XSLaren edukia
Identitatea eta Garapen Profesionala
- Ikastegia
- Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
- Titulazioa
- Gizarte Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2019/20
- Maila
- 1
- Kreditu kopurua
- 6
- Hizkuntzak
- Gaztelania
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 36 | 54 |
Gelako p. | 24 | 36 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Ikasgaiaren konpetentziak hauxek dira:
a)Gizarte hezitzaileen eta pedagogoen oinarrizko ezaugarriak eta esangurak zehaztea, gaur egungo hezkuntza profesioekin erlazionatuz.
b)Hezkuntza burubideak ekoiztea, etika eta deontologia printzipioetan oinarriturik, giza eskubideei loturik, genero ikuspegi eta profesional ardura kontutan izanik.
c)Publikoki eta ahoz, ideiak, argudioak, komunikatzea. Hezkuntza gaiak kudeatuz eta baliabide didaktikoak erabiliz.
d)Idatzizko informeak lantzea, ongi argudiatuak eta eratutako irizpide formalak erabiliz.
e)Proposatutako ariketei eta ikasketako eginkizunei, jarrera baikor bat erakutsi.
Ikaskuntzaren emaitzak, honakoak dira:
a)Gizarte hezitzaileen eta pedagogoen oinarrizko ezaugarriak eta esangurak zehaztea, gaur egungo hezkuntza profesioekin erlazionatuz.
b)Hezkuntza burubideak ekoiztea, etika eta deontologia printzipioetan oinarriturik, giza eskubideei loturik, genero ikuspegi eta profesional ardura kontutan izanik.
c)Publikoki eta ahoz, ideiak, argudioak, komunikatzea. Hezkuntza gaiak kudeatuz eta baliabide didaktikoak erabiliz.
d)Idatzizko informeak lantzea, ongi argudiatuak eta eratutako irizpide formalak erabiliz.
e)Proposatutako ariketei eta ikasketako eginkizunei, jarrera baikor bat erakutsi.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Hezkuntza profesioak eta beraien garapen historiko eta soziala. Hezitzailearen identitatea eraikuntza historiko eta sozial gisa. Hezkuntza profesioak gizarte modernoan; hezkuntza zerbitzuen eskaera gaurko gizartean.
2. Hezkuntza eta eremu profesionalen ezaugarriak. Antzekotasunak eta ezberdintasunak hezkuntza profesionalen eta beste profesionalen artean, baita hezkuntza profesio ezberdinenen artean. Genero ikuspuntua. Informazio gizartean identitatearen eraikuntza. Hezkuntza taldeak profesioa zehazteko. Eremu profesionalak non eta hezitzaileek gauzatzen duten beren lana.
3. Hezkuntza profesionalen gaurkotze eta garapena. Gogoeta praktika, garapen profesionalaren estrategia gisa. Bizitza profesional osoan, etengabeko prestakuntza. Bizitza profesionalaren planifikazioa.
4. Hezkuntza profesionalak talde sozial bat bezala. Asoziazionismo profesional, elkargo profesionalak. Profesioaren lan ezaugarriak. Etika eta deontologia profesionala. Etika kodeak erabiltzaileen arabera, baita talde profesionalari eta beste profesionalei dagozkienak.
5. Hezitzaile profesionalaren gaitasunak. Emozio gaitasunak. Planifikazio gaitasunak, gestio eta erakundearekiko erlazio kapazitatea. Pertsonen arteko erlazio gaitasunak. Aldaketarako eta hobekuntzarako gaitasunak.planifikazioa.
4. Hezkuntza profesionalak talde sozial bat bezala. Asoziazionismo profesional, elkargo profesionalak. Profesioaren lan ezaugarriak. Etika eta deontologia profesionala. Etika kodeak erabiltzaileen arabera, baita talde profesionalari eta beste profesionalei dagozkienak.
5. Hezitzaile profesionalaren gaitasunak. Emozio gaitasunak. Planifikazio gaitasunak, gestio eta erakundearekiko erlazio kapazitatea. Pertsonen arteko erlazio gaitasunak. Aldaketarako eta hobekuntzarako gaitasunak.
MetodologiaToggle Navigation
Espero diren emaitzak lortzeko estrategia desberdinak erabiltzen dira: irakasleen klase magistralak, eztabaida eta tertulia dialogikoak, rolen banaketa, testuen eta artikuluen irakurketa, ariketa praktikoak, gatazken konponketa, ikaskuntza-zerbitzuko proiektuak ….. . Jarduera horien gehiengoa metodologia aktiboetan oinarritzen da eta horiek lan kooperatiboa eskatzen dute, horregatik klasera doazen ikasleekin talde egonkorrak sortuko dira. Talde horiek, Gradu Amaierako Lanerako (GAL) sortutakoak izan daitezke. Irakasleak bere gelan zehaztuko du horien antolaketa eta funtzionamendua.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ehunekoak ondokoak dira:
Interdiziplinar Modulu Jarduera: %15
Praktiken errealizazioa (ariketak, kasuak edo arazoak)
. Lan indibidualak
. Taldeko lanak
. Lanen aurkezpenak, irakurgaiak…
Ehunekoak ondokoak dira:
Interdiziplinar Modulu Jarduera: %15
Dossier pertsonala: %40
Taldeko dossierra (praktiken portfolioa): %20
Froga praktikoa: %25
Zati guztien gainditzea eskatzen da.
Azkeneko froga egiteko eskubidea duen ikaslegoarentzat, froga teoriko-praktikoa izango dute hiru orduko iraupenez. Froga horrek zati teoriko bat izango du eta beste bat kasu praktikoenak.
12.2.- artikulua.- Deialdiari uko egitea
Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren % 40 baino handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa
ARRAZOI JUSTIFIKATUAK DIRELA ETA KLASERA JOAN EZIN DIREN IKASLEAK
Justifikatuta dauden arrazoiak direla medio klasera joan ezin den ikasleak, bere egoeraren berri eman beharko du, idatziz, titulazioaren koordinatzaileari, eta ikasgaiko irakasleari, ikasgaiaren hasierako lehenengo bi astetan. Ikasle hori azken proba baten bidez ebaluatua izango da.
OHIKO DEIALDIARI UKO EGIN NAHI DION IKASLEAK
Deialdiari uko egin nahi dion ikasleak, bere nahia irakasleari jakinarazi beharko dio, ikasgaiaren 2/3 pasa aurretik (10 aste).
Azken proba baten bidez ebaluatua izateko eskubidea duen ikasleak, eta ebaluazio horri uko egin nahi dionak, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztearekin.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasleak ikasgaiari buruz emandako Dossierra/web orria.
ASEDES y CONSEJO GENERAL DE COLEGIOS DE EDUCADORES Y EDUCADORAS SOCIALES. (2007). Documentos profesionalizadores: Definición de Educación Social, Código deontológico del educador y educadora social. Catálogo de funciones y Competencias del educador y educadora social. BARCELONA: ASEDES.
EDUCABLOG (2014) Edusohistorias. Un viaje por la Educación Social. Madrid: Bubok.
Freire, P (2009;1994). Cartas a quien pretende enseñar. Madrid: Siglo XXI.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Aramendi Jauregi, P. (2006). Gizarte hezitzailea eta helduen hezkuntza: ikuspegi didaktikoa. Donostia: Hirugarren Prentsa.
Freire, P (2009; 1994). Cartas a quien pretende enseñar. Madrid: Siglo XXI. 141 p.
García. L; Ruiz, M.; García, M. (2009). Claves para la educación. Actores, agentes y escenarios en la sociedad actual. Madrid: Narcea/UNED.
Moyano Mangas, S. & Planella Ribera, J. (coords.) (2011). Voces de la educación social. Barcelona: Editorial UOC.
Sáez Carreras, J. (2007). Pedagogía social y Educación social: historia, profesión y competencias. Madrid: Pearson Prentice Hall.
SÁEZ CARRERAS, J; G. MOLINA, J. (2006). Pedagogía Social. Pensar la educación Social como profesión. Madrid: Alianza Editorial.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Almagro, J.J. y otros (2004). Expertos en personas. Prentice Hall. Madrid.
Lirio Castro, J. (coord.) (2005). Metodología en educación social. Recorridos por diferentes ámbitos profesionales. Madrid: Dykinson
Martín, A.; Gallego, D. & Alonso C. (2010). El educador social en acción: de la teoría a la praxis. Madrid: Editorial Universitaria Ramón Areces-UNED.
Ubieto, J.R. (2012). La construcción del caso en el trabajo en red. Teoría y Práctica. Barcelona: UOC
Valles, Joseph (2009). Manual del educador social. Intervención en servicios sociales. Psicología, Madrid: Pirámide.
Aldizkariak
HEMEROTECA VIRTUAL DE SUMARIOS DE REVISTAS CIENTÍFICAs: http://dialnet.unirioja.es
ANIMADOR SOCIOCULTURAL: REVISTA LATINOAMERICANA: http://www.lazer.eefd.ufrj.br/animadorsociocultural
EDUCACIÓN SOCIAL. REVISTA DE INTERVENCIÓN SOCIOEDUCATIVA. www2.peretarres.org/revistaeducacionsocial/particulares.asp
GÉNEROS. REVISTA MULTIDISCIPLINAR DE ESTUDIOS DE GÉNERO. http://www.hipatiapress.com/hpjournals/index.php/generos
GIZABERRI ALDIZKARIA. http://www.ceespv.org
HIPATIA PRESS. Revistas internacionales de investigación de ciencias sociales y de la educación. http://www.hipatiapress/hpjournals
MASCULINIDADES Y CAMBIO SOCIAL. http://www.hipatiapress.com/hpjournals/index.php/mcs
MONITOR EDUCACIÓN. http://www.monitoreducador.org/..
PEDAGOGIA E TRABAJO SOCIAL. http://ojs.udg.edu/index.php/pedagogia_i_treball_social/index
PEDAGOGÍA SOCIAL. http://www.uned.es/pedagogiasocial.revistainteruniversitaria/
RES. Revista de Educación Social. http://www.eduso.net/res/
REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO. http://www.aufop.com/aufop/revistas/lista/impresa
REVISTA ELECTRÓNICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO. http://www.aufop.com/aufop/revistas/li
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AMIAMA IBARGUREN, JOSE FRANCISCO
- HUEGUN BURGOS, ASIER
- RECALDE RODRIGUEZ, MARIA ICIAR
TaldeakToggle Navigation
01 Teoriakoa (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-18 | 09:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
19-30 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 1.1-1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- AULA 1.1-1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- AULA 1.1-1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
01 Gelako p.-1 (Gaztelania - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-30 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- AULA 1.1-1 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-18 | 09:00-11:00 | 11:00-13:00 | |||
19-30 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 1.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 1.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-30 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 1.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
32 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
16-18 | 11:00-13:00 | 09:00-11:00 | |||
19-30 | 09:00-11:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 2.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
- 2.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I
32 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
19-30 | 11:00-13:00 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.7 - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN I