XSLaren edukia

Kulturartekotasuna Eskolan

Ikastegia
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
Titulazioa
Lehen Hezkuntzako Gradua
Ikasturtea
2018/19
Maila
4
Kreditu kopurua
4.5
Hizkuntzak
Euskara

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala3045
Gelako p.1522.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

En esta asignatura se analiza las implicación de la multiculturalidad en sus diversas manifestaciones en el ámbito escolar, tanto en sus dimensiones organizativas, como en el conjunto de elementos que afectan al proceso de enseñanza/aprendizaje, desde los agentes implicados, los recursos disponibles, las formas de interacción, la gestión de conflictos, etc.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1. GAIA. Inmigrazioa eta eskola: hezkuntza aniztasunerako eszenatoki berria. Eskola egoerak kultura anitzeko testuinguruetan.

2. GAIA. Eskolako ikaskuntza-prozesua, barnertaze-elementu gisa.

3. GAIA. Kulturarteko hezkuntzaren eredu pedagogikoak: programa instituzionalen azterketa.

4. GAIA. Jatorrizko hizkuntzak eta kulturak ikasgeletan.

5. GAIA. Kulturartekotasunari erantzuna emateko zentroko planak.



TEMA 1.-Las implicaciones escolares de los contextos multiculturales. -Las implicaciones escolares de los contextos multiculturales.

TEMA 2.- El proceso de aprendizaje en la escuela como elemento de inclusión. El proceso de aprendizaje en la escuela como elemento de inclusión.

TEMA 3.- Modelos pedagógicos de educación intercultural: análisis de programas institucionales. Modelos pedagógicos de educación intercultural: análisis de programas institucionales.

TEMA 4.- Planes de centro de respuesta a la interculturalidad. Planes de centro de respuesta a la interculturalidad.

TEMA 5.- Propuestas de actuación: Plan de acogida, Organización Escolar, Revisión crítica e implementación intercultural del curriculum, Propuestas de actuación: Plan de acogida, Organización Escolar, Revisión crítica e implementación intercultural del curriculum,

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Zuzeneko ikasleentzat

Zuzeneko ikaslearen ebaluazioa %80 izango da ikasgaiarena + %20 Proiektuen kudeaketako talde lanarena.

Praktikak egitea (Ariketak, Kasuak edota buruketak). (%30)

Taldeko lanak. (%30)

Lanen, irakurketen… aurkezpena (%40)



OHARRA: Ebaluazio araudi berriaren arabera, ikasle guztiek eskubidea dute euren kalifikazioa lortzeko ebaluazio jarraitua edo mistoaren bidez. Eskubide horri uko egin nahi badio eta amaierako ebaluazioaren bidez ebaluatua izan, idatziz eskatu beharko dio dagokion irakasleari. Horretarako, irakasgaia seihilekoa baldin bada, dozentzia hasten denetik, 9 asteko epea izango du eta 18 astekoa irakasgaia urte osokoa denean.



El alumnado, por defecto, obtiene su calificación a través del SISTEMA DE EVALUACIÓN CONTINUA O MIXTA.

PARA SER EVALUADO DE FORMA FINAL, debe solicitárselo POR ESCRITO a la docente responsable de la asignatura. (Usar documento en ANEXOS). Es la alumna o alumno quien DEBE SOLICITAR DE FORMA ESCRITA ser evaluado a través del SISTEMA DE EVALUACIÓN FINAL. Para ello, el alumnado debe SOLICITAR LA RENUNCIA A LA EVALUACIÓN CONTINUA ANTES de las primeras 18 semanas, dado que la asignatura es anual.







Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Besalú, X. eta Vila, I. (2007) La buena educación. Libertad e igualdad en la escuela del siglo XXI. Madrid: Los Libros de la Catarata.
Bernárdez, E. (2008) El lenguaje como cultura. Madrid: Alianza Editorial
Vasseur, M.T. (2006) Las culturas en la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas. Confrontaciones, articulaciones, choques. Cuestiones para la formación de docentes en contextos multilingües. In Enseñar y aprender lenguas en el país de acogida. Revista Textos, 42. Barcelona: Grao.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Besalú, X. eta Vila, I. (2007) La buena educación. Libertad e igualdad en la escuela del siglo XXI. Madrid: Los Libros de la Catarata.

Bernárdez, E. (2008) El lenguaje como cultura. Madrid: Alianza Editorial

Vasseur, M.T. (2006) Las culturas en la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas. Confrontaciones, articulaciones, choques. Cuestiones para la formación de docentes en contextos multilingües. In Enseñar y aprender lenguas en el país de acogida. Revista Textos, 42. Barcelona: Grao.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Besalú, Xabier (2002) Diversidad cultural y educación . Madrid: Síntesis
Besalú, X. (2006): Inmigración y educación. El papel del maestro ante la inmigración, Educar(nos), 35, pp. 10-14.
Besalú, X. (2007): Palabras que crean realidad, conceptos que orientan las prácticas. Eskola Publikoa, 39, pp. 16-18
Besalú, X. (2008): Currículum nacional y currículum intercultural en Cataluña y España. A: Besalú - Campani - Palaudàrias, La educación intercultural en Europa. Un enfoque curricular. Barcelona: Pomares-Corredor, pp. 153-170.
Crystal, D. (2007) Hizkuntzaren iraultza Donostia: Erein
Etxeberria, F. (2002) Sociedad Multicultural y Educación. Donostia: Ibaeta Pedagogía.
Ibarraran, A., Lasagabaster, D., Sierra, J.M. (2007) Inmigración y aprendizaje de lenguas en un contexto bilingüe. Bilbao: Lete argitaletxea
Jaussi Nieva, Mª Luisa y Rubio Carcedo, Mª Trinidad (2004) EDUCACIÓN INTERCULTURAL. Orientaciones para la respuesta educativa a la diversidad étnica y cultural en la escuela . Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Lasagabaster, D., Sierra, J.M. (koor.) (2005) Multilingüismo y multiculturalismo en la escuela Barcelona: ICE-Horsori
Martí, P. Ortega, P. Idiazabal, I etab. (2006) Hizkuntzen mundua. Munduko Hizkuntzeei buruzko txostena. Bilbao: EHUAZ
Noguerol, A. (2008) El tratamiento Integrado de las lenguas en el marco europeo. Textos 47. Zb. 2008ko Urt. (7-19 orr.)

Aldizkariak

Jakin
Hik Hasi
Textos
Ikastaria/Cuadernos de Educación
Bat soziolinguistika aldizkaria

5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation

  • ARISTIZABAL LLORENTE, MARIA PILAR
  • GAMITO GOMEZ, RAKEL
  • LOPEZ VELEZ, ANA LUISA

TaldeakToggle Navigation

31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-7

08:30-10:30

21-27

08:30-10:30

Irakasleak

Azterketa

  • Martxo : 2019-03-26 15:00
  • Maiatz : 2019-05-24 11:30

Ikasgela(k)

  • eAULA DE IDIOMAS - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA
  • eAULA DE IDIOMAS - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA

31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-7

09:00-10:00

21-27

09:00-10:00

Irakasleak

Azterketa

  • Martxo : 2019-03-26 15:00
  • Maiatz : 2019-05-24 11:30

Ikasgela(k)

  • eAULA DE IDIOMAS - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA
  • eAULA DE IDIOMAS - HEZKUNTZA ETA KIROL FAKULTATEA