Ikerketa-ildoak

  • Zuzendarien prestakuntza
  • Berrikuntza finantza-sektorean: produktuen diseinua, bezeroen segmentazioa eta arriskuen analisia.
  • Nazioartekotze finantzarioa: finantza-merkatuen globalizazioaren efektuaren analisia.
  • Estrategiak finantza-sektorean: finantza-entitateentzako etorkizuneko aukerak.
  • Enpresa nazioartekotzeko estrategia: kasuen azterketa EAEko multinazionaletan
  • Kooperatiben eginkizuna testuinguru ekonomiko globalizatu batean
  • Enpresak berritzeko eta sortzeko politiken ebaluazioa
  • Ekonomia global batean hirietako sektore ekonomikoen indartze eta garapenerako marketing-estrategiak.
  • Hirien erakargarritasuna garatzeko informazioaren eta komunikazioaren teknologia berrien marketing- eta garapen-estrategiak: merkataritzari, aisialdiari eta turismoari aplikatuak.
  • Garapen turistiko berriak: landa-turismoa eta bere kudeaketa, marketing ikuspegi batetik.
  • Merkataritza-kanalaren analisia sareen ikuspegitik: truke-harremanak indartzeko faktoreak merkataritza-kanalean.
  • Kontsumo-produktuen banaketa-kanalen eboluzioaren azterketa: Internet merkataritza-kanalaren artikulaziorako baliabide gisa 
  • Nazioartekotze eta posizionatze ekologikoa: ekintza-estrategiak: sinergien merkataritza ekintzarako eta garapenerako estrategiak.
  • Marketing ekologikoko ikuspegian EAEn: hautemate eta marka ekologikoen gaineko komunikazio-ekintzen efektua.
  • Gobernu eta Marketing Iraunkortasunerako.