Bilbao-Sarriko-Elkano-Oinarrizko Eskubideak eta Botere Publikoak Masterra

Oinarrizko Eskubideak eta Botere Publikoak Masterra

Gaur egungo gizarte konplexuan oinarrizko eskubideak kezka nagusietako bat dira: batetik, urratuak izaten direlako eremu askotan; eta, bestetik, urratuko eskubide horiek lehengoratu egin behar direlako. Hori guztia argi geratzen da bai nazio mailan bai nazioartekoan, eta politika publikoen alderdi oso desberdinetan du eragina. Oinarrizko Eskubideak eta Botere Publikoak masterrak erantzuna eman nahi dio giza eskubideen arloan prestakuntza sakona izateko eskaerari, jardun profesionalerako prestakuntza lortzeko horrela. Masterraren helburua da ikertzea oinarrizko eskubideak sustatu eta betetzera zuzendutako gaiak, kontuan hartuta eskubide horien tutoretza judizialerako dauden baliabideak. Horretarako, honako hauek aztertuko dira: administrazioetako zerbitzu publikoen erregimen juridikoa oinarrizko eskubideak bete ahal izateko; botere publikoen gizarte politikak; eta nazioarteko esparruan, Europakoan zein barrukoan tutoretza judizialerako garatu diren baliabide zehatzak. Gainera, teknologia berrien gorakadak oinarrizko eskubideetan izan duen eragina landuko da, besteak beste intimitaterako eskubidean duen eragina, bizilekuaren bortxaezintasunean, eta komunikazioen sekreturako eskubidean. Oinarrizko Eskubideak eta Botere Publikoak masterra urtebetekoa da, baina bi ikasturtetan egiteko aukera eskaintzen da, lanean ari diren pertsonei erraztasunak emate aldera. Europako hainbat unibertsitatetako irakasleek hartzen dute parte, gaian adituak direnak. Master honek titulazio bikoitza lortzeko aukera ematen du Centro Universitàrio Ritter Dos Reis (UNIRITTER) (Brasil) unibertsitatearekin eta doktorego programetarako sarbidea ematen du.

Informazio orokorra

Irudia

Masterrean erabilitako metodologiaren bidez, giza eskubideen azterketa teorikoa egin nahi da, eta arlo horretan diharduten epaitegien jurisprudentziaren analisi praktikoa. Metodologia horren oinarrian, giza eskubideei lotutako politikak egiteko partaidetzazko ekimena dago. Masterrak irakaskuntza metodologia hau erabiltzen du: 1) Oinarrizko eskubideei buruzko funtsezko kategoria juridikoen edukiaren azalpen idatzia.2) Giza eskubideak eta horien inguruan garatutako jurisprudentzia aztertzeko mintegiak. 3) Kategorien kasu praktikoak eta sintesia, eta giza eskubideen arloan eginiko azterketak. 4) Teknikak eta aztertutako kasuak aplikatzea arazo berrietan. 5) Masterra egin bitartean, banakako eta, hala badagokio, taldeko jarduerak egitea.

Master Amaierako Lana (MAL)

El TFM, cuya realización equivale a 12 créditos ECTS, se realiza una vez operadas el resto de materias del curso, iniciándose la elección del tema, recogida de materiales y planteamiento inicial durante el 2 cuatrimestre. El TFM persigue la elaboración de una investigación inédita, personal e innovadora, que aporte avances o nuevas ideas, reflexiones o síntesis de problemas jurídicos actualmente existentes. El TFM debe permitir la evaluación de las capacidades adquiridas por el alumno/a a lo largo de la enseñanza del máster. Entre sus características fundamentales estaría la de ser un trabajo autónomo, es decir fruto de la actividad científica del alumno/a. Debe ser un trabajo resolutivo, en el sentido de plantear soluciones o respuestas propias a los problemas planteados. El TFM requiere capacidad reflexiva, de análisis y consideración de los trabajos a analizar, así como la capacidad de pensar sobre problemas o cuestiones nuevas para el alumno o alumna. El TFM significa también la aplicación de las habilidades del alumno/a para poner y dar valor a los conocimientos que se han adquirido a lo largo del curso, de las diferentes materias estudiadas, comprobándose la capacidad del alumno/a para transmitir las conclusiones del trabajo así como la argumentación que fundamenta y permite llegar a dichas conclusiones. El TFM permite también comprobar las competencias que el o la estudiante deben tener en el campo de la investigación, es decir las habilidades que se desarrollan por los y las estudiantes en materia de investigación.Los TFMs serán sometidos a supervisión por el profesorado del máster, quien lo llevará a cabo de forma exigente y con una vinculación estrecha a la labor del alumno/a. El profesorado del máster será asignado a estas funciones de acuerdo con la especialización y líneas de investigación en correspondencia con las características del trabajo de investigación plantado por el alumno/a.

Arduraduna

Nombre: Iñaki Lasagabaster Herrarte

Email: inaki.lasagabaster@ehu.eus

Kontaktua