Eduki publikatzailea

Graduazio-ekitaldia

GIPUZKOAKO EKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEAREN GRADUAZIO EKITALDIA

Ekonomia eta Enpresa Fakultatearen Gipuzkoako Atalean Administrazio eta Zuzendaritzako XI. promozioko gradudunen graduazio ekitaldia ospatuko dugu. Ekitaldia maiatzaren 17an egingo dugu, 18:00tan, Ignacio María Barriola ikastegiko auditorioan (Elhuyar plaza, 1), Donostian, ondorengo egitarauarekin:

Irekiera, Ana Berazaren eskutik, Fakultateko Gipuzkoako Atalaren Dekanorde koordinatzailea.

• Jon Barrutiaren hitzak, Fakultateko dekanoa.
  • Miguel Trueba Elorzaren hitzak, Rural Kutxako Zonako Arduraduna Gipuzkoan.
  • Nerea Treviñoren hitzak, ikasle ohia eta ASPEGIko gerentea.
  • 2022-2023 promozioko sari berezien banatzea eta Julen Galarza eta Irati Aguirre ikasleen hitzak.
  • Diplomak banatzea: XI. Promozioko "Bikaintasunez graduatua", Berlingo FHWeko eta Helsinkiko Metropolia University of Applied Sciences-ekin Titulazio Bikoitza eta "Nazioarteko intentsifikazio aipamena"ren lortu dutenei.
  • Diplomak banatzea EAZko graduko XI. promoziokoei.
  • UPV/EHUn 25 urte lanean eman dituztenei aitortza.
  • Agustin Erkiziaren hitzak, UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko errektoreordea.
  • Attrium Ensemble taldearen emanaldia.
  • Ekitaldiaren amaiera (GAUDEAMUS).

Ekitaldia eta gero mokaduarekin ospatuko dugu Fakultatean.