Damm, X. (2009). Representaciones y actitudes del profesorado frente a la integración de Niños/as con Necesidades Educativas Especiales al aula común. Revista Latinoamericana de Educación Inclusiva, 3(1), 25-35.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • AMENABAR PERURENA, NERE
  • KARRERA JUARROS, IÑAKI
  • MONZON GONZALEZ, FRANCISCO JAVIER

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-3

10:30-12:00

12:00-13:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.09 - .
  • Aula 2.09 - .

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-9

12:30-14:30

21-26

09:00-13:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.08 - .
  • Aula 2.08 - .

31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
4-9

12:30-14:30

21-26

10:30-14:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • Aula 2.09 - .
  • Aula 2.09 - .