XSLaren edukia
Baliabideen Tailerra I
- Ikastegia
- Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
- Titulazioa
- Haur Hezkuntzako Gradua
- Ikasturtea
- 2020/21
- Maila
- 4
- Kreditu kopurua
- 4.5
- Hizkuntzak
- Euskara
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 9 | 13.5 |
Gelako p. | 36 | 54 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
Graduko Konpetentziak:
- G004 DIBERTSITATEA ETA BALIOAK: Dibertsitate-testuinguruetan ikaskuntza-eremuak diseinatzea eta arautzea, herritarren heziketa-balioa osatzen dituzten generoen berdintasuna, ekitatea eta giza eskubideen errespetua landuz.
- G005 -GATAZKEN KONPONBIDEA: Ikasgela barruan eta ikasgelatik kanpo bizikidetza sustatzea, diziplina-arazoak konpontzea eta gatazkak bake-giroan konpontzen laguntzea. Ikasleen artean ahalegina, iraunkortasuna eta diziplina pertsonala sustatzea eta balioestea.
IKASKUNTZA EMAITZAK (balibideen tailerra I):
Aniztasun eremuetan eskuartze egokirako egun erabiltzen diren baliabideak ezagutzea, sortzea eta erabiltzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1. Gaia.-HEZKUNTZA PREMIAK ZENTZUMEN-ARLO MOTORIKOAN ARAZO IZATEAGATIK: IKUSMEN URRITASUNA, ENTZUMEN URRITASUNA ETA MUGIMENDU URRITASUNA DUTEN HAURRAK.
2. Gaia.-ADIMEN URRITASUNAREN ONDORIOZ SORTZEN DIREN HEZKUNTZA PREMIAK.
3. Gaia.-PORTAERA ARAZOAK IZATEAGATIK SORTZEN DIREN HEZKUNTZA PREMIAK.
4. Gaia.-GARAPENEAN ATZERAPENA IZATEAGATIK SORTZEN DIREN HEZKUNTZA PREMIAK.
5. Gaia.-GOI MAILAKO GAITASUNAK IZATEAGATIK SORTZEN DIREN HEZKUNTZA PREMIAK.
Tailer honetan ikasleen hainbat ezaugarri identifikatu ditugu, bere eskolarizaio eta behar duten antolakuntza eskolarrean sakonduko dugu.
Euskal Autonomi Erkidegoko egoeran murgilduko gara, eta hezkuntza bereziko irakasleen profila eta pertzepzioak aztertuko ditugu, bera bait da Eskola Inklusibo barruan laguntza zerbitzu garrantsitzu eta esanguratsu bat ikasle hauei behar duten hezkuntza erantzuna emateko.
* Tailerraren gai nagusiak ikasturte hasieran zehaztasun handiagoz aurkeztuko ditugu.
MetodologiaToggle Navigation
Ikaskuntza prozesuan zehar bai ekipo lana eta bai lan autonomoa sustatzeko estrategiak aurrera eramango ditugu. Horretarako, azalpen teoriko-pratikoaz gain, ikasleek egin beharreko lan indibidual eta taldekoen azalpena egongo da. Halaber, kontzeptu teorikoak hobeto ulertzeko kasu azterketa ezberdinak aurrera eramango dira.
Ikasgaiak bere garapenerako eta ikasleen konpetentzien lanketarako behar dituen irakurgaiak, bideoak, irakaslearen azalpenak, ikasleen azalpenak, ikasleen talde lanak... eGelaren bitartez landuko ditugu eta bertan eskuragarri izango ditugu
egoerak hala eskatuko balu.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Tailerra gainditzeko ikasleak eskatutako frogak bete beharko ditu eta bere garaian aurkeztu. Froga hauek ebaluazioaren %100 izango dute balioa.
Bestela banakako azterketa idatzia gainditu beharko dute ikasleek.
Oharra: Etengabeko ebaluazioa, egoerak hala eskatuko balu, eGelaren bitartez egingo da; hau da, bai ebaluazioarako beharrezkoak diren materialak igoz (entregagaiak,
praktikak...), baita kalifikazioa eman ere. Azkeneko froga egin behar
duten ikasleek eGelaren bitartez egingo dute modu presentzialean
egiterik egongo ez balitz
Deialdiari uko egitea
Artikulu 12.2:
Etengabeko ebaluazioaren kasuan, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren %40 baino
handiagoa, nahikoa izango da proba horretara ez aurkeztea azken kalifikazioa "aurkezteke" izan dadin. Aldiz, azken probaren pisua bada irakasgaiko kalifikazioaren %40a edo hori baino txikiagoa, deialdiari uko egin nahi diotenikasleek kasuan kasuko irakasgaiaren irakaskuntza aldia bukatu baino, gutxienez, hilanete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
- Irakurketa-txostenak, artikulu dozenteak zein zientifikoak
- Ikus-entzunezko dokumentuak
- eGela-ko ikastaroa
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Ainscow, M., and Messiou, K. (2018). Engaging with the views of students to promote inclusion in education. Journal of Educational Change, 19(1), 1-17. doi: 10.1007/1083301793121
Ainscow, M. (2016). Collaboration as a strategy for promoting equity in education: possibilities and barriers. Journal of Professional capital and community, 1(2), 159-172. doi: 10.1108/1220150013
Arnáiz, P. (2003). Educación inclusiva: una escuela para todos. Málaga, Spain: Aljibe
Buckingham, B. (2005). Educación en medios. Barcelona: Paidós.
Carr, W., and Kemmis, S. (1988). Teoría crítica de la enseñanza. La investigación-acción en la formación del profesorado. Barcelona, Spain: Martínez Roca.
Freire, P. (1997). A la sombra de este árbol. Barcelona: El Roure.
Garmendia, M. & Karrera, I. (2019). ICT Use and Digital Inclusion among Roma/Gitano Adolescents. Media and Communication, 7 (1) pp. 22–31. doi: 10.17645/mac.v7i1.1624
Karrera, I., Arguiñano, A., Basasoro, M. & Castillo, P. (2020) Innovative Pedagogical experiences at Basque Country Inclusive Schools, British Journal of Educational Studies, DOI: 10.1080/00071005.2020.1719032
Karrera, I., Garmendia, M., y Arguiñano, A. (2019). Sinergias entre Inclusión, competencias y Rendimiento Escolar: El caso de la Escuela Pública de Antzuola. Profesorado, revista de curriculum y formación del profesorado, 23(1), 84-102. doi:10.30827/profesorado.v23i1.9145
Karrera, I. (2008). La metodología cualitativa crítica como estrategia válida en la resolución de conflictos. Leioa: UPV/EHU
Kemmis, S. (2012). Researching educational praxis: spectator and participant perspectives. British Educational Research Journal 38(6), 885-905. doi: 10.1080/01411926.2011.588316
Parrilla, A. (2010). Ética para una investigación inclusiva. Revista de Educación Inclusiva, 3(1), 165-174.
Parrilla, A. (2007). Inclusive education: A wiew from Inside. In L. Barton and F. Fletcher (eds), Policy, Experience and change: cross-cultural reflections on Inclusive Education. London, England: SpringerBooks.
Woods, P. (1989). La escuela por dentro. La etnografía en la investigación educativa. Barcelona, Spain: Laertes.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Muntaner, J. J. (2000). De la compensación a la inclusión: La organización de un modelo de apoyo en la escuela. En L. Delgado (Coord.), Las organizaciones educativas en la sociedad neoliberal (pp. 423-443). Granada: Grupo Editorial Universitario.
Ortiz, Mª C. (1996). De las “necesidades educativas especiales” a la inclusión. Siglo Cero, 27 (2), 5-13.
Parrilla, A. (1998) Creación y desarrollo de grupos de apoyo entre profesores. Bilbao: Ediciones Mensajero.
Skliar, C. (2008). La pretensión de la diversidad o la diversidad pretenciosa. Monográfico. A propósito de la diversidad. Kikiriki, 89, 30-37.
Stainback, S. (2001). Aulas inclusivas. Un nuevo modo de enfocar y vivir el curriculum. Madrid: Narcea.
Susinos, T. y Calvo, A. (2006). Yo no valgo para estudiar. Un análisis crítico de la narración de las experiencias de exclusión social, Contextos Educativos, 8-9, 85-104.
Verdugo, M. A. (2006). Como mejorar la calidad de vida de las personas con discapacidad. Salamanca: Amarú.
Aldizkariak
Arandia, M., Alonso, M.J. y Martinez-Dominguez, I. (2010) La metodología dialógica en las aulas universitarias. Revista de Educación, 352, pp 309-329
Damm, X. (2009). Representaciones y actitudes del profesorado frente a la integración de Niños/as con Necesidades Educativas Especiales al aula común. Revista Latinoamericana de Educación Inclusiva, 3(1), 25-35.
5., 6. eta salbuespenezko deialdien epaimahaiaToggle Navigation
- AMENABAR PERURENA, NERE
- KARRERA JUARROS, IÑAKI
- MONZON GONZALEZ, FRANCISCO JAVIER
TaldeakToggle Navigation
31 Teoriakoa (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-4 | 12:30-14:30 |
Irakasleak
31 Gelako p.-1 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
5-10 | 12:30-14:30 | ||||
7-7 | 10:30-12:30 | ||||
20-30 | 12:30-14:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.7 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 2.7 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.02 - .
31 Gelako p.-2 (Euskara - Goizez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
5-10 | 10:30-12:30 | ||||
7-7 | 12:30-14:30 | ||||
20-30 | 10:30-12:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- 2.7 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- 2.7 GELA - HEZKUNTZA, FILOSOFIA ETA ANTROPOLOGIA FAKULTATEA - ERAIKIN II
- Aula 2.03 - .