XSLaren edukia
Prozesuen, Zerbitzuen eta Hezkuntza Erakundeen Antolakuntza eta Kudeaketa
- Ikastegia
- Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
- Titulazioa
- Pedagogiako Gradua
- Ikasturtea
- 2018/19
- Maila
- 2
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 36 | 54 |
Gelako p. | 24 | 36 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Zehatzak:
a.Hezkuntza arloko testuinguru eta erakundeak analizatzea, hezkuntza-prozesuetan parte hartzen duten heinean, eta ezagutza teorikoaren esparruan interpretatzeko helburuarekin.
b.Erakunde gizarte hezitzaileen egitura eta dinamikak interpretatzea eta prozesu hezitzaileetan eta gizakiaren garapenean duten eragina baloratzea.
c.Hezkuntza Erakunde baten zereginak gauzatzeko tresnak erabiltzea eta sortzen diren arazoak ebaztea.
d.Hezkuntza Erakundeen ebaluazioa hobekuntza tresna gisa ulertzea eta erabiltzea.
e.Hezkuntza Erakundeen inguruan dauden informazio iturriak era kritikoan erabiltzea.
Zeharkakoak:
f.Bere planteamenduak erakundeen antolamenduari buruz ahoz komunikatzea.
g.Ahozko zein idatzizko txostenak garatzea.
h.Banakako eta taldeko lanetan jarrera positiboa azaltzea.
i.Lan taldean era etikoan eta arduratsuan lan egitea, taldean sortzen diren arazoak ebazteko proposamenak azalduz.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Gaia: Hezkuntza Erakundeak gure gizartean. Hezkuntza erakundearen definizioa eta ezaugarriak
2. Gaia: Erakundearen Proiektuak. Erakundeen agiri instituzionalen analisia.
3. Gaia: Antolaketa egitura eta dinamikak. Egitura organizatiboak. Giza baliabideak, materialak, ekonomikoak, funtzionalak. Egitura.
4. Gaia: Harremanetarako sistema gizarte eta hezkuntzako erakundeetan. Erakundeen kanpoko eta barruko harremanekin loturiko gaitasunen garapena
5. Gaia: Zuzendaritza eta kudeaketa prozesuak. Zuzendaritza eta kudeaketa prozedurak. Erakundeen lidergoa.
6. Gaia: Giroa, kultura eta gatazka erakundeetan. Erakundearen giroan, kulturan eta gatazkan eragiten duten faktoreen azterketa.
MetodologiaToggle Navigation
Irakasteko eta ikasteko estrategiek ikaslearen garapen osoa lantzea dute helburu. Horretarako ikasleak bere ikaskuntza prozesuak eraiki behar ditu, kritika, hausnarketa eta elkarrizketa gaitasunak banaka eta taldean garatuz. Irakasgaian landuko den metodologia anitza izango da ikasleak ikasgelan parte har dezan. Horretarako ikasleen konpromisoaz, lankidetzaz eta jarrera positiboaz baliatuko gara.
Irakasgaian landuko diren irakaskuntza eta ikaskuntza prozedurak kasu azterketa, talde lana eta irakaslearen azalpenak izango dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
IKASLE PRESENTZIALEN EBALUAKETA SISTEMA:
Ikasleriak funtsean bere kalifikazioa ohiko etengabeko ebaluazio sistemaren bitartez lortzen du. Ebaluazio honek zeregin desdeberdin ditu:
A. GRUPALAK
A.1. Ikasgai honetarako lan zehatza (elkartea)%25
A.2. Moduluko Disziplinarteko Lana (DILAN) %20
B. INDIBIDUALAK
B.1. Froga idatzia (Ikasgaiaren mapa mentala edo kontzeptuala) %25
B.2. Klasean egindako lan desberdinen hausnarketa %15
B.3. Klasean egindako beste lanak %15
Ikasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gainditua izatea.
EBALUAZIO FORMATIBOA:
Zereginen zuzenketen bitartez emandako feed-backa.
Planifikatutako tutoriak
Autoebaluazioa eta koebaluazioa
KLASERA ETORRIKO EZ DEN IKASLEA ETA OHIKO ETENGABEKO EBALUAZIOARI UKO EGITEN DIONA
Ohiko azkeneko ebaluazioaren bitartez ebaluatua nahi izateko, ikasleak idatziz uko egingo du. Honetarako, irakasgaiaren arduradunari idatziz komunikatuko dio kurtsoaren 10. astea baino lehen (Azaroak 13ko astea baino lehen). Gomendatzen da ikasgaiaren Egelan aurkitu daitekeen dokumentu normalizatua erabiltzea.
Ohiko azkeneko ebaluazioaren betebeharrak hauek dira:
A. GRUPALA
A.1. Moduluko Disziplinarteko Lana (DILAN) %20
B. INDIBIDUALA
B.1. Ikasgaiaren froga finala %60
B.2. Ikasgaiaren lan praktikoa %20
Ikasgaia gainditutzat emateko ezinbestekoa izango da ebaluazioan kontuan izaten diren atal guztiak gainditua izatea.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Ikasle bakoitzari, irakasgaiaren ezagutzak lantzeko, oinarrizko materialak emango zaizkio ikasturte hasieran. Material hauek ikasturtero berrituko dira. (Irakasgaiaren dosierra)
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
ARAMENDI, P. (2000). Zuzendaritza Teknikak I. San Sebastián: Erein.
ARAMENDI, P. (2005). Organizaciones socioeducativas y competencias profesionales. San Sebastián: Universidad del País Vasco.
AYERBE, P., ARAMENDI, P. y BUJÁN, K. (2002). Retos educativos para la próxima década en la Unión Europea y sus implicaciones organizativas. San Sebastián. Universidad del País Vasco.
GAIRÍN, J. y ANTÚNEZ, S. (2008). Organizaciones educativas al servicio de la sociedad. Barcelona: Wolters Kluwer.
VERNIS A. y OTROS (2004). La gestión de las organizaciones no lucrativas. Bilbao: Ed. Deusto.
Gehiago sakontzeko bibliografia
ESTEFANÍA, J. L. (2003). Evaluación interna del centro y calidad educativa: estrategias e instrumentos. Madrid: CCS.
ESTEFANÍA, J. L. (2001). Evaluación externa del centro y calidad educativa. Madrid: CCS.
FANTOVA, F. (2001). La gestión de organizaciones no lucrativas. Madrid: CCS.
HARGREAVES, A. (2008). El liderazgo sostenible. Siete principios para el liderazgo en centros educativos innovadores. Madrid: Morata.
VERNIS A., IGLESIAS M., SANZ B. y SANZ A. (2004). Los retos en la gestión de las organizaciones no lucrativas. Barcelona: Granica.
WRIGLEY, T. (2007). Escuelas para la esperanza. Madrid: Morata.
Aldizkariak
Revista de Educación-
Organización y Gestión Educativa.
Tantak
Journal of Educational Administration
The International Journal of Educational Management
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AMIAMA IBARGUREN, JOSE FRANCISCO
- HUEGUN BURGOS, ASIER
- RECALDE RODRIGUEZ, MARIA ICIAR
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-3 | 11:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
4-15 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.6 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 2.6 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 2.6 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
4-15 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.6 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-14 | 08:30-11:00 | ||||
15-15 | 08:30-09:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-14 | 11:00-12:30 | ||||
15-15 | 09:30-11:00 | 14:30-16:00 |
Irakasleak
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-14 | 12:30-14:00 | ||||
15-15 | 11:00-12:00 12:30-14:30 |