XSLaren edukia

Ikastetxearen Antolakuntza

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua (Hirueleduna)
Ikasturtea
2018/19
Maila
2
Kreditu kopurua
6
Hizkuntzak
Gaztelania

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3654
Gelako p.2436

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

Ikasgai honetan ikastetxea hartzen da irakats jardunaren gune nagusitzat. Antolaketa-egitura, baliabideak, funtzionamendu egoki baterako gakoak, erlazio-sistema, ebaluazioa eta berrikuntza izango dira materiaren berariazko gaiak. Materia honek jardunbide profesionala oso modu zabalean ulertzen du, hasi ikasgelan modu indibidualean egiten den irakasle lanetik eta talde baten barruan hezkuntza edo erakundeen proiektu bateko kide moduan egiten deneraino.

Seihileko bereko beste materia batzuekin batera, diziplinarteko proiektu baten garapenean lagunduko du. Proiektu hori garatzeko kontuan hartuko dira irakaskuntza-praktiketan egindako lehenengo egonaldian ikasitakoa eta han jasotako esperientzia.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.GAIA.-IKASTETXEEN ESANAHIRA HURBILTZEA, ERAKUNDEAK DIREN NEURRIAN. Erakundeen ezaugarri orokorrak. Ikastetxeak erakunde gisa. Ikerketa sozialaren ikuspegiak eta euren interpretazioak eskolaren inguruan.

2.GAIA.- IKASTETXEEN INGURU SOZIALA ETA INGURU HURBILA. Ikastetxea Informazioaren Gizartean. Hezkuntza Sistema eta Hezkuntza Administrazioa. Inguru sozial hurbila eta ikastetxea.

3.GAIA.-ESKOLA ERAKUNDE GISA: PLANTEAMENDU INSTITUZIONALAK, BALIABIDEAK ETA BEREN ANTOLAKETA ETAPAN. Planifikazio instituzionalaren dokumentuak. Lehentasuna duten ikaskuntza xedeak (erakundearen misioa). Giza baliabideak: ikalseak, irakasleak, familiak, administrazio eta zerbitzuetako langileak, inguruko bestelako profesionalak eta eragileak. Baliabide materialak: espazioak eta baliabide didaktikoak. Baliabide funtzionalak: denbora. Egitura formala eta egitura ez formala. Harremanak erakundea, elkarbizitza eta parte-hartzea eskolan. Eskola erakundearen erronkak. Migrazioa, marjinazioa, herri txikietako eskolak.



4.GAIA.- ESKOLA HOBEKUNTZA ETA ERAKUNDEAREN EBALUAZIOA. Eskola Hobekuntzaren tradizioak. Hobekuntza eta Berrikuntza prozesuak Hezkuntza Erakundean. Kalitatea eta Ekitatea. Erakundearen barne ebaluazioa, kanpoko ebaluazioa (auditoriak). Zenbait ebaluazio instituzionalaren eredu.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

1. Bertaratu diren ikasleentzat

Ebaluazio jarraitua, klaseetara etortzen diren eta eta progranatutako lanak egiten dituzten ikasleentzat.

Ikasle hauek saioen %75etan parte hartu behar dute, gutxienez.

Ebaluazioa ikasturtean zehar egingo da, programatutako jardueren bidez. Ebaluazio prozesua, batez ere, irakasleari dagokio; hala ere, ikasleek ere banakoaren nahiz taldearen ikaskuntza prozesua ebaluatuko dute.

 Banako lana: %20

 Irakasgaiaren edukiei lotutako talde lana: %40

 Moduluko Diziplinarteko Lana: %20

 Banako proba (ahozkoa edo idatzizkoa) lauhilekoaren amaieran %20

Ikasle hauek deialdiari uko egiteko aukera izango dute. Horretarako, azterketa garai ofiziala hasi baino gutxienez hamar egun lehenago, zentroko idazkaritzan eskaria egingo dute irakasgaiko irakaslearengana zuzenduta.

2. Azken proba edo azterketaren eskubidea duen ikasleentzat.

 Ikasle hauek idatzizko proba egin beharko dute; halakoak irakasgaiaren alde teorikoak (%40) eta praktikoak (%40) jasoko ditu, hala nola Moduluko Diziplinarteko Lana (%20).

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

ANTUNEZ, S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Barcelona: ICE-Horsori.
BOLIVAR, A. (1999): Cómo mejorar los centros educativos. Madrid: Síntesis
GAIRÍN, J. (1996). La organización escolar: contexto y texto de actuación. Madrid: La Muralla.
GAIRÍN, J. y DARDER, P. (1994). Organización y Gestión de centros educativos. Barcelona: Praxis.
GONZALEZ M. T. (COORD.) (2003): Organización y Gestión de centros escolares. Dimensiones y procesos. Madrid: Pearson Educación.
SANTOS GUERRA, M.A (COORD.) (2001): Organización y Gestión Escolar. Barcelona: Cisspraxis. Biblioteca Básica del Profesorado.
TEJADA FERNANDEZ, José (1998). Los agentes de la innovación en los centros educativos. Profesores, directivos y asesores. Málaga: Aljibe.
TRILLO, F. (Coord.) (2002). Evaluación de programas, estudiantes, centros y profesores. Barcelona: Praxis.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

ANTUNEZ, S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Barcelona: ICE-Horsori.

BOLIVAR, A. (1999): Cómo mejorar los centros educativos. Madrid: Síntesis

GAIRÍN, J. (1996). La organización escolar: contexto y texto de actuación. Madrid: La Muralla.

GAIRÍN, J. y DARDER, P. (1994). Organización y Gestión de centros educativos. Barcelona: Praxis.

GONZALEZ M. T. (COORD.) (2003): Organización y Gestión de centros escolares. Dimensiones y procesos. Madrid: Pearson Educación.

SANTOS GUERRA, M.A (COORD.) (2001): Organización y Gestión Escolar. Barcelona: Cisspraxis. Biblioteca Básica del Profesorado.

TEJADA FERNANDEZ, José (1998). Los agentes de la innovación en los centros educativos. Profesores, directivos y asesores. Málaga: Aljibe.

TRILLO, F. (Coord.) (2002). Evaluación de programas, estudiantes, centros y profesores. Barcelona: Praxis.

Gehiago sakontzeko bibliografia

AINSCOW, M. y WEST, M. (2008). Mejorar las escuelas urbanas. Liderazgo y colaboración. Madrid: Narcea.
APPLE, M. W., y BEAN, J. A.(2007). Escuelas democráticas. Madrid: Morata
ELBOJ, C., PUIGDELLÍVOL, I., SOLER, M., VALLS, R. (2002). Comu-nidades de aprendizaje, transformar la educación. Barcelona: Graó.
FERNANDEZ ENGUITA, M. y TERREN, E. (2008). Repensando la organización escolar. Crisis de legitimidad y nuevos desarrollos. Madrid: Akal.
MARTIN-MORENO CERRILLO, Q. (2000). Bancos de talento. Participación de la comunidad en los centros docentes. Madrid: Sanz y Torres.
MORIN, E. (2001). Los siete saberes necesarios para la educación del futuro. Barcelona: Paidós.

Aldizkariak

Organización y Gestión educativa
Cuadernos de Pedagogía
Hik Hasi

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ARGUIÑANO MADRAZO, ANDONI
  • IBARROLA AGUIRRE, JOSE ANTONIO
  • LOPEZ DE ARANA PRADO, ELENA

TaldeakToggle Navigation

31-01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-2

11:00-12:30

3-3

11:00-12:30

9-11

11:00-12:30

21-32

12:00-13:00

11:30-12:30

34-36

12:00-13:00

11:30-12:30

37-37

12:00-13:00

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2019-05-27 09:00
  • Ekain : 2019-06-26 09:00

Ikasgela(k)

  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.

31-01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
21-32

12:00-13:30

34-36

12:00-13:30

Irakasleak

Azterketa

  • Maiatz : 2019-05-27 09:00
  • Ekain : 2019-06-26 09:00

Ikasgela(k)

  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.
  • eSEMINARIO 4M - IRAKASLEEN U. E.