XSLaren edukia

Esku-hartzearen Plangintza

Ikastegia
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Titulazioa
Gizarte Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2019/20
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala5278
Mintegia812

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Berariazkoa

a) Esku hartze prozesuetan parte hartzen duten gizarte eta hezkuntza programen plangintza, kudeaketa eta ebaluazioaren oinarri teorikoak ezagutzea, baita gizarte eta hezkuntza ikerketak esparru honi egindako ekarpenak ere (4K1).

Zeharkakoak

b) Beharrak zehaztea eta esku hartze programak planifikatzea eta ebaluatzea, eredu eta testuinguru desberdinen arabera, horretarako egokitutako tresnak erabiliz eta lanbideko kode etikoak errespetatuz (4K2).

c) Gizarte eta hezkuntza arloko ideiak, argudioak, eta abar ahoz komunikatzen jakitea, aurrez aurre edo web 2.0 erabilita; eta informazio hori idatzizko txostenetan jasotzen jakitea (4K 6).

d) Moduluaren jarduerarekiko eta ikaskuntzarako lanekiko jarrera positiboa erakustea (4K 7).

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.- Gizarte eta hezkuntza programen plangintza.

Programen plangintza, mota eta eredu desberdinak aztertzea, horien ezaugarri eta fase garrantzitsuenak deskribatuta.



2.- Programen eta proiektuen plangintza prozesuaren elementuak eta faseak.

Plangintzaren barneko elementu eta faseen zentzua eta esanahia sakonago aztertzea: errealitatearen azterketaren ondorioak, konpetentziak/helburuak, metodologiak eta estrategiak, jarduerak, baliabideak, denbora banaketa, ebaluazioa eta jakinarazpena. Plangintza parte hartzailea.



3.- Esku hartze programen eta proiektuen azterketa.

Esparru eta maila desberdinetako hainbat programa eta proiektu aztertzea, eskainitako plangintza desberdinak eta proposatutako hainbat adierazle kontuan harturik.



4.- Esku hartze proiektu bat egitea.

Esparru zehatz batekin zerikusia duen proiektu bat egitea, azken txostena barne, denen artean egindako diagnostiko bat abiapuntutzat hartuta.



5.- Proiektua ezagutaraztea.

Proiektua ezagutarazteko hainbat modu diseinatzea, taldeen eta erakundeen araberakoak.







MetodologiaToggle Navigation

Era askotako metodologiak erabiliko ditugu ikasleen ikaskuntza sustatzeko, parte hartze aktiborako aukera emango digun lan bat oinarri nagusi gisa hartuta. Halaber, ikasleen konpromisoa eta lan kooperatiboak ikasleen jarrera positiboa eta kritikoa sustatzeko ematen dizkigun aukerak izango ditugu abiapuntutzat.

Lan metodologiaren helburu nagusia ikasleek hainbat gaitasun eta ahalmen eskuratzea izango da, besteak beste: ulertzeko, aztertzeko, laburtzeko, adierazteko eta ekoizteko ahalmena.



Ikaskuntza eraikitze prozesu bat dela uste dugu. Prozesu hori gauzatzeko, irakasleak hainbat oinarri teoriko eta praktiko aurkeztuko ditu, ikasleek beren ekarpenak egiteko eta garapen prozesuan aurrera egiteko abiapuntu gisa erabil ditzaten.



Ikasleek ikaskuntza prozesuarekiko jarrera positiboa eta konpromisoa erakusten badute, eskolen garapenari dagokionez egin ditzaketen proposamenak aztertuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

KLASERA DATORREN IKASLEAREN EBALUAZIO SISTEMA:

Ebaluazio sistema mistoa

o Etengabeko ebaluazioa

. Praktikak (Ariketak, kasuak edo problemak) eta Bakarkako Lanak: azken notaren %30a

. Talde lanak: azken notaren %25a.

. Moduluko diziplinarteko jarduera: azken notaren %15a.

o Azken Froga

Proba idatzia edota mapa kontzeptuala edo buru mapa: azken notaren %30a.

o Irakasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gaindituta izatea.



EBALUAZIO HEZIGARRIA

o Planifikatutako tutoretzak.

o Eginkizunen zuzenketak.

o Autoebaluazioa eta koebaluazioa.



KLASERA ETORRIKO EZ DEN IKASLEA ETA EBALUAZIO JARRAITUARI UKO EGIN NAHI DIONA

o Prozedura

Etengabeko ebaluazioaren prozesuaren barne dagoen eta ebaluazio jarraituari uko egin nahi dion ikasleak, lauhilabetea

hasi eta 9 asteko gehienezko epean irakasleari idatziz jakinarazi beharko dio

o Ebaluazio sistema

.-Moduluko diziplinarteko jarduera: azken notaren %15a.

.-Idatzizko froga: azken notaren %65a.

.-Lan praktiko bat: azken notaren %20a

o Ikasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gainditua izatea.



OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEA

o Prozedura

Etengabeko ebaluazioaren prozesuaren barne dagoen eta ohiko deialdiari uko egin nahi dion ikasleak, lauhilabetea hasi eta 9 asteko gehienezko epean irakasleari idatziz jakinarazi beharko dio.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Ikasle bakoitzari, irakasgaiaren ezagutzak lantzeko, oinarrizko materialak emango zaizkio ikasturte hasieran. Material hauek ikasturtero berrituko dira.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

-Aguilar, Maria José., Ander-Egg, Ezequiel y Fresno, José Manuel. (2001). Cómo elaborar proyectos para la Unión Europea. Madrid: CCS.

-García, Gustavo y Ramírez, José Manuel. (2006). Manual práctico para elaborar proyectos sociales. Madrid: Siglo XXI.

-Merino, Rafael y De la Fuente, Gloria. (2007). Sociología para la intervención social y educativa. Madrid: Editorial Complutense.

-Panchón, Carme. (1998): Manual de pedagogía de la inadaptación social. Barcelona: Dulac.

-Pérez Serrano, G. (2016). Diseño de proyectos sociales. Aplicaciones prácticas para su planificación, gestión y evaluación. Madrid: Narcea.



Gehiago sakontzeko bibliografia

-Gimeno, José. (2008). Educar por competencias ¿qué hay de nuevo? Madrid: Morata.
-Verdugo, Miguel Ángel. y Schalock, Robert L. (2003). Calidad de vida. Manual para profesionales de la educación, salud y servicios sociales. Madrid: Alianza editorial.
-Zabala, Antoni., Laia Arnau. (2007). Cómo aprender y enseñar competencias: 11 ideas clave. Barcelona: Graó.

Aldizkariak

-Journal of Curriculum Studies.
-Pedagogía Social.
-Revista de Educación Social.
-Revista Interuniversitaria Zerbitzuan.
-Tantak.

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • GEZURAGA AMUNDARAIN, MONIKE
  • PICAZA GORROCHATEGUI, MAITANE
  • RODRIGUEZ TORRE, IÑIGO

TaldeakToggle Navigation

01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

09:00-12:00

17-17

12:30-14:30

20-20

12:30-14:30

23-23

12:30-14:30

29-29

12:30-14:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

01 Mintegia-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
18-18

12:30-14:30

21-21

12:30-14:30

25-25

12:30-14:30

30-30

14:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S01G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

01 Mintegia-2 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
18-18

12:30-14:30

21-21

12:30-14:30

25-25

12:30-14:30

30-30

12:30-14:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 1S23G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S23G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S23G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S23G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
16-30

09:00-10:30

12:00-13:30

17-17

14:00-16:00

20-20

14:00-16:00

23-23

14:00-16:00

29-29

14:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S06G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

31 Mintegia-3 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
18-18

12:30-14:30

21-21

12:30-14:30

25-25

12:30-14:30

30-30

12:30-14:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S08G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S08G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

31 Mintegia-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
18-18

12:30-14:30

21-21

12:30-14:30

25-25

12:30-14:30

30-30

12:30-14:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA

31 Mintegia-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
19-19

12:30-14:30

22-22

12:30-14:30

26-26

12:30-14:30

30-30

14:00-16:00

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 1S11G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA
  • 2S03G - IRAKASLEEN ESKOLAKO ERAIKIN HORIZONTALA - LEIOA